۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای در دستان مصباح-یزدی و و تصمیم علی خامنه ای به مذاکره با اوباما برای جلوگیری از کودتای فرقه ضاله مصباحیه

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام هشدار داده بودند تهدیدات فرقه ضاله مصباحیه بر علیه علی خامنه ای که آخرین نمونه آن ارسال اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای به مقامات آمریکائی بود باعث شد تا علی خامنه ای که مدعی شده بود نظام در شرایط شعب ابی طالب قرار ندارد خواهان مذاکره با آمریکا شود! تعریف و تمجید علی خامنه ای - بخوانید آن هم در حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری - مصداق بارز قصور در حراست از نظام مقدس ولائی بود. علی خامنه ای در حالی از اوباما تعریف و تمجید نمود که وی در روزهای اخیر از هیچ کاری برای حمایت از نخست وزیر جنگ طلب رژیم صهیونیستی نتانیاهو خودداری ننموده. در واقع علی خامنه ای از موضع ضعف و بی تدبیری تصمیم به مذاکره با اوباما گرفته و دلیل اصلی این موضع گیری وی نیز تحرکات باندهای کودتاگر مشائی و حسینیان-محصولی می باشد. این باندها با حمایت از کانونهای قدرت و ثروت و تاراج بیت المال سعی دارند تا زمینه کودتا بر علیه نظام را فراهم آورند. تاکنون هم تنها دلیل شکست توطئه های این باندها هوشیاری روحانیت استکبار ستیز و رزمندگان اسلام و سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده نه بصیرت علی خامنه ای. در واقع بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا نظام در شرایط شعب ابی طالبی قرار بگیرد و وی که با حمایت از جریان انحرافی مشائی-احمدی نژاد باعث هجمه دشمنان به ارکان نظام شده بود اکنون مجور است برای جلوگیری از فاش شدن اسناد فساد مالی آقا زاده بی بصیرت و مفت خور خود از اوباما هم تعریف و تمجید کند.
شکی نیست که همانطور که برخی از اصولگرایان هشدار داده اند فرقه ضاله مصباحیه با هدف تضعیف مجلس خبرگان رهبری و ضربه زدن به نظام مقدس ولائی گروهک موسوم به جبهه ئایداری را تشکیل داده و مهمترین هدف این گروهک نیز زمینه سازی برای کودتا و تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی می باشد. اما همانطور که در دوران اول انقلاب گروهکهای فرقان و منافقین از بی بصیرتی و خیانت روحانی نمایان و منافقینی چون کاظم شریعتمداری و بنی-صدر و رجوی سوء استفاده می نمودند در مقطع کنونی نیز گروهک بازسازی شده فرقان و گروهک موسوم به جبهه ئایداری - بخوانید همان گروهک فرقان و باند صهیونیستی سعید امامی - با سوء استفاده از بی بصیرتی و خیانت مجتبی خامنه ای و روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی مشغول حمله به نظام می باشد. شکی نیست که در صورت ادامه توطئه های مجتبی خامنه ای برای زد و بند با فرقه ضاله و نفوذی مصباحیه برای جلوگیری از فاش شدن اسناد فساد مالی خود بزرگان حوزه های علمیه به افشاگری بر علیه آاقا زاده مفتخور و خائن علی خامنه ای خواهند ئرداخت و خود این اسناد را افشا خواهند نمود تا مصباح-یزدی نتواند با شانتاژ و زد و بند قدرت گروهک الحادی-التقاطی و خائن و کودتاگر خود را هر روز افزایش دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر