۱۳۹۰ تیر ۹, پنجشنبه

تهدید جریان مشائی به اعلام جنگ بر علیه گروهک بازسازی شده فرقان

اظهارات محمود احمدی نژاد در مورد بازداشت اعضای رژیم کودتا در واقع اعلام جنگی بود بر علیه گروهک بازسازی شده فرقان که اعضای کادر رهبری آن در روزهای اخیر خواستار دستگیری اسفندیار رحیم-مشائی شده اند. اظهارات احمدی نژاد در واقع بیان مواضع مشائی بود. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند مهمترین دلیل اختلافات میان انجمن حجتیه نو و گروهک فرقان سهم خواهیهای اعضای کادر رهبری گروهک فرقان بخصوص حسین طائب و روح الله حسینیان و حمید رسائی و محمد-حسین صفار-هرندی و عباس سلیمی-نمین و حسین شریعتمداری از احمدی نژاد بوده است. اما اعضای این گروهک به تدریج متوجه شده اند که با وجود غیبت مشائی در بسیاری از ملاقاتهای مهم در روزهای اخیر مشائی کماکان مسئولیت سیاستگذاری در تمام امور کشور را بر عهده دارد. به همین دلیل نیز اعضای گروهک فرقان در میان خود دچار اختلافات بسیار شدیدی شده اند...

اعضای کادر رهبری گروهک فرقان به خوبی می دانند که مقامات قضائی کماکان به تحقیقات خود از احمدی نژاد ادامه خواهند داد و احمدی نژاد نیز قدرت جلوگیری از ادامه تحقیقات مقامات قضائی را ندارد. اما احمدی نژاد به خوبی می داند کمه بسیاری از اعضای گروهک فرقان با سوء استفاده از برخی از اعضای دفتر علی خامنه ای و بخصوص میر حجازی موفق شده اند تا فعالیتهای خود بر علیه بر علیه جریان مشائی را ادامه دهند. به همین دلیل نیز احمدی نژاد سخنان علی خامنه ای در مورد قوه قضائیه را کاملا نادیده گرفت و با حمله به گروهک بازسازی شده فرقان که تا به حال با حمایت افرادی چون میر حجازی و حسن فیروز آبادی و حسین طائب و مجتبی ذوالنوری و ید الله جوانی به تحرکات خود ادامه می داده است به علی خامنه ای هشدار داد که یا وی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان را برکنار و مجازات می نماید و یا آن که خود با استفاده از قدرت قوه مجریه دست به این کار خواهد زد.

شکی نیست که ادامه درگیریهای درون گروهکی در میان اعضای رژیم سایه نتیجه مستقیم بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد. اما شکی نیست که بزرگان حوزه مانند تمامی دوران تاریخ به وظایف خود عمل خواهند نمود تا امت اسلامی تکلیف خود با رژیم گروهکی کودتا را بداند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر