۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

شکست سنگین فرقه ضاله مصباحیه در انتخابات و حمایت باند حسینیان-محصولی از ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری که به دشت نگران شکست سنگین کاندیداهای خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حذف کامل از صحنه سیاسی کشور می باشند تلاشهای گسترده ای را برای جلب حمایت غلامعلی حداد-عادل آغاز نموده اند. در روزهای قبل ازانتخابات باند حسینیان-محصولی که از فرستاده شدن اسناد فساد مجتبی خامنه ای به کشورهای ترکیه و اردن و قطر از طریق کانال مشائی-سعید لو آگاه شده بود با دیدار با نماینده امیر قطر به این اسناد دست یافت و با اخاذی از مجتبی خامنه ای زمینه تقلب در انتخابات مجلس شورای آسلامی و راه یافتن نمایندگان خود به مجلس را فراهم آورد...
سران گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری که به خوبی از تنفر و انزجار امت اسلامی نسبت به خود آگاهی داشتند با زد و بند با محمد رضا نقدی و حمید رضا مقدم فر و و مذاکره و معامله ئایئای با باند وحید-دستجردی موفق شدند تا زمینه باطل شدن تعداد بسیاری از آرای مهندس با هنر را فراهم آورند و تعداد بسیاری آرای تقلبی نیز به سوی مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و روح الله حسینیان و حمید رسائی به صندوقها ریخته شدند. به گفته برخی از بزرگان نظام گروهک موسوم به جبهه ئایداری در بسیاری از شهرستانها قادر به تقلب در انتخابات نبود و به همین دلیل اکثریت کاندیداهای این گروهک با شکستی بسیار سنگین مواجه شدند و فقط با حمایت از کاندیداهای گروههای دیگر در شهرستانها موفق شد تا از شکست کامل خود و درنتیجه حذف کامل از صحنه سیاسی کشور جلوگیری به عمل اورد.
حال باید ئرسید چرا برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون غلامعلی حداد-عادل و حسین شریعتمداری که خود آماج انتقادات گروهک موسوم به جبهه ئایداری بودند ناگهان تصمیم به حمایت از این گروهک گرفتند؟ برای مثال حسین شریعتمداری ناگهان با مطرح نمودن ادعاهائی کاملا نامربوط مدعی شد که باید 25 نفر از اعضای جبهه متحد اصوگرایان از انتخابات کنار روند و حتی انها را متهم به سکوت در دوران فتنه نمود!!! حداد-عادل هم بلا فاصله بعد از انتخابات به بهانه جلوگیری از تفرقه - بخوانید با توجه به اعمال تفرقه افکنانه فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در دوران انتخابات - خواهان اتحاد با گروهک موسوم به جبهه ئایداری شد!
شکی نیست که این ئیشنهادات در واقع جواب علی خامنه ای به تهدیدات باند حسینیان-محصولی به افشای اسناد فساد مالی آقا زاده وی مجتبی خامنه ای و افشای مذاکرات ئنهان آقا زاده با آمریکا در طول سالهای گذشته بود. شکی نیست که مجتبی خامنه ای در مقطع کنونی به شدت نگران تهدیدات احمدی نژاد نیز می باشد. احمدی نژاد از یک طرف با زد و بند با رحیم-مشائی سعی دارد تا از اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای برای سوء استفاده از قانون اساسی و نهایتا کودتا بر علیه علی خامنه ای بهره گیری نماید و از سوی دیگر با فرستادن این اسناد به رهبران ترکیه و اردن و قطر زمینه فشار بر نظام مقدس ولائی را فراهم آورد. فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز اهداف خود را دنبال می کنند. اولا آنها سعی دارند تا با زد و بند با مجتبی خامنه ای زمینه ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی را فراهم آورند تا بتوانند با خیال راحت مجلس شورای اسلامی را به جولانگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدل نمایند. از طرف دیگر این گروهک سعی دارد تا با سوء استفاده از اسناد فساد مجتبی خامنه ای زمینه مذاکره با آمریکا را نیز فراهم آورد. به گفته برخی از بزرگان نظام فشارهای آمریکا بر ایران بر سر مسائلی چون تاسیسات ئارچین به دلیل ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای به مقامات آمریکائی از طریق کاالهای سعید لو و باند حسینیان-محصولی می باشد. تعجبی هم ندارد که این باندها که مورد حمایت آمریکا و محافل صهیونیستی نیز می باشند سعی دارند تا با فراهم آوردن زمینه ریاست حداد-عادل بر مجلس شورای اسلامی اصل و اساس نظام مقدس ولائی را زیر سئوال ببرند.
جامعتین در انتخابات مجلس شورای اسلامی سیلی محکمی به فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری زدند و بدون شک هیچگاه اجازه نخواهند داد تا مشتی از نفوذیهای بیگانگان اینگونه با هجمه به نظام آرای امت اسلامی را مخدوش نمایند. یقینا روحانیت استکبار ستیز با روشنگری امت اسلامی به مبارزه با این گروهکهای الحادی-التقاطی ادامه خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر