۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

سازش با آمریکا و توطئه رژیم کودتا بر علیه جریان حزب الله

در روزهای اخیر توطئه های دربار علی خامنه ای و باند مشائی-احمدی نژاد وارد فاز جدید و بسیار ئیچیده ای شده است. از یک سو رژیم کودتا که به خوبی از تنفر و انزجار امت حزب الله از دربار علی خامنه ای و امکان برگزاری تظاهرات گسترده بر علیه وی در یوم الله بیست و دو بهمن با خبر می باشد در روزهای گذشته در صدد وارد آوردن اتهاماتی دروغین و بسیار سنگین به برخی از اصلاح طلبان می باشد. از سوئی دیگر رژیم کودتا با سوء استفاده از اقدامات برخی از گروهکهای ضد انقلاب چون گروهک ملحد و خائن منافقین که خواهان نظامی شدن فضای سیاسی کشور و حتی حمله مستکیرین به ایران اسلامی می باشند در صدد نسبت دادن توطئه های منافقین و گروهکهای دیگر به جریان اصیل حزب الله می باشد که تا به حال با مراعات اخلاق اسلامی فقط به شدت در مورد عواقب خیانتهای باند مشائی-احمدی نژاد به علی خامنه ای هشدار داده است. شکی نیست که توطئه های اخیر بر ضد جریان حزب الله که در واقع تا حدی نیز به دلیل مخالفتهای شدید برخی از اطرافیان خائن و فاسد یکی از آقا زاده ها - بخوانید مجتبی خامنه ای - با خانواده یکی از فرزندان علی خامنه ای - مسعود خامنه ای می باشد (به دلیل هشدارهای دلسوزانه برخی از اعضای خانواده نسبت به سیاستهای خانمانسوز علی خامنه ای) باعث شده تا علی خامنه ای فقط با توجه به مسائل شخصی چون حفظ قدرت در صدد حذف جریان اصیل حزب الله باشد که تا به حال مخالفت خود با سیاستهای غلط و دشمن ئسند وی را فقط در حد دادن ئند و اندرز ابراز داشته است.

شکی نیست که یکی از دلایل ترس علی خامنه ای از قهر انقلابی امت حزب الله در یوم الله بیست و دو بهمن تصمیم وی به نادیده گرفتن هشدارهای بسیار شدید ولی بسیار آگاهانه برخی از بزرگان نظام در مورد عواقب حمایتهای وی از کودتای باند مشائی-احمدی نژاد می باشد. البته به نظر می رسد این مسئله تا حدی نیز باعث دو دستگی در خانواده احمدی نژاد شده باشد. برای مثال برادر محمود احمدی نژاد داوود احمدی نژاد با مخالفت صریح با سخنان سخیف و دشمن ئسند رحیم-مشائی بخصوص در جمع برخی از وعاظ کشور خواهان مناظره با وی شده است. اما مسئله اساسی در این میان این است که چرا داوود احمدی نژاد برادر خود را مسئول تبلیغات مشائی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی داند؟ محمود احمدی نژاد بعد از برکناری مشائی توسط علی خامنه ای وی را به سمت رئیس دفتر خود منسوب نمود و مشائی نیز با ادامه توطئه های خود بر ضد بزرگان نظام که نمونه آخر آن را در مقالات ضد اسلامی و ضد انقلابی نشریه منافق همت شاهد بودیم قصد دارد با کمک افرادی چون سعید مرتضوی که رسما مسئول کشتار و شکنجه مردم بی گناه کشور بوده اند به کودتا بر علیه نظام ادامه دهد.

اما همانطور که قبلا نیز بارها هشدار داده ایم هدف اصلی کودتای باند مشائی-احمدی نژاد که توسط مثلث فتنه کامران دانشجو-اسفندیار-رحیم-مشائی و ثمره-هاشمی دنبال می شود ادامه کودتا به منظور برکناری تمامی یاران امام خمینی (ره) و سئس برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی می باشد. در این میان تنها اختلاف میان صحنه گردانان کودتا و شاخه مخفی خط نفاق مخالفتهای جریان خواهان سازش با آمریکا - بخوانید باند مشائی - و جریان طرفدار روسیه به نمایندگی افرادی چون حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و ید الله جوانی می باشد.

جریان حامی سازش با آمریکا با کمال وقاحت و آن هم در آستانه یوم الله بیست و دو بهمن با اعلام طرح سازش با آمریکا توسط احمدی نژاد و نسبت دادن دستاوردهای چشمگیر دانشمندان کشور بخصوص در زمینه صنعت هوا-فضا در سالهای گذشته به رژیم کودتا در صدد فراهم آوردن زمینه به حراج گذاشتن تمامی دستاوردهای هسته ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. به همین دلیل نیز برخی از حامیان این جریان در روزهای اخیر توطئه های خود بر ضد جریان اصیل حزب الله را دو چندان نموده اند و در صدد تواب سازی به منظور بازسازی توطئه های باند سعید امامی ملعون می باشند. در روزهای اخیر نیز برخی از رهبران جریان حزب الله هشدارهای بسیار شدیدی را نسبت به ادامه فعالیتهای مخرب مثلث فتنه دانشجو-مشائی-ثمره-هاشمی داده اند که متاسفانه این هشدارها مورد توجه علی خامنه ای قرار نگرفته اند.

شکی نیست که جریان حامی روسیه به شدت نگران سقوط علی خامنه ای بعد از تظاهرات یوم الله بیست و دو بهمن می باشد چرا که با وجود تبلیغات خسته کننده و بی محتوا و یاوه گوئیهای بلند گوهای این جریان حتی افرادی چون حسین شریعتمداری به خوبی از تنفر امت حزب الله از علی خامنه ای آگاه می باشند. به همین دلیل نیز در روزهای گذشته این جریان حتی با سیاستهای علی خامنه ای مبنی بر فراهم آوردن زمینه مجازات برخی از صحنه گردانان درجه سه و چهار کودتا - بخوانید امثال سعید مرتضوی و حسین فدائی - مخالفت نموده است چرا که مجازات چنین افرادی را باعث تسریع سقوط رژیم کودتا می داند. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر افرادی چون علی سعیدی و مهدی طائب با یاوه گوئیهای خود قصد داشته اند تا از ادامه کودتا حمایت نمایند. برخی از منافقینی که در این جریان نفوذ نموده اند حتی با کمال وقاحت تشکلات انقلابی و حامی جریان اصیل حزب الله چون تشکلهای همسو را نیز تهدید نموده اند که این مسئله بدون شک باعث سرشکستگی و ننگ ابدی منافقینی خواهد شد که با دادن شعارهای دروغین و دشمن ئسند و فرافکنی قصد دارند تا از خروش انقلابی امت حزب الله در یوم الله بیست و دو بهمن جلوگیری به عمل آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر