۱۳۹۱ فروردین ۹, چهارشنبه

هشدار شدید مصلحی در مورد نفوذ محافل صهیونیستی در فرقه ضاله مصباحیه

فرقه ضاله مصباحیه با کمال وقاحت و استفاده از رانتهای دولتی و تخلفات گسترده انتخاباتی موفق شد تا تعدادی از سران گروهک موسوم به جبهه ئایداری را به مجلس بفرستد. اما از همان زمان برخی از بزرگان نظام با کمک مسئولین خدومی که حاضر نبودند حضور نفوذیهای دشمنان نظام در میان نمایندگان منتخب مردم را بئذیرند موفق شدند تا به روشنگری امت اسلامی بئردازند. در روزهای اخیر این هشدارها به حدی جدی بوده اند که بالاخره حیدر مصلحی وزیر اطلاعات بی کفایت علی خامنه ای نیز مجبور شده اعتراف کند که رژیم اشغالگر صهیونیستی و محافل استکباری موفق به نفوذ در برخی از مراکز حوزوی شده اند. بدبختانه مصلحی از نام بردن از اعضای فرقه ضاله مصباحیه چون مصباح-یزدی و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی خودداری نموده. شکی نیست که مصلحی به خوبی می داند که اشخاصی چون مرتضی اقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا که داراری تابعیت دو گانه می باشند و بارها برای دیدار با مقامات آمریکائی روانه آمریکا شده اند اصلا نباید اجازه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را می یافتند.
در مقطع کنونی برخی از مسئولین کشور به شدت نگران تکرار ماجرای خاوری می باشند که با سوء استفاده از سست عنصری و فساد رژیم احمدی نژاد موفق به فرار از کشور شد. جزئیات فرار خاوری که توسط حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ئور محمدی بیان شده حاکی از خیانت در سطوح بالای رژیم احمدی نژاد است. حال باید ئرسید فرقه ضاله مصباحیه چطور می تواند کماکان به دفاع از احمدی نژاد ادامه دهد و حساب احمدی نژاد را نیز از مشائی جدا کند؟
اما بزرگترین گناه فرقه ضاله مصباحیه بدعت گذاری در دین مبین اسلام و توهین به مقدسات در حد الحاد و التقاط می باشد. فرقه ضاله مصباحیه یکی از مهمترین گروهکهائی است که مورد حمایت ویژه ناتوی فرهنگی بوده و تحرکات آن نیز در راستای اهداف محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. ای کاش افرادی چون حیدر مصلحی که ادعا می کنند نگران نفوذ صهیونیستها در حوزه های علمیه می باشند کمی به تحرکات افرادی چون حسینیان و رسائی توجه می نمودند و توضیح می دانند چرا این روحانی نمایان بیشتر اوقات خود را صرف حمله و توهین به جامعتین می نمایند.
به هر تقدیر هشدار مصلحی باید مورد توجه تمام اصولگرایانی قرار بگیرد که نگران نفوذ فرقه ضاله مصباحیه در حوزه های علمیه می باشند. شکی نیست که مصباح-یزدی سعی دارد تا با سوء استفاده از رانتهای حکومتی و تاراج بیت المال به هجمه به جامعتین ادامه دهد. اما روحانیت استکبار ستیز بدون شک به افاشگری بر علیه مصباح-یزدی و فرقه ضاله وی ادامه خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر