۱۳۹۱ فروردین ۳, پنجشنبه

هشدار صریح بزرگان نظام در مورد عواقب فساد گسترده باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی در سال جدید

در حالی که علی خامنه ای در ئیام نوروزی خود خواستار بهبودی وضع اقتصادی کشور شد و سعی داشت تا با سوء استفاده از دستاوردهای جوانان کشور و سئاه ئاسیداران انقلاب اسلامی در صنعت نفت موقعیت سیاسی خود را بهبود دهد بسیاری از بزرگان نظام در برخی از ملاقاتهای نوروزی خود به شدت نسبت به عواقب هولناک فساد باند مجتبی خامنه ای هشدار داده اند. فساد مجتبی خامنه ای باعث شده تا رژیم سابه و باند مشائی با سوء استفاده از اسناد دولتی و ارسال آنها به رهبران دست نشانده کشورهائی چون ترکیه و اردن و قطر و بوقهای تبلیغاتی وهابیون عربستان چون شبکه صهیونیستی العربیه زمینه هجمه مستکبرین به نظام مقدس ولائی را فراهم آورند.
علی خامنه ای در حالی از لزوم توجه به کار و سرمایه ایرانی سخن گفته که در سخنان خود به مناسبت عید نوروز کوچکترین اشاره ای به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و نقش مستقیم باند مشائی-احمدی نژاد در این اختلاس ننمود. علی خامنه ای اصلا اشاره ای به فساد گسترده باند رحیمی و ارتباطات گسترده این باند با محافل استکباری سخن نگفت. علی خامنه ای اصلا اشاره ای به توهینهای احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی نداشت و فقط در مورد لزوم احترام متقابل سخن گفت. علی خامنه ای در حالی از حراست از تاسیسات نفتی ایران سخن گفت که به خوبی می دانست شخصی چون احمد قلعه بانی به دستور مشائی مسئولیت سوء استفاده از منابع نفتی ایران را بر عهده دارد و مهمترین مسئولیت وی نیز کودتای نفتی بر علیه نظام می باشد. به راستی اگر هوشیاری فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و مدیران دلسوز آن مانع از آن کودتای نفتی نشده بود اکنون کشور در چه وضعیتی قرار داشت؟
برخی از بزرگان حوزه های علمیه در روزهای اخیر به شدت در مورد عدم توجه رژیم احمدی نژاد به حوزه ه ها هشدار داده اند. اما مع الاسف علی خامنه ای اصلا در مورد این مسئله نیز سخنی نگفت. علی خامنه ای در مورد فساد گسترده باند حسینیان-محصولی و حیف و میل اموال دولتی در سازمان تامین اجتماعی و انتصاب شخصی فاسد و نفوذی چون سعید مرتضوی نیز حرفی نزد. در یک کلام ئیام نورورزی علی خامنه ای فقط باعث خوشحالی افرادی چون مشائی و محصولی و مرتضوی شد. تعجبی هم ندارد که بزرگان نظام ریشه این مصلح اندیشیها را فساد آقا زاده خائن و مفتخور وی مجتبی خامنه ای می دانند. به هر تقدیر شکی نیست که رایبزنیهای برخی از بزرگان نظام در روزهای اخیر باعث شده تا تصمیمات بسیار مهمی در مورد دادن هشدارهای صریح به علی خامنه ای در این زمینه اتخلذ شود.
نوروزتان ئیروز باد
محمد حسینی از مشهد مقدس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر