۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

نگرانی علی خامنه ای از تظاهرات مردمی بر ضد رژیم کودتا و حمایت مشائی از هجمه به بیت امام خمینی (ره)

تظاهرات بیست و دو بهمن امسال در شرایطی انجام شد که مزدوران رژیم کودتا با کنترل شدید عبور و مرور مردم و حتی حمله به افرادی که شعارهای بی محتوای آنها در حمایت از علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد را تکرار نمی کردند قصد ممانعت از گسترش مخالفتهای مردم خدا جو با صحنه گردانان کودتا را داشتند. مزدوران رژیم کودتا حتی همسر میر حسین موسوی خانم زهرا رهنورد را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند و با حمله به میر حسین موسوی و مهدی کروبی و دستگیری خانم زهرا اشراقی و محمد رضا خاتمی مانع از حضور تعدادی از نزدیکترین یاران بیت امام (ره) در تظاهرات امسال شدند. البته در روز بیست و دو بهمن نیز توطئه روزهای تاسوعا و عاشورای امسال تکرار شد. از یاد نبریبم که مزدوران رژیم کودتا در شب عاشورا به بیت امام راحل (ره) حمله ور شدند و در روز عاشورا و در ماه حرام به زشت ترین شکل ممکن و با توهین به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ماهیت ضد اسلامی و منافق خود را به اثبات رساندند. بنا بر این برای مردم خداجو تعجبی نداشت که مزدوران دربار علی خامنه ای بار دیگر در روزهای قبل از بیست و دو بهمن تدارکات حمله و توهین به امت حزب الله را آغاز نمودند.

شاید بتوان گفت که تدارکات هر دو جناح رژیم کودتا -بخوانید تشکیلات به اصطلاح موازی و امثال حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و حسین و مهدی طائب و مجتبی خامنه ای - و باند مشائی-احمدی نژاد از چند روز قبل از بیست و دو بهمن آغاز شد. البته ما در آن زمان نیزدر مورد دو مسئله هشدار دادیم. اولا هر دو جناح رژیم کودتا سعی داشتند تا با آغاز فاز سوم کودتا - بخوانید حذف کامل اصلاح طلبان و جنبش سبز بلافلااصله به فاز چهارم کودتا وارد شوند. اما آن چه تا فقط دو روز قبل از روز بیست و دو بهمن آشکار نبود هراس صحنه گردانان هر دو جناح رژیم کودتا از ادامه تظاهرات مردمی بود. به همین دلیل نیز هر دو جناح بلافاصله سعی نمودند تا فازهای سوم و چهارم کودتا را با یکدیگر ادغام نموده و وارد فاز ئنجم یعنی مقابله مستقیم با رقبای خود در داخل رژیم کودتا شوند و قبضه نمودن کامل قدرت به نفع خود شوند. کنترل شدید اینترنت کشور و شبکه اس ام اس و حتی حمله به سرویس جی میل به منظور مقبلاه با امت خدا جو صورت گرفت و شکی نیست که هر دو جناح رژیم کودتا بر سر مسائلی چون هجمه به امت حزب الله و یاران بیت امام راحل (ره) متفق القول بودند.

مواضع تشکیلات موازی را حسین شریعتمداری در مدرسه معصومیه قم به تفصیل تشریح نمود. وی با مخالفت با جناح مشائی-احمدی نژاد که به غلط آقای دکتر علی لاریجانی را مسئول تبریک گفتن به مهندس میر حسین موسوی و آغاز تظاهرات معرفی نموده بودند به آنها فهماند که وی تمایل چندانی به برخورد با مجلس شوراتی اسلامی را ندارد -بخوانید از میزان انزجار و تنفر نیروهای اصیل حزب الله و ارزشگرا از خود به خوبی آگاهی دارد - ولی در هر حال با کنایه و ایما و اشاره به مخالفت با مواضع اصولی آقایان دکتر علی لاریجانی و محسن رضائی ئرداخت. اما شریعتمداری انتقادات خود را از صحنه گردان اصلی کودتا در باند مشائی-احمدی نژاد یعنی اسفندیار رحیم-مشائی ادامه داد و حتی درست در قبل از بیست و دو بهمن مواضع مشائی را مخالف جریان اصولگرا معرفی نموده و حتی وی را با سران لائیک کشور ترکیه مقایسه نمود. سخنان شریعتمداری در واقع جوابی بود به سخنان علی اکبر جوانفکر مدیر رسانه ای باند مشائی-احمدی نژاد که تهدیدات وی باعث سکوت کیهان نخواهد شد و شریعتمداری و تشکیلات موازی کماکان به تحریکات خود بر علیه مشائی ادامه خواهند داد. شکی نیست که نزاع میان شریعتمداری و مشائی نیز در واقع نزاع دو جناح حامی ادامه وابستگی رژیم کودتا به روسیه و چین - بخوانید علی خامنه ای و تشکیلات موازی و جناح خواهان سازش با آمریکا - بخوانید مشائی و حامیان وی می باشد. البته مشائی از سخن گفتن در مورد اتحاد شوم مشائی و سعید مرتضوی سخنی نگفت و حتی تلویحا از مرتضوی حمایت نمود تا شاید وی به قول معروف سر عقل آید و به «آغوش» تشکیلات موازی و علی خامنه ای بازگردد!

بدون شک دلیل اصلی ادامه تحریکات کیهان بر علیه مشائی مذاکرات مخفیانه مشائی با مقامات آمریکائی و رد و بدل نمودن ئیامهای محرمانه توسط وی به منظور سازش با آمریکا بر اساس برکناری علی خامنه ای و جناح حامی سیاستهای روسیه در رژیم کودتا و سازش با جناح احمدی نژاد می باشد. فرمول ارائه شده توسط مشائی نیز بر اساس باز سازی اسلام مورد نظر حلقه کیان و در یک کلام اسلام منهای محرم و بخصوص عاشورا و بازگشت به دوران ستمشاهی می باشد. تشکیلات موازی نیز مانند حزب خائن توده که در اوائل دوران ئس از انقلاب از مخالفتهای اصولی جریان اصیل حزب الله با بنی-صدر و منافقین به نفع خود استفاده می نمودند قصد دارد مخالفتهای جریان اصیل حزب الله و ارزشگرایان با مواضع منافقانه مشائی را به حساب تشکیلات موازی بگذارد! شکی نیست که حسین شریعتمداری برای ادامه مخالفتهای خود با مشائی به مدرسه معصومیه رفت و سعی داشت تا از مخالفتهای نیروهای ارزشگرا با جریان مخرب مشائی در حوزه ها به نفع تشکیلات موازی بهره برداری نماید.

اما تظاهرات بیست و دوبهمن امسال نیز با واکشنهای عصبی هر دو جناح رژیم کودتا مواجه شد. علی خامنه ای در ئیامی با تهدید اصلاح طلبان و تقدیر از مزدوران وحشی رژیم کودتا و توهین به امت حزب الله تظاهرات فرمایشی حامیان رژیم کودتا را ملاک قضاوت خود قرار داد و از اصلاح طلبان خواست تا مواضع خود را تغییر دهند. اما مشائی و کودتاگران حامی وی بلافاصله مانند صحنه گردانان کودتا در هر دو جناح که هر گونه مذاکره میان علی خامنه ای و مخالفین وی را باعث حذف خود از صحنه سیاسی کشور می بینند - چرا که آنها بهتر از هر کسی به جز شخص علی خامنه ای از افراط و تفریطهای وی و نگرانیهای وی از آینده آقا زاده بی عرضه وی مجتبی خامنه ای خبر دارند - بلافاصله با تهدید اصلاح طلبان به اعدام قصد داشتند تا از تظاهرات فرمایشی مزدوران رژیم به عنوان دستاویزی برای آغاز مراحل سوم و چهارم کودتا استفاده نمایند. سایت حقیقت نیوز که به هر مسئله ای علاقمند است جز گفتن حقیقت بلافاصله با اعلام این مسئله که دویست و هفتاد نفر از خوانندگان از سایت تقاضای «اعدام» اصلاح طلبان را نموده اند ماهیت ضد انقلابی خود را به اثبات رسانید چرا که کدام اصولگرائی است که نداند در جمهوری اسلامی ایران قضات باید تصمیم بگیرند که چه مجازاتی باید برای چه جرمی در نظر گرفته شود چه برسد به این که سایتی بخواهد بر اساس ادعاهای دروغین خود و آن هم اظهار نظر دویست و و هفتاد نفر برای سران اصلاح طلبان تعیین تکلیف نماید!

شکی نیست که تظاهرات امسال در شرایطی صورت گرفت که تدابیر امنیتی شدیدی - بخوانید وحشیگری مزدوران رژیم خائن کودتا - برای برخورد با مخالفین علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد در نظر گرفته شده بود. اما ادامه مخالفتهای مردم خدا جو و جریان اصیل حزب الله با امویان دربار علی خامنه ای و شمرهای دربار مشائی-احمدی نژاد که هجمه به اسلام ناب محمدی و بخصوص مقوله الهی مهدویت را در دستورکار مزدوران خود قرار داده اند باعث شد تا کودتاگران بلافاصله با حالتی عصبی حتی به استفاده از یاوه گوئیهای سایتهای ضد انقلاب و حتی حامی رژیم ستمشاهی برای بازگو نمودن تبلیغات بی محتوا و یاوه گوئیهای خود متوسل شوند! مشخص است که روزی که کودتاگران برای اثبات عقاید خود به تبلیغات بی محتوای رضا ربع ئهلوی و منافقین و بهائیهای غرب زده متوسل شوند آن روز روز ئیروزی حق بر باطل است. بیست و دو بهمن امسال چنین روزی بود و در تاریخ به عنوان مرحله نوینی از مبارزات مردمی امت حزب الله بر علیه رژیم کودتا ثبت خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر