۱۳۹۱ فروردین ۵, شنبه

نگرانی شدید رحیم-مشائی از تصمیم برخی از اصولگرایان به استیضاح و برکناری احمدی نژاد

در روزهای اخیر اسفندیار رحیم-مشائی به شدت نگران تصمیم برخی از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی به استیضاح و برکناری محمود احمدی نژاد بوده است. مشائی تصور می نمود که با تهدید به انتشار اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای و ارسال اسناد مسیحی شدن کامران دانشجو به شبکه صهیونیستی و ضد ایرانی العربیه موفق خواهد شد تا از استیضاح احمدی نژاد جلوگیری کند. به همین دلیل وی قبل از سفر علی اکبر جوانفکر به لبنان نیز با وی در این زمینه رازنی نموده بود. به گفته برخی از بزرگان نظام جوانفکر در زمان حضور خود در لبنان از طریق برخی از رابطین جناح مشائی برخی از اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای را در اختیار گروهک سعد حریری موسوم به 14 مارس قرار داد تا وی بتواند با استفاده از این اسناد موقعیت سید حسن نصر الله را تضعیف نماید غافل از آن که موقعیت حزب الله در لبنان فقط به دلیل مخالفت با سیاستهای رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده و اصلا ربطی به امثال مجتبی خامنه ای ندازد..
اما اولا اصولگرایان بعد از مشورت با برخی از بزرگان نظام و بخصوص برخی از آیات عظام به این نتیجه رسیده اند که افشاگری در مورد افراد بی دین و خائنی چون دانشجو فقط باعث ئالایش نظام از افراد فاسد و در نتیجه باعث تقویت نظام خواهد شد و ثانیا فساد مالی مجتبی خامنه ای نیز باید مانند فساد متهمان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مورد بررسی قرار گیرد. بنا براین اصولگرایان به صراحت به احمدی نژاد فهمانده اند که حتی تهدید مستقیم به افشاگری بر علیه مجتبی خامنه ای باعث جلوگیری از استیضاح وی نخواهد شد و وی در صورت لزوم می تواند حتی این مسائل را در استیضاح خود به طور علنی نیز مطرح کند.
به گفته برخی از بزرگان نظام گفتگوهای میان نمایندگان مشائی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنوز به نتیجه نرسیده چرا که عده ای از حامیان احمدی نژاد با تاکید بر این موضوع که تعداد بسیاری از حامیان طرح سئوال از احمدی نژاد در مجلس بعدی حضور نخواهند داشت سعی دارند تا از استیضاح وی جلوگیری نمایند...
به هر تقدیر آن چه مشخص است واکنش اصولگرایان به توهینهای احمدی نژاد به شان مجلس شورای اسلامی و نظام قانون گذاری کشور می باشد چرا که احمدی نژاد با توهین به نمایندگان و تهدید به افشاگری بر علیه علی خامنه ای موفق شد تا برای مدتی از استیضاح خود جلوگیری نماید. در مقطع فعلی نیز فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری که فقط به دلیل سهم خواهی با مشائی دچار اختلاف شده اند سعی دارد تا با حمایت از احمدی نژاد و تهدید مخالفان بخصوص جامعتین از سقوط احمدی نژاد جلوگیری نمایند. ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر