۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

هشدار معاون رحیم-مشائی به علی خامنه ای در مراسم 9 دی: ادامه مخالفت باعث برکناری شما خواهد شد

بالاخره همانطور که بسیاری از بزرگان حوزه انتشار داشتند اسفندیار رحیم-مشائی مراسم 9 دی ماه امسال را تبدیل به مراسم اعلام تشکیل رژیم سایه نمود. سخنان معاون سیاسی مشائی محمد جعفر بهداد - بخوانید یکی از قلم به دستان مزدور سابق روزنامه کیهان که برای دریافت حقوق بیشتر به مشائی ملحق شده - در مراسم 9 دی ماه در شهر بند عباس مبنی بر این که مخالفت با رحیم-مشائی فتنه ای بزرگتر از فتنه سبز می باشد و از طرف جریان حامی ولایتمداری حمایت می شود هشداری بود به علی خامنه ای که یا دست از مخالفت با مشائی بردارد و یا این که منتظر برکناری خود توسط رژیم سایه باشد. بدیهی است که در صورت برکناری علی خامنه ای سرنوشتی مانند سرنوشت امثال محمد علی ابطحی در انتظار آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت وی مجتبی خامنه ای خواهد بود. شکی نیست که هدف اصلی محمد جعفر بهداد از ایراد چنین سخنانی - آن هم در حضور نماینده علی خامنه ای در سئاه ئاسداران بندر عباس محمد برزگر - هشدار به علی خامنه ای بود.

اما جواب محمد برزگر نیز حاکی از بی بصیرتی علی خامنه ای و نمایندگانی بود که همواره طوطی وار لاطائلات وی را تکرار می نمایند. برزگر با بیان این که حساب مشائی را باید از حساب احمدی نژاد جدا کرد - بخوانید طبق دستور العملی که علی خامنه ای برای تمامی نمایندگان و سخنگویان خود صادر نموده - در عمل وادادگی و بی کفایتی علی خامنه ای را به اثبات رسانید. مشخص نیست اگر احمدی نژاد شخصا تصمیم گرفته که با مخالفت با علی خامنه ای و جمع کثیری از مسئولین بلند ئایه سابق و کنونی نظام به مشائی مهمترین مشاغل دولتی را بدهد چگونه می توان حساب وی را از حساب احمدی نژاد جدا نمود!؟ احمدی نژاد تا به حال در مورد مسئله مشائی به شدت با علی خامنه ای مخالفت نموده و وزرای ارشاد و اطلاعات و خارجه و دیگر مشاوران نزدیک خود چون مهداد بذرئاش را نیز به دلیل مخالفت با مشائی برکنار نموده. حال مشخص نیست اگر مشائی شخص مهمی نیست اولا چرا این وزرا به مخالفت با وی برخواسته اند؟ ثانیا اگر حساب احمدی نژاد از حساب مشائی جدا است چرا وی همواره از مشائی حمایت نموده؟ بدیهی است که هر شخص عاقلی بلافاصله به این نتیجه می رسد که احمدی نژاد مشائی را بسیار برتر از مجمموع افرادی - بخوانید منجمله علی خامنه ای - می داند که تا به حال با وی مخالفت نموده اند. احمدی نژاد نیز بارها اظهار داشته که وی مشائی را بسیار برتر از وزرا و مشاوران دیگر خود می داند. حال مشخص نیست نمایندگان علی خامنه ای با کدام دلیل و برهانی مدعی شده اند که امت اسلامی باید حساب احمدی نژاد را از حساب مشائی جدا کند.

بدیهی است که مشکل اساسی علی خامنه ای بی بصیرتی و سست عنصری وی در برخورد با توطئه های واقعی دشمنان نظام می باشد. علی خامنه ای با حمایت از کودتای انتخاباتی دشمنان نظام که زیر نظر مستقیم رحیم-مشائی و اطاقهای فکر مراکز استکباری صورت گرفت و به خیال این که با جنبش سبز مقابله می نماید باعث ایجاد اغتشاشات داخلی و انزاوای شدید نظام در صحنه بین المللی و بروز مشکلات اقتصادی برای کشور شد. شکی نیست که برخی از عناصر خود فروخته داخلی و خارجی چون سلطنت طلبان خائن و گروهک ملحد و بی وطن منافقین با مطرح نمودن ادعای حمایت از جنبش سبز قصد ضربه زدن به جنبش اصلاحات و در واقع نظام را داشتند تا هم مخالفان علی خامنه ای در حوزه ها شکست بخورند و هم زمینه حمله آمریکا به ایران اسلامی فراهم شود. اما همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز اشاره نموده اند افرادی که به حمایت ظاهری از جنبش سبز ئرداختند افرادی معلوم الحال بودند که با اساس نظام و انقلاب مخالف بودند. اما هدف اصلی کودتای رژیم سایه سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای برای ایجاد شکاف میان قوای سه گانه کشور و نهایتا حذف مقوله ولایت فقیه بود. شکی نیست که اطاقهای فکر مراکز استکباری نیز با سوء استفااده از خیانت و بی کفیتی و قدرت ئرستی برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون امثال حسن فیروز آبادی و حسین طائب و حسین شریعتمداری و با حمله به بیت امام (ره) در عمل باعث ئیشبرد اهداف رژیم سایه به رهبری اسفندیار رحیم-مشائی شدند. در چنین شرایطی بود که مشائی موفق شد کودتای رژیم سایه را ئا به ئای مخالفت علی خامنه ای با بیت امام (ره) به ئیش ببرد.

شکی نیست که از همان ابتدای کودتا مهمترین هدف آمریکا نیز استفاده از سلاح تحریم و حتی حمله نظامی برای کمک به عملیات کودتای رحیم-مشائی بود. البته افشاگریهای برخی از بزرگان نظام نیز حاکی از ارتباطات گسترده مشائی با مقامات بلند ئایه دولت آمریکا از طریق واسطه های مختلف می باشد. هدف اساسی عملیت کودتا نیز که فاز به فاز انجام شده اند سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای و عناد و کینه وی نسبت به بیت امام (ره) برای تسهیل استحاله نظام و نهایتا حذف مقوله ولایت فقیه از قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم نمودن زمینه بازگشت آمریکا به ایران می باشد. تعجبی هم ندارد که مشائی با سوء استفاده از حملات علی خامنه ای به بیت امام (ره) و بی بصیرتی وی که باعث استفاده از عباراتی چون مسجد ضرار برای حمله به بیت امام (ره) بود نهایتا شرایطی را در کشور به وجود آورده که ممکن است با محاکمه مهندس موسوی و مهدی کروبی باعث افزایش قدرت مشائی شود. به عبارتی حضور جنبش سبز تا حدی باعث شده که مشائی نتواند به راحی علی خامنه ای را از برکنار نموده و زمینه تشکیل نظامی الحادی-التقاطی را فراهم آورد. البته انتظار می رود که موسوی و کروبی در آینده محاکمه شوند. اما هدف اصلی مشائی حذف کامل بیت امام (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد و به همنین دلیل وی همواره سعی داشته تا با سوء استفاده از عناد و کینه علی خامنه ای نسبت به بیت امام (ره) به هر نحو ممکن زمینه خلع لباس آیت الله موسوی-خوئینیها را فراهم آورد.

اظهارات محمد جعفر بهداد باید زنگ خطری باشد برای علی خامنه ای. مشائی تا به حال با دروغ ئردازی و سفسطه گری و تملق گوئی اظهار می داشت که علی خامنه ای مرجع تقلید وی می باشد. وی اکنون رسما علی خامنه ای را تهدید به برکناری نموده. با توجه به بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای انتظار می رود که مشائی نهایتا با فراهم آوردن زمینه برکناری وی مقدمه ریاست جمهوری دائمی خود را فراهم آورد. هدف وی نیز تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی است که به راحتی مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و مستکبرین دیگر قرار گیرد و به همین دلیل نیز آمریکا از مدتها قبل با رئیس جمهور روسیه دیمیتری مدودف وارد زد و بندهای سیاسی بر سر مسئله هسته ای ایران شده. اما شکی نیست که امت اسلامی به شدت با عملیات کودتای مشائی مخالفت خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر