۱۳۹۰ اسفند ۱۳, شنبه

سیلی محکم روحانیت استکبار ستیز به فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه و تلاش باند حسینیان-محصولی برای امنیتی کردن فضای انتخابات

در حالی که مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث نگرانی محافل استکباری و صهیونیستی شده فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه که به عنوان مهمترین کانون توطئه بر علیه نظام مقدس ولائی عمل می نموده سعی دارد تا با امنیتی نمودن فضای انتخابات زمینه تشکیل مجلسی حرف شنو و مملو از وکیل الدوله های باند حسینیان-محصولی را فراهم آورد. دستگیری تعدادی از نفوذیهای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی که سعی در تقلب در انتخبات را داشتند حاکی از سراسیمگی این گروهکها است.
اما برخی از مسئولین نیز با دادن دادن آمارهای ضد و نقیض از مشارکت مردم در انتخابات سعی دارند تا زمیه تقلبات گسترده انتخاباتی توسط فرقه ضاله مصباحیه و حامیان فاسد آن را فراهم آورند. برای مثال در حالی که صفر علی براتلو که مسئولیت برگراری انتخاباات در تهران را بر عهده دارد از مشارکت 35 در صدی مردم در تهران و شرکت 50 در صد از مردم در شهرستانهای استان تهران سخن گفته نعمت الله ترکی که مسئولیت نظارت بر انتبخابات را بر عهده دارد ادعا نموده که 60 در صد از مردم در استان تهران در انتخابات شرکت نموده اند! به نظر می رسد که زد و بندهای مصباح-یزدی با برخی از مقامات فاسد - بخوانید نفوذیهای دشمنان نظام چون امثال محمد رضا نقدی و صفار-هرندی و مقدم فر و جوانی - باعث شده تا آنها با دادن آمار غلط سعی داشته باشند تا میزان آرای گروهک موسوم به جبهه ئایداری را افزایش دهند. بی دلیل نیست که برخی از بزرگان نظام در مورد تقلبات گسترده انتخاباتی اظهار نگرانی نموده اند. اظهارات ضد و نقیض مقاماتی چون براتلو و ترکی باعث شده تا برخی از مسئولین بلند ئایه کشور به شدت نسبت به زد و بندهای فرقه ضاله مصباحیه با برخی از نفوذیهای دشمنان نظام و مقامات فاسد هشدار دهند. اظهارات دبیر شورای به اصطلاح نگهبان احمد جنتی در مورد لزوم هماهنگی - بخوانید حرف شنوی - مجلس از رژیم احمد نژاد در واقع تکرار همان لاطائلات دشمن ئسند غلامحسین الهام یکی از نفوذیهای دشمنان نظام می باشد که در گفتگو با یکی از بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی از لزوم حمایت مجلس از احمدی نژاد سخن گفته بود. سفر مشائی با چرخبال برای دیدار با یکی از کاندیداها نیز حاکی از ادامه دخالتهای باند مشائی-احمدی نژاد در انتخابات می باشد و در واقع نشاندهنده عدم صداقت احمدی نژاد است.
به هر تقدیر شکی نیست که فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و باند مشائی-احمدی نژاد هر کدام سعی داشتند تا با رانت خواری و زد و بند با مقاماتی چون احمد جنتی و صولت مرتضوی و نعمت الله ترکی وکیل الدوله های خود را به مجلس بفرستند. اما روحانیت استکبار ستیز به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهد داد و در موقع لزوم به افشاگری بر علیه این دشمنان امت اسلامی و نفوذیهای دشمنان نظام خواهد ئرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر