۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

تقلبات انتخاباتی فرقه ضاله مصباحیه و حمله شدید علی خامنه ای به رسائی به دلیل زد و بند با صولت مرتضوی برای تقلب در انتخابات

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا به هر نحو ممکن و با تقلبات گسترده انتخاباتی زمینه راه یابی روحانی نمایان و منافقین حامی مصباح به مجلس را فراهم آورد. در روزهای اخیر افرادی چون حسینیان و مرتضی آقا-تهرانی و حمید رسائی و جلالی و استاد آقا سعی داشته اند تا با زد و بند با صولت مرتضوی و تقلب در انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یابند. اما نشریه رسائی 9 دی نیز با کمال وقاحت مدعی شده که علی خامنه ای از فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی حمایت می کند. این نشریه که بوق تبلیغاتی گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد با جعل مطالبی از بخش استفتائات دفتر علی خامنه ای ادعاهای کذبی را در مورد حمایت علی خامنه ای از باند حسینیان-محصولی مطرح نموده. این باعث شده تا علی خامنه ای به شدت به این مطالب واکنش نشان دهد و آن را تکذیب نماید.
اما آقا زاده مفت خور مصباح-یزدی مجتبی مصباح-یزدی نیز در اظهاراتی بی سابقه که حاکی از ورود وی به صحنه سیاسی کشور می باشد و با تقلید از یاوه گوئیهای گروهک الحادی-التقاطی فرقان مدعی شده که مخالفت با گروهک موسوم به جبهه ئایداری نعوذ بالله مانند مخالفت با اسلام می باشد! این اظهارات نیز از نوع همان اظهارات و یاوه گوئیهای ئدر بی بصیرت وی می باشد که روزی اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ باله مانند اطاعت از خدا توصیف نموده بود!
شکی نیست که باندهای انحرافی در رژیم کودتا سعی دارند تا یا از طریق تقلبات گسترده انتخاتباتی و یا از طریق تهدید مسئولین وزارت کشور و حتی شورای به اصطلاح نگهبان زمینه ورود خود به مجلس را فراهم آورند. در این حال برخی از حامیان مشائی نیز با تقلید از مخالفین نظام سعی دارند تا با تحریم انتخابات به مشروعیت نظام ضربه بزنند. در واقع فرقه ضاله مصباحیه و جریان مشائی دو روی یک سکه هستند و تعجبی هم ندارد که نام افرادی چون مرتضی آقا-تهرانی در لیست کاندیداهای جریان مشائی قرار گرفته. به هر تقدیر شکی نیست که امت اسلامی انزجار خود از فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی را در روز انتخابات اعلام خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر