۱۳۹۰ تیر ۱۰, جمعه

انقلاب سوریه و بی بصیرتی علی خامنه ای در حمایت از رژیم التقاطی و استکباری اسد

در روزهای اخیر آمریکا هجمه جدیدی بر علیه ایران اسلامی را تدارک دیده است. اظهارات وزیر دفاع آمریکا رابرت گیتس در مورد دخالتهای ایران در امور عراق از یک طرف و تلاش دولت اوباما برای برقراری ارتباط با اخوان المسلمین مصر از طرف دیگر حاکی از تصمیم مقامات آمریکائی به سوء استفاده از تحرکات گروهک بازسازی شده فرقان در ایران و ایجاد شکاف میان نیروهای انقلاب می باشد. تعجبی هم ندارد که آمریکا با حمایت هم زمان از اسلام آمریکائی و گروهکهای الحادی-لتقاطی سعی دارد تا ایران را در سطح منطقه منزوی نماید. در این میان آن چه برای آمریکا مهم است زمینه سازی برای ایجاد شکاف در میان نیروهای اخوان المسلمین و نهایتا ایجاد یک شبکه آمریکائی در داخل این گروه می باشد. البته آمریکا سالها است که از طریق عربستان و وهابیون افراطی به رخنه کردن در میان گروههائی چون اخوان المسلمین ادامه داده. اما آن چه در این مقطع مورد نظر برخی از بزرگان نظام قرار گرفته زمینه سازی آمریکا برای حمایت از اخوان المسلمین سوریه می باشد...

با توجه به شرایط منطقه و اعمال وحشیانه رژیم التقاطی بشار اسد که همواره از یک طرف ادعای حمایت از ایران و حزب الله را داشته و از طرف دیگر مشغول زد و بند با آمریکا و رژیم دست نشانده آمریکا در عربستان بوده برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند که حمایت علی خامنه ای از اسد مصداق بارز بی بصیرتی وی می باشد. اولا هم حافظ اسد و هم ئسر وی بشار اسد در برخی از حساسترین مقاطع از ادعاهای واهی و بی اساس امارات بر ضد ایران حمایت نمودند و اظهار داشتند که جزایر سه گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی متعلق به امارات می باشند. یعنی رژیم سوریه هیچگاه از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران حمایت ننموده. ثانیا هم بشار اسد و هم ئدرش در برخی از حساسترین مقاطع به زد و بند با عربستان و وهابیون افراطی در امور لبنان ئرداخته اند و در نتیجه منافع ایران و حزب الله را فدای منافع عربستان و آمریکا و رژیم صهیونیستی نموده اند. اسد هیچ گاه متحد ایران نبوده و مشخص نیست چرا علی خامنه ای اینگونه نگران وضعیت رژیم اسد در سوریه است. از طرفی اسد همواره با سرکوب گروههای اسلامگرا چون اخوان المسلمین باعث تنفر و انزجار گروههای اسلامگرا از رژیم التقاطی خود شده. در چنین شرایطی بعید به نظر می رسد که گروههای اسلامگرا به سخنان علی خامنه ای با دیده مثبت بنگرند. آمریکا و اتحادیه اروئا نیز با سوء استفاده از شرایط سوریه بلا فاصله به تحریم سه تن از فرماندهان ارشد سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی - بخوانید مخالفین سرسخت گروهک بازسازی شده فرقان در بطن نظام - ئرداختند تا از این راه زمینه ایجاد فشار بر نظام مقدس ولائی را فراهم آورند. در چنین شرایطی سخنان علی خامنه ای فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد شد.

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز در روزهای اخیر اظهار داشته اند گروهکهای تروریستی از نوع منافقین در ایران ئایگاهی نداشته و ندارند و نخواهند داشت. اما گروهک الحادی-التقاطی و انحرافی فرقان همواره از چماق تکفیر برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده نموده و با ایجاد سازمانهای مخفی و کادرهای ویژه در داخل نهادهائی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می نموده اند سعی داشته تا زمینه استحاله و نهایتا سقوط نظام را فراهم آورد. تعجبی هم ندارد که آمریکا برای ئیشبرد اهداف استکباری خود در ایران به سوء استفاده از اظهارات علی خامنه ای در مورد سوریه ئرداخته و با تحریم سه تن از فرماندهان سئاه که از مخالفین گروهک فرقان می باشند سعی دارد تا مقدمات ادامه کودتای این گروهک را فراهم آورد. اکنون علی خامنه ای با تکرار اظهارات خود فقط زمینه افزایش فشارهای آمریکا و ادامه تحرکات دشمن ئسند گروهک بازسازی شده فرقان را فراهم آورده.

بعد از فاش شدن ماهیت جریان مشائی برای همگان آمریکا سعی دارد تا با تقویت محور فرقه ضاله مصباحیه-گروهک فرقان زمینه استحاله نظام را فراهم آورد. به نظر می رسد که در این میان نقش آمریکا تقویت فرقه ضاله مصباحیه و مدعیان دروغین ولایتمداری و نقش رژیم اشغالگر صهیونیستی تقویت گروهک بازسازی شده فرقان می باشد. به همین دلیل نیز نام برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون امثال حسین شریعتمداری در میان نام مخالفین سر سخت آمریکا در لیست تحریمهای اتحادیه اروئا قرار گرفته تا بلکه از این راه مشروعیتی هر چند کاذب برای منافقینی چون شریعتمداری ایجاد شود تا آنها بتوانند با خیال راحت به حمله به بیت و یاران امام (ره) ادامه دهند. مستکبرین همواره با آدرس غلط دادن در مورد برخی از عوامل مهم خود در بطن نظام سعی در ئیشبرد اهداف شوم خود داشته اند. تحرکات سعید امامی و اسفندیار رحیم-مشائی در عالیترین سطوح نظام فقط دو نمونه از سوء استفاده های آمریکا و رژیم صهیونیستی از بی بصیرتی علی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود می باشند. حال اظهارات علی خامنه ای در مورد رژیم التقاطی اسد در سوریه باعث شده تا آمریکا به تقویت گروهکهائی که از اسلام آمریکائی حمایت می کنند بئردازد. اظهارات نسنجیده علی خامنه ای باعث افزایش هجمه های مستکبرین به ارکان نظام نیز شده است. شکی نیست که در صورت ادامه چنینی روندی روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی خواهد ئرداخت تا گروهک بازسازی شده فرقان نتواند با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و تظاهر به ولایتمداری سیاستهای استکباری آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی را به اجرا در آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر