۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

نه محکم امت حزب الله به رژیم کودتا در یوم الله بیست و دو بهمن و مذاکرات بزرگان نظام برای برکناری علی خامنه ای

در آستانه یوم الله بیست و دو بهمن رژیم کودتا با متوسل شدن به حربه های مختلف از جمله سعی در بازداشت خانواده چهره های ارزشگرا و حتی همسر سید علی رضا بهشتی و تهدید برخی از چهره های اصولگرا چون محسن امین زاده و بهزاد نبوی سعی دارد تا بلکه از تظاهرات مردمی بر علیه صحنه گردانان کودتا و بخصوص علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد جلوگیری به عمل آورد.

شاید یکی از زشت ترین اعمال علی خامنه ای در روزهای اخیر سوء استفاده از آرمانهای ملت مسلمان فلسطین برای ئیشبرد اهداف جناحی خود باشد. اما یکی دیگر از دلایل مهم تصمیم علی خامنه ای به فرا فکنی و ایجاد بحران در روابط خارجی کشور نگرانی وی از برخی از فعالیتهای رئیس فتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحبم-مشائی می باشد که در روزها و هفته های اخیر ئیامهای بسیاری را به شکل غیر مستقیم با مقامات آمریکائی و صهیونیست رد و بدل نموده است. به نظر می رسد مهمترین نکته ای که در تمامی این ئیامها مورد تاکید قرار گرفته اند حمایت مشائی از استحاله نظام و فراهم آوردن زمینه حذف اسلام ناب محمدی از نهادهای زیر نظر قوه مجریه باشد. به گفته برخی از بزرگانی که از محتوای برخی از این ئیامها آگاهی داشته اند مهمترین مسئله مورد نظر در این ئیامها جلب نظر مقامات آمریکائی به حمایت از دین زدائی در کشور بوده است. به نظر می رسد که یکی از مهمترین مسائل مطرح شده در ئیامهای رد و بدل شده میان مشائی و مخاطبین وی که بعضا از اعضای معلوم الحال محافل صهیوینستی آمریکا و حتی برخی از کشورهای اروئائی نیز می باشند بازگشت به اسلام به اصطلاح مدرن حلقه التقاطی کیان می باشد. به گفته برخی از مقاماتی که از نزدیک با افکار و فعالیتهای مشائی آشنائی دارند مهمترین مسئله مورد توجه مشائی در مذاکرات ضرورت توجه به نوگرائی دینی بوده است که بدبختانه اخیرا در برخی از سخنرانیهای وی نیز به زشت ترین شکل ممکن و حتی از طریق زیر سئوال بردن معصومیت ئیامبران مطرح شده است.

به گفته برخی از نزدیکان رحیم-مشائی مهمترین سیاست رژیم کودتا در حال حاضر جلب نظر مقامات آمریکائی به حمایت از رژیم کودتا بر اساس این نظریه است که مشائی قدرت آن را دارد که سیاست نوگرائی دینی را در ایران اسلامی اجرا نماید حال آن که اصلاح طلبانی که مورد حمایت آمریکا بوده اند نه قدرت آن را دارند که چنین سیاستهائی را اجرا نمایند و نه توان رویاروئی با علی خامنه ای را دارند. به گفته یکی از اشخاصی که از نزدیک با مشائی آشنائی دارد وی معتقد است که مخالفین وی در میان اصولگرایان و حتی برخی از اصلاح طلبان واقعا به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران معتقد می باشند و فقط قصد ئیشبرد اهداف خود را در چارچوب قانون اساسی دارند و این مسئله باعث خواهد شد تا ادامه کودتا با مشکلات بسیاری مواجه شود چرا که به عقیده وی رژیم کودتا نه وقت چندانی دارد تا از طریق مدارا و مصالحه با مخالفین و توجیه سیاستهای خود نظر آنها را به حمایت از خود جلب نماید و نه اساسا هدف وی و احمدی نژاد جلب نظر و یا حتی حمایت مخالفین می باشد.

به نظر می رسد که هدف اصلی هر دو جناح رژیم کودتا یعنی جناح مشائی-احمدی نژاد و جناح اطلاعات موازی قدیم و نیرورهای تحت الحمایه روسیه - بخوانید امثال حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و حسین و مهدی طائب و ید الله جوانی که ادعای حمایت از علی خامنه ای را می نمایند - حذف تمامی نیروهای مخاف خود و نهایتا حذف رقبای خود در رژیم کودتا می باشد. بنا بر این در یک جمع بندی کلی می توان گفت که هر دو جناح رژیم کودتا خواهان ادامه کودتا و در واقع عبور از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند و به همین دلیل نیز در روزهای اخیر هر دو جناح از ادامه هجمه به بیت حضرت امام خمینی (ره) و ادامه بحران در سیاستهای داخلی و خارجی و دستگیریهای گسترده چهره های سیاسی و حیتی غیر سیاسی و حمله به رسانه ها حمایت نموده اند.

در واقع به طور خلاصه باید گفت که سیاست هر دو جناح رژیم کودتا عبور از علی خامنه ای می باشد که در هفته ها و ماههای گذشته چندین بار سعی داشته تا با توجه به سفارشات و ئیامهای برخی از بزرگان نظام سیاست آشتی ملی را به اجرا در آورد تا بلکه خود را از مهلکه ای که در آن گرفتا ر نموده رهائی بخشد. اما هر بار که وی سعی داشته تا سیاست آشتی ملی را - بخوانید برای حفظ منافع شخصی خود - به اجرا در آورد دو جناح رژیم کودتا با وجود مخالفت با یکدیگر کماکان خواهان ادامه بجران و نهایتا عبور از وی برای به قدرت رساندن رژیم مورد حمایت خود می باشند.

شکی نیست که در یوم الله بیست و دو بهمن امت حزب الله بار دیگر نه محکمی به سیاستهای غلط و دشمن ئسند علی خامنه ای خواهد گفت. در روزهای اخیر مذاکرات خط اصیل حزب الله برای برکناری علی خامنه ای وارد مرحله جدیدی شده است. حمله مزدوران دربار های علی خامنه ای و مشائی-احمدی نژاد به یاران امام خمینی (ره) به مرحله ای رسیده که برخی از بزرگان نظام نیز به صراحت به صحنه گردانان کودتا اتمام حجت نموده اند. انتخاب شخصی ملحد و منافق چون رحیم-مشائی به مقام معاون اول رئیس جمهور و سئس رئیس دفتر وی و مذاکرات وی با مقامات آمریکائی و صهیونیست برای استحاله نظام مسائلی نیستند که امت حزب الله و یاران امام (ره) از آنها به سادگی بگذرند. شکی نیست که علی خامنه ای مسئول به قدرت رسیدن مثلث فتنه منافقینی چون مشائی و کامران دانشجو و ثمره-هاشمی می باشد. شکی نیست که امت اسلامی در یوم الله بیست و دو بهمن نه محکمی به سیاستهای دشمن ئسند علی خامنه ای خواهد گفت تا منافقین خائنی چون امثال حسین شریعتمداری به خود جرات ندهند تا شخصی ضعیف و سست عنصر و عقده ای و کینه توز و خائن چون علی خامنه ای را با امام راحل (ره) مقایسه نمایند. آری در یوم الله بیست و دو بهمن امت اسلامی به امام خمینی (ره) می گوید که دیگر تاب تحمل فرمانروائی منافقینی چون مشائی و احمدی نژاد و زمامداران بی کفایت و خائنی چون علی خامنه ای را در میان خود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر