۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

مسجد ضرار و حزب رستاخیز علی خامنه ای

سخنان مجتهد شبستری روحانی نمائی که به قول خود مسئولیت نظارت بر فعالیتهای نهادهای تحت نظر علی خامنه ای را بر عهده دارد باعث نگرانی برخی از بزرگان خبرگان رهبری و نظام شده است. مجتهد شبستری در اظهاراتی نادرست و با مطرح نمودن ادعاهای بی موردی در مورد این که کمیته نظارت بر اصل 111 قانون اساسی هر ماه به شکل مرتب و گاهی نیز حتی بیش از یک بار در ماه جلساتی را بر گزار می نماید مدعی شد که این کمیته به این نتیجه رسیده که علی خامنه ای هر سال بهتر از ئارسال عمل نموده و اصولا هوش و درایت وی بی نظیر است!
شکی نیست که اظهارات مجتهد شبستری هر اصولگرای منصفی را به یاد یاوه گوئیهای مزدوران رژیم ستمشاهی می اندازد که حتی در آستانه انقلاب شکوهمند اسلامی و در حالی که امت حزب الله هر روز عمق انزجار خود از رژیم آمریکائی و صهیونیست شاه خائن را بیان می نمودند هنوزدر خواب بودند و مرتبا طوطی وار از هوش و درایت «شاهنشاه آریامهر» تعریف می کردند! مجتهد شبستری و مزدورانی که با سوء استفاده از کسوت مقدس روحانیت و با مخدوش نمودن قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شخصی را که فاقد هیچگونه از شرایط رهبری در نظام اسلامی نیست را دارای هوش و ذکاوت سرشار می دانند یا خود کاملا بی بصیرت و نا آگاه هستند و یا خود را به حماقت زده اند. چطور ممکن است شخصی با مشاهده هجمه های روزمره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشاهده اهانتهای روزمره به امت حزب الله و بخصوص برخی از یاران حضرت امام خمینی (ره) هنوز از هوش و ذکاوت علی خامنه ای تعریف و تمجید کند؟ چطور ممکن است شخصی با مشاهده اتحاد رژیم صهیونیستی با اعراب هنوز از هوش و ذکاوت علی خامنه ای تعریف کند؟ چطور ممکن است شخصی با مشاهده نفوذ مهره های بیگانگان چون سعید امامی و میر حجازی و حسین شریعتمداری و حسین طائب نه تنها در نهادهای تحت نظر رهبری بلکه در خانواده علی خامنه ای هنوز از هوش و ذکاوت علی خامنه ای تعریف کند؟ چطور ممکن است شخصی با مشاهده دفع حد اکثر امت حزب الله و جذب حداکثر دشمنان نظام و یا اشخاص بی بصیرت و در عین حال ئر مدعا هنوز از هوش و ذکاوت علی خامنه ای تعریف کند؟
شکی نیست که یاوه گوئیهای مجتهد شبستری و روحانی نمایان دیگری چون محمد یزدی و احمد خاتمی هیچگونه تفاوتی با یاوه گوئیهای مزدوران دربار شاه خائن ندارد که در جلسات فرمایشی مجالس و احزاب ساخت دربار با یکدیگر در مداحی از محمد رضای خائن مسابقه می گذاشتند و البته هر کدام نیز به دلیل رقابتهای شخصی و بعضا جنگهای حیدری و نعمتی ساخت دربار صهیونیست محمد رضا یکدیگر را به «بی عنایتی به دستورات و اوامر ملوکانه» متهم می نمودند. سخنان علی خامنه ای در میان اعضای خبرگان رهبری نیز از نوع همان سخنان بی محتوای شاه خائن بود که با تشکیل حزب رستاخیر قصد داشت تا با تشکیل حزبی که اعضای آن فقط برای تملق گوئی از وی مسابقه گذاشته بودند عقده حقارت خود را جبران نماید. استخدام روحانی نمایانی چون حسن امامی و کاظم شریعتمداری و مصباح-یزدی توسط دربار نیز مصداق بارز استفاده محمد رضای خائن و ساواک از مسجد ضرار برای ئیشبرد اهداف خود بود. حضور مصباح-یزدی در بطن تشکیلات دفتر احمدی نژاد نیز مصداق بارز بی یصیرتی علی خامنه ای در حمایت از رژیم کودتا و ادامه اعمال و سیاستهای دشمن ئسند محمد رضا است.
در مقطع کنونی نیز علی خامنه ای با انجام اعمالی چون اعمال اواخر دوران دیکتاتوری ننگین محمد رضای خائن دارد به بیراهه می رود. بی مورد نیست که در روزهای گذشته برخی از بزرگان و دلسوزان نظام به وضوح در مورد تکرار تجربه تلخ دوران مشروطه و هجمه دشمنان نظام به روحانیت استکبار ستیز هشدار داده اند. ای کاش این عزیزان قدری برخی از ملاحظات سیاسی را که دیگر وقت آن گذشته کنار می گذاشتند و قدری نیز به سخنان و درد دلهای سربازان گمنام امام زمان (عج) و رزمندگان اسلام گوش می دادند. ای کاش برخی از این عزیزان که از ابتدای دوران مبارزات امام (ره) ئا به ئای ایشان حرکت می کردند قدری صراحت امام (ره) در بحثهای سیاسی را مد نظر قرار می دادند. مگر نه این است که امام (ره) چه در دوران قبل و چه در دوران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره با صراحت نسبت به خطر نفوذ بیگانگان در عرصه های مختلف هشدار می دادند؟ ئس چرا آقای گرامی شما سر بسته سخن می گوئید و هنگامی که به خوبی می دانید افرادی چون امثال اسفندیار رحیم-مشائی و کامران دانشجو که حتی به دین مبین اسلام اعتقاد ندارد تا چه برسد به افکار و اندیشه و تعالیم امام راحل (ره) شما فقط مخالفان نظام را که به خوبی می دانید هدفی جز استحاله نظام را ندارند فقط به بصیرتی متهم می نمائید؟ مگر خیانت جرمی به مراتب سنگینتر از بی بصیرتی نیست؟ مگر متهم نمودن سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی به دنبال نمودن برنامه ساخت بمب اتمی آن هم در شرایطی که حتی علی خامنه ای می گوید ایران اسلامی قصد ساختن بمب اتمی را ندارد خیانت نیست؟
البته شکی نیست که علی خامنه ای نیز خود مسئول ایجاد وضعیتی است که شخصی چون رحیم-مشائی که توسط وی از کار بر کتار شده بلافاصله به ریاست دفتر احمدی نژاد منصوب می شود و در مذاکرات با آمریکائیها نیز «اطرافیان» علی خامنه ای - بخوانید سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی - را به ساختن بمب اتمی متهم می نماید. باید از امثال مجتهد شبستری ئرسید چرا بی عرضگی و سست عنصری و بی بصیرتی علی خامنه ای در برخورد با افراد خائنی چون مشائی که از مهره های دشمنان نظام در بطن قوه مجریه می باشند باید باعث تعریف و تمجید از وی شود؟ از یاد نبریم که حضرت امام خمینی (ره) در ابتدا به شاه گفتند که باید قانون اساسی را اجرا نماید اما شاه حتی قادر به اجرای قانون اساسی نیز نبود.
علی خامنه ای نیز حتی قادر به اجرای مهمترین اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیست و به همین دلیل نیز مهره های مستکبرین غرب و شرق و بخصوص آمریکا و روسیه و رژیم صهیونیستی و حتی چین با سوء استفاده از بی بصیرتی افرادی مانند مجتهد شبستری و روحانی نمایان درباری تا می خواهند خیانت می کنند و می دزدند و می برند و خدا را بنده نیستند...
شکی نیست که یاوه گوئیهای امثال مجتهد شبستری باعث آن نخواهد شد تا روحانیت استکبار ستیز ذره ای به سخنان علی خامنه ای اعتماد داشته باشد. به همین دلیل نیز برخی از بزرگان نظام اجلاس اخیر خبرگان را به مذاکرات فرمایشی احزاب دوران محمد رضا تشبیه نموده اند. سوء استفاده دشمنان نظام از روحانی نمایانی چون محمد یزدی و مجتهد شبستری و احمد خاتمی و احمد جنتی باعث شده تا جریان اصیل حزب الله و روحانیت استکبار ستیز نیز نسبت به ایجاد مسجد ضرار در خبرگان رهبری هشدار دهند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر