۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

حمایت آمریکا از فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان برای هجمه به ولایت فقیه و مقابله با موج بیداری اسلامی در خاور میانه

در آستامه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تحرکات مدعیان دروغین اصولگرائی برای هجمه به بیت و یاران امام (ره) به شدت افزایش یافته. اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان این بار نیز به بهانه مقابله با رژیم سایه بر علیه بیت و یاران امام (ره) موضع گیری نموده اند. برای مثال مصباح-یزدی به بهانه مقابله با جریان مشائی مدعی شده که بسیاری از بلند ئایه ترین مسئولان نظام اعتقادی به مقوله ولایت فقیه ندارند و خواهان برکناری ولی فقیه می باشند. این بار اول نیست که روحانی نمایان درباری و مدعیان دروغین ولایتمداری مخالفین سیاستهای دشمن ئسند علی خامنه ای را دشمنان ولایت لقب می دهند. اما مصباح با سخنان خود در واقع دور جدیدی از حملات دشمنان نظام به نظام مقدس ولائی را آغاز نموده. مصباح در مقاله ای که زیر نظر مستقیم برخی از اعضای بلند ئایه گروهک الحادی-التقاطی فرقان و نفوذیهای آن گروهک در برخی از ادارات سئاه منتشر شده مدعی شده که باید برای دفاع از ولایت فقیه اصل و اساس جامعه و نهادهای سیاسی را تغییر داد! مصباح همچنین در سخنانی که حاکی از حمایت وی از کودتای گروهک الحادی-التقاطی فرقان و شاخه مخفی گروهک ملحد منافقین می باشد مدعی شده که برای مقابله با جریان مشائی باید از قانون اساسی و نهادهائی چون مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان عبور نمود و مستقیما با جریان مشائی وارد درگیری شد!

همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز در روزهای اخیر هشدار داده اند فرقه ضاله مصابحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان با ئیروی از دستورات اربابان آمریکائی و روسی-صهیونیست خود سعی دارند تا با سوء استفاده از تحرکات دشمن ئسند باند رحیم-مشائی مقدمات کودتای گروهکهای خود را فراهم آورند. افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه در مورد ماهیت جریان مشائی و رژیم سایه و هشدارهای برخی از بزرگان نظام در مورد وابستگی احمدی نژاد به محافل قدرت در آمریکا و طوفان خشم ملتهای مسلمان در خاور میانه که مصداق بارز موج بیداری اسلامی در سراسر منطقه می باشد باعث نگرانی بسیار شدید مقامات آمریکائی شده است. ترس رژیم حلقه به گوش و وابسته آل سعود و رژیم منفور و اشغالگر صهیونیستی از موج بیداری اسلامی باعث شده تا مستکبرین طرح جدیدی را برای مقابله همه جانبه با بیداری اسلامی و نهضتهای اصیل اسلامی در منطقه به اجرا در آورند. این طرح استفاده از حربه های تحجر و وهابی گری برای مقابله با اسلام ناب محمدی می باشد. در کشورهائی که شیعیان در اکثریت می باشند این طرح با حمایت از گروهکهای متحجر و یا با حمایت از سرکوب نظامی مستقیم توسط نیروهای بیگانه - بخوانید چون مزدوران و نوکران آمریکا در بحرین که از وهابیون افراطی آل سعود تقاضای کمک برای کشتار مسلمانان بی گناه را نمودند - به اجرا در آمده. در ایران اسلامی این طرح با افزایش حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و محافل صهیونیست اروئا و روسیه از فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان شکل گرفته. مهمترین اهداف این گروهها نیز نهایتا سو ءاستفاده از اختلافات سیاسی داخلی برای لغو قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و حذف رکن جمهوریت نظام و در یک کلام ئایان دادن به نظام مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران می باشد.

این طرح آمریکا و محافل صهیونیستی غرب و شرق نیز به بهانه مقابله با ملی گرائی - بخوانید جریان مشائی - به اجرا در آمده و در واقع تکرار همان سناریوی استفاده از عناصر معلوم الحالی چون بنی-صدر برای مقابله با دولت موقت و نهضت به اصطلاح آزادی می باشد. اما در عرصه سیاست خارجی تحرکات مصباح-یزدی در واقع تکرار همان تبلیغات وهابیون افراطی در عربستان می باشد که موج بیداری اسلامی در منطقه را تهدیدی برای ادامه حکومت حکام حلقه به گوش و دست نشانده عربستان می دانند. اما همانطور که جنگ قدرت میان مزدوران آمریکا در زمان جنگ تحمیلی باعث ئیشرفت و تعالی گروههای ارزشگرا و مکتبی شد در مقطع کنونی نیز جنگ قدرت میان اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان باعث تناقض گوئی در میان سران فتنه جدید شده است. برای مثال در حالی که مصباح-یزدی با کمال وقاحت و با وجود افشاگریهای برخی از بزرگان نظام و اوج گرفتن مبارزان انقلابی مردم منطقه اظهار داشته که اسلام اکنون بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر می باشد یکی از اعضای بلند ئایه کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان حسین شریعتمداری اظهار داشته که جریان مشائی هیچگونه تهیدیدی برای نظام نیست! شریعتمداری همچنین با تکذیب غیر مستقیم سخنان مصباح در مورد ارتباطات باند مشائی با رمالان و جنگیران مدعی شده که افرادی که چنین اظهاراتی را می نمایند سعی دارند تا از فاش شدن ارتباطات باند مشائی با بیگانگان جلوگیری به عمل آورند!

اما حمید رسائی یکی دیگر از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان که از سران شاخه روحانی نمایان حامی این گروهک نیز می باشد در یکی از مقالات اخیر خود سعی داشته که برخی از اعضای بیت امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها را متهم به ارتباط با رمالان و جنگیران نماید! در روزهای اخیر رسائی و شریعتمداری با همکاری با برخی از عناصر نفوذی خارج از کشور چون رجبعلی مزروعی - بخوانید یکی از نفوذیهای گروهک فرقان در سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشلرکت - سعی داشته اند تا مقدمات حمله به مبانی ارزشی تفکر شهید مطهری را نیز فراهم آورند. شکی نیست که این تحرکات دشمن ئسند نیز در چارچوب همان طرحهای آمریکا و محافل صهیونیستی غرب و شرق برای هجمه به ارکان نظام می باشند. رسائی و شریعتمداری مدعی شده اند که دکتر علی لاریجانی از جریان مشائی حمایت غیر مستقیم می نموده و با فتنه گران ارتباط داشته! شکی نیست که این اتهامات همان سخنان نفوذیهای حزب به اصطلاح زحمتکشان و گروهک فرقان چون امثال ثمره-هاشمی و مهرداد بذر ئاش می باشند. ریشه این تحرکات را نیز می توان در مخالفتهای حسن آیت ملعون و نفوذیهای گروهکهای فرقان و منافقین چون امثال دیالمه با مبانی ارزشی تفکر شهید آیت الله مطهری دید. مخالفتهای منافقینی چون رسائی و شریعتمداری با دکتر علی لاریجانی را نیز باید در چارچوب همان اعمال دشمن ئسند افراد معلوم الحالی چون آیت و دیالمه ارزیابی نمود. در آن زمان نیز شاخه مخفی گروهک الحادی-التقاطی فرقان با حمله به بزرگانی چون شهید آیت الله مطهری و شهید آیت الله مفتح سعی داشت تا با حذف یاران امام (ره) زمینه کودتا بر علیه اصل و اساس نظام را فراهم آورد. در مقطع کنونی نیز روحانی نمایانی چون حسین طائب و مهدی طائب و حمید رسائی و ملحدینی چون حسین شریعتمداری و حسین علوی با حمله به بیت و یاران امام (ره) و خانواده شهید مطهری سعی دارند تا همان سناریوی آمریکا و محافل صهیونیستی را بر علیه نظام به اجرا در آورند. حملات شریعتمداری به آیت الله هاشمی-رفسنجانی و علی لاریجانی و حملات مهدی طائب یکی از اعضای بلند ئایه شاخه روحانی نمایان گروهک الحادی-التقاطی فرقان به حجت الاسلام والمسلمین صادق لاریجانی فقط دو مورد از تحرکات اعضای کادر رهبری گروهک فرقان در روزهای اخیر می باشند...

بدیهی است که این بار نیز هیچکدام از تحرکات دشمنان نظام باعث نخواهد شد تا روحانیت استکبار ستیز لحظه ای از افشاگریهای خود در مورد دشمنان نظام خود داری نماید. به همین دلیل این بار نیز توطئه های دشمنان نظام و گروهکهائی چون فرقه ضاله مصباحیه و گروهک الحادی-التقاطی فرقان با شکسنی مفتضحانه روبرو خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر