۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

افشای قرارداد ترکمانچای نفتی جدید با چین توسط مجتبی خامنه ای و طرح وی برای جلوگیری از کودتای فرقه ضاله مصباحیه و خلع لباس مصباح-یزدی

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده بودند تهدیدات ئیدا و ئنهان فرقه ضاله مصباحیه بر علیه آقا زاده مفتخور و بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای باعث شد تا وی نیز در اقدامی مشابه دست به افشاگری بر علیه گروهک موسوم به جبهه ئایداری و بخصوص «متخصص امور نفتی» این گروهک مسعود میر کاظمی بزند. در زمان انتخاب میر کاظمی به عنوان وزیر نفت علی خامنه ای به خوبی می دانست که وی با سازمان اطلاعات چین روابط بسیار نزدیکی دارد و در واقع از جیره خواران آنها در بطن نظام محسوب می شود. اما وی به دلیل نگرانی از اوضاع کشور در بعد از دوران کودتای انتخاباتی احمدی نژاد تصمیم گرفت که به مجلس شورای اسلامی فشار وارد آورد تا تمامی وزرا - منجمله میر کاظمی را که به گفته یکی از نمایندگان مجلس فقط معنی کلمه نفت را می دانست - به عنوان وزیر روانه کابینه نماید. بعد از مدتی هم یکی از فاسدترین مدیران کشور احمد قلعه بانی با کمک رحیم-مشائی به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت ایران به استخدام در آمد و این آغاز کودتای نفتی مشائی بر علیه علی خامنه ای بود. اما افشاگریهای برخی از بزرگان نظام باعث شد تا مشائی و قلعه بانی نتوانند دست به کودتا بزنند و بعد از مدتی هوشیاری مسئولین قرارگاه خاتم النبیا باعث شد تا با برکناری میر کاظمی - بخوانید به دلیل دزدی و رشوه گیری - سردار رستمی قاسمی به عنوان وزیر نفت زمام امور نفتی کشور را به دست گیرد.
اکنون مجتبی خامنه ای که بسیار نگران دست یافتن باندهای مشائی و حسینیان-محصولی به اسناد فساد مالی خود می باشد به خوبی می داند که صرف نظر از رقابتهای درون گروهکی میان آنها هم مشائی و هم مصباح-یزدی یک هدف واحد دارند و آن نیز برکناری سریع علی خامنه ای و مذاکره با آمریکا برای عادی سازی روابط می باشد. به همین دلیل نیز علی خامنه ای از موضع ضعف اقدام به تعریف و تمجید از اوباما نمود تا بلکه کاخ سفید را متقاعد به مذاکره با نمایندگان خود نماید. اما مصباح-یزدی کماکان به باند مجتبی خامنه ای فشار وارد می آورد و در نتیجه اقدامات وی مجتبی خامنه ای نیز با افشاگری در مورد نقش میر کاظمی در امضای قرارداد ترکمانچای نفتی با چین سعی دارد تا به تدریج زمینه افشاگری بر علیه شخص احمدی نژاد و نهایتا خلع لباس مصباح-یزدی را فراهم آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر