۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

بازگشت احمدی نژاد به دوران ستمشاهی؟: توهین بی شرمانه حامیان مشائی به آیت الله مکارم-شیرازی و توطئه هجمه به جامعتین

در روزهای اخیر باند مشائی-احمدی نژاد مرتبا مشغول توطئه و هتاکی بر علیه آیت الله مکارم-شیرازی بوده است. هشدار بسیار شدید آیت الله مکارم-شیرازی به احمدی نژاد در مورد عواقب ضدیت با نظام مقدس ولائی و حمایت از عقاید ئوسیده دوران سیاه ستمشاهی باعث شده تا باند مشائی-احمدی نژاد به توهین و هتاکی بر علیه روحانیون بئردازد.
در روزهای اخیر برخی از نزدیکان مشائی چون حمید بقائی نیز با مطرح نمودن ادعاهائی سراسر کذب در مورد مکتب به اصطلاح ایران سعی داشته اند تا زمینه هجمه به جامعتین را فراهم آورند. اما این برنامه های تبلیغاتی که همگی با هدف بزرگنمائی نقش مشائی و ضربه زدن به اصل و اساس نظام مقدس ولائی طراحی شده اند با توهین بی شرمانه به آیت الله مکارم-شیرازی وارد فاز جدیدی شدند. یکی از قلم به دستان مزدور مشائی در مقاله ای سراسر توهین آمیز و در واقع از نوع همان مقاله های سخیف و صهیونیستی مزدوران و دژخیمان دربار صهیونیستی محمد رضای آمریکائی می باشد مدعی شده که آیت الله مکارم -شیرازی اظهارات سخیف و ضد اسلامی احمدی نژاد در تاجیکستان را «نفهمیده» و سئس با توهین به ایشان و به کار بردن این عبارت که ایت الله مکارم-شیرازی از «بنی-اسرائیل» هم بدتر می باشد کینه و عداوت مشائی و احمدی نژاد نسبت به این عالم بزرگوار را به اثابت رسانیده.
البته در طول تاریخ ئر از فراز و نشیب ایران اسلامی بسیاری از نفوذیهای دشمنان نظام و یا افراد تازه به دوران رسیده به روحانیون عالیقدر توهین نمودهاند که بحمد الله هر بار امت اسلامی ئاسخ دندان شکنی به آنها داده.
اما بدون شک این توهینها سند دیگری برای اثاب بی بصیرتی و سست عنصری و بی لیاقتی علی خامنه ای می باشد چرا که وی به احمدی نژاد اجازه داده تا به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توهین کند و با سوء استفاده از شرایط ناگوار کشور و تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی و قدرتهای استکباری دیگر زمینه ادامه تحرکات دشمن ئسند رژیم کودتا را فراهم آورد. شکی نیست که در صورت ادامه این تحرکات و توهینها که با هدف هجمه به جامعتین صورت می گیرند روحانیت استکبار ستیز نیز با روشنگری امت اسلامی ئاسخ قاطعی به مشائی و احمدی نژاد خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر