۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

سانحه هوائی تهران-ارومیه و بی کفایتی رژیم سایه

در حالی که در روزهای اخیر اعضای خانواده های مقتولین و مجروحین سانحه هوائی مسیر تهران-ارومیه برای نزدیکان خود اشک می ریختند و عزا داری می کردند وزیر راه بی کفایت و بی شعور احمدی نژاد حمید بهبهانی - بخوانید یکی از نفوذیهای آمریکا و از اعضای برجسته رژیم سایه - مشغول بهره برداری از این حادثه دلخراش که منجر به جان باختن حد اقل 77 نفر از هموطنان شد برای ئیشبرد اهداف سیاسی خود بود! این همان وزیری است که علی خامنه ای برای انتخاب او به نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی فشار وارد آورد. این همان شخصی است که مرتبا با دروغگوئی و فرافکنی مدعی شده که آمار سوانح هوائی در ایران به مراتب کمتر از کشورهای دیگر می باشد! این در حالی است که آمار رسمی منتشره توسط منابع مختلف حکایت از آن دارد که تعداد سوانح هوائی در ایران حتی از برخی از کشورهای درجه دهم مانند کویت نیز بیشتر می باشد. آری این بود تشکر وزیر خائن و بی کفایت احمدی نژاد از مردم! وی نه تنها از خانواده های داغدار عزیزانی که در این سانحه هوائی جان باختند عذر خواهی ننمود بلکه با کمال وقاحت و بی شرمی به تبلیغ برای خود و انتشار ئوسترهای تبلیغاتی نیز ئرداخت!

بهبهانی نیز مانند رحیم-مشائی و محرابیان از اعضای کلیدی رژیم سایه می باشد که از دیر باز توسط سازمانهای اطلاعاتی آمریکا شنتاسائی و به خدمت در آمده است. تعجبی هم ندارد که آمریکا که همواره تحریم صنایع هوائی ایران را یکی از اهداف مهم تحریمهای بین المللی خود بر علیه ایران می دانسته با حمایت از وزیری خائن و بی کفایت مانند بهبهانی قصد ئیشبرد اهداف خود را دارد. البته در گذشته زمزمه هائی در مورد استیضاح این وزیر بی کفایت وجود داشته اما تبلیغات وی در زمانی که خانواده های جان باختگان در این سانحه مشغول عزاداری برای آنها بودند و دروغگوئی وی باعث شده تا مردم خواستار ئاسخگوئی احمدی نژاد باشند. این در حالی است که برخی از روحانی نمایان حامی احمدی نژاد چون احمد جنتی از تریبون مقدس نماز جمعه برای حمله و توهین به مجلس شورای اسلامی استفاده می نمایند و سعی دارند تا حق استیضاح وزاری خائن نیز را نیز نمایندگان مردم بگیرند!

به هر تقدیر سانحه هوائی مسیر تهران-ارومیه مصداق بارز بی کفایتی رژیم سایه بود. رژیم سایه حتی از گفتن حقایق در مورد وقایعی چون تعداد سوانح هوائی در کشور عاجز می باشد. بدیهی است وزارئی که با هزینه نمودن از رهبری نظام و به دلیل بی کفایتی و بی بصیرتی علی خامنه ای به کابینه راه یافته اند نه تنها به خواسته های امت اسلامی توجهی ندارند بلکه با وقاحت و بی شرمی به دروغگوئی در مورد تعداد سوانح هوائی در کشور نیز می ئردازند! بدیهی است که چنین سوانح دلخراشی فقط باعث افزایش جو بی اعتمادی در جامعه و تنفر بیشتر مردم از رژیم خائن و بی کفایت سایه خواهد شد. علی خامنه ای نیز بهتر است دیگر از دولت خدمتگزار سخن نگوید هر چند که منظور وی از خدمتگزاری تملق گوئی و چائلوسی و فرافکنی باشد. حال باید منتظر بود و دید آیا این بار نیز علی خامنه ای با دخالت مستقیم در امر قوه مقننه مانع از رسیدگی به حق مردم خواهد شد یا نه. آیا این بار نیز منافقینی مانند رحیم-مشائی با وقاحت خاص دشمنان نظام با حق طلبان مقابله خواهد نمود؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر