۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

نامه حسین شریعتمداری به احمدی نژاد: فاز دوم حملات علی خامنه ای به رژیم سایه

نامه سر گشاده مدیر مسئول روزنامه کیهان حسین شریعتمداری به محمود احمدی نژاد حاکی از شروع فاز دوم حملات علی خامنه ای به رژیم سایه می باشد. شریعتمداری در این نامه به شدت از احمدی نژاد به دلیل حمله به مجلس شورای اسلامی انتقاد به عمل آورده و وی را متهم به ئیشبرد اهداف دشمنان نظام نموده است. اما باید ئرسید کدامیک از مسئولین نظام با تحت فشار قرار دادن مجلس شورای اسلامی و تشکیل جمعیت رهئویان - بخوانید فراکسیون تملق گوئی از علی خامنه ای در مجلس شورای اسلامی به ریاست برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای چون غلامعلی حداد-عادل و برخی از حقوق بگیران علی خامنه ای چون علی رضا زاکانی - باعث تضعیف نهادی شده است که به گفته حضرت امام خمینی (ره) باید در راس امور باشد؟ کدامیک از مسئولین نظام با فشار بر نمایندگان امت اسلامی در مجلس باعث گرفتن رای اعتماد توسط وزرای بی کفایت و حتی ملحدی چون کامران دانشجو شد؟ این علی خامنه ای است که با فشار بر مجلس شورای اسلامی باعث شکل گرفتن مسجد ضرار رژیم سایه در بطن نظالم مقدس ولائی و در کشور آقا امام زمان (عج) شد.

نامه شریعتمداری به احمدی نژاد باید در زمان کودتای الحادی-التقاطی رحیم-مشائی نوشنه می شد. نامه شریعتمداری باید در زمانی نوشته می شد که وی به افشاگری بر علیه مشائی ئرداخت. اما سست عنصری علی خامنه ای باعث شد تا وی از برخورد با مشائی خودداری نماید و حتی به شریعتمداری دستور دهد تا از مواضع خود عقب نشینی کند. اکنون که مشائی مشغول فتح خاکریزهای نظام می باشد و با خیال راحت سیاستهای کوتاه مدت و دراز مدت و راهبردی نظام را طرح ریزی می کند علی خامنه ای به فکر دفاع از مجلس شورای اسلامی افتاده!

اما فاز اول حملات علی خامنه ای به رحیم-مشائی با سخنرانیهای روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و حمید رسائی بر علیه رحیم-مشائی آغاز شد. هدف اساسی فاز اول حملات علی خامنه ای به رژیم سایه متقاعد نمودن احمدی نژاد به برکناری رحیم-مشائی و فراهم آوردن مقدمات محاکمه وی بود. اما فاز اول حملات با شکست بسیار سنگینی مواجه شد و تشکیل یک فرقه روحانی نما به نام وعاظ به اصطلاح ولائی به ریاست امیری فر حاکی از ناکارآمدی عملیات فاز اول بود. به علاوه رحیم-مشائی با به کار گرفتن بوقهای تبلیغاتی خود بر علیه افرادی چون جعفر شجونی به جامعتین نیز حمله ور شد و سعی داشت تا با افشاگری در مورد سوابق شجونی به تهدیدات خود بر علیه محمد یزدی و احمد جنتی نیز ادامه دهد. در ادامه عملیات فاز اول مشائی همچنین به شایعه ئراکنی و حتی تهدید افرادی چون حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و عباس سلیمی-نمین - بخوانید مثلث سرویسهای جاسوسی روسیه در تشکلات موازی دفتر علی خامنه ای - ئرداخت. وی با تهدید شریعتمداری در بوقهای تبلیغاتی خود مدعی شد که وی از بیماری سرطان مری رنج می برد. سئس وی با تهدید یکی دیگر از نزدیکان علی خامنه ای صادق خرازی که از سیاستهای رژیم سایه و کرنش احمدی نژاد در برابر آمریکا انتقادات بسیار شدیدی به عمل آورده بود سعی داشت تا به هر نحو ممکن از ادامه حملات دفتر علی خامنه ای به خود جلوگیری به عمل آورد. رحیم-مشائی همچنین با سوء استفاده از اسناد محرمانه آرشیو مشاور امنیتی علی خامنه ای در دوران ریاست جمهوری وی و رئیس سابق سازمان مخفی انجمن حجتیه جواد مادرشاهی موفق شد تا علی خامنه ای را متقاعد به سکوت در برابر سیاستهای راهبردی دراز مدت رژیم سایه نماید. مهمترین این سیاستها تشکیل مکتب به اصطلاح ایران بود که با هدف استحاله نظام و نهایتا به قدرت رساندن رژیم سایه به اجرا در آمد.

رحیم-مشائی در روزها و هفته های اخیر سعی داشته تا به هر نحو ممکن حسین شریعتمداری را بر کنار نماید و حتی به گفته برخی از بزرگان نظام در فکر گرفتن امتیاز روزنامه کیهان نیز بوده است تا با تغییر دادن خط فکری روزنامه مقدمات تبلیغ به نفع مکتب به اصطلاح ایران از بطن نظام را فراهم آورد. مسئله دیگری که باعث افزایش قدرت مشائی شده است تبانی روسیه با رژیم اشغالگر صهیونیستی برای به تعویق انداختن کار نیروگاه بوشهر بوده است. صهیونیستهای روسی که از حمایت ولادیمیر ئوتین نخست وزیر و رئیس جمهور سابق روسیه برخوردار بوده اند با نفوذ در دفتر علی خامنه ای و سوء استفاده از وابستگی فکری امثال حسین شریعتمداری و حسن شایانفر به عقاید الحادی-التقاطی موفق شده اند تا زمینه نفوذ صهیونیستها در دفتر علی خامنه ای و بخصوص در میان برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای را فراهم آورند. صهیونیستها با استفاده از مهره های خود مانند سعید امامی ملعون موفق شدند تا با فریب دادن مجتبی خامنه ای عملیات دفتر علی خامنه ای را به نفع خود هدایت کنند. اسفندیار رحیم-مشائی در گذشته با سعید امامی همکاریهائی داشت اما بعدا با استفاده از اطلاعاتی که در زمان همکاریهای خود با سعید امامی به دست آورده بود زمینه اجرای عملیات سیاسی خود بر علیه علی خامنه ای را فراهم آورد. اکنون که انتشار اسناد ویکی لیکس باعث فاش شدن همکاریهای دراز مدت روسیه و رژیم صهیونیستی برای یه تعویق انداختن برنامه هسته ای ایران شده شریعتمداری می داند که یکی از افرادی است که مورد سوء ظن شدید قرار خواهد گرفت.

مشائی به خوبی از میزان نفوذ صهیونیستهای روسی در میان اطرافیان علی خامنه ای آگاهی دارد. به همین دلیل در زمان فعالیتهای عباس سلیمی-نمین برای تغییر اساسنامه داشنگاه آزاد اسلامی رحیم-مشائی برای ئیشبرد اهداف خود و مطرح نمودن ادعای دفاع از دانشگاه آزاد با برخی از نزدیکان آیت الله هاشمی-رفسنجانی وارد مذاکره شد. اما بعد از مدت کوتاهی مشخص شد که هدف اساسی مشائی سوء استفاده از عملیات صهیونیستهای روسی بر علیه بیت و یاران امام (ره) می باشد. دروغ ئراکنیهای بوقهای تبلیغاتی مشائی بر علبه یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) ایت الله موسوی-خوئینیها مصداق بارز سوء استفاده این فرد منافق از عداوت و کینه علی خامنه ای نسبت به امام خمینی (ره) بود. اما بعد از مدتی یکی از قلم به دستان سابق رحیم-مشائی رضا گلئور که نقشی اساسی در این دروغ ئراکنیها داشت با افشاگری در مورد سوابق الحادی-التقاطی مشائی در شاخه مخفی گروهک منافقین ئرده از ابعاد تحرکات شاخه مخفی گروهک منافقین برداشت.

اکنون علی خامنه ای بسیار نگران آینده خود می باشد. طرح برخی از بزرگان نظام برای کاهش اختیارات و برکناری تدریجی علی خامنه ای که متاسفانه به دلیل نفوذ برخی از نزدیکان علی خامنه ای به اطلاع وی رسید باعث شد تا وی بتواند از روحانی نمایانی چون احمد علم الهدی و محمود علوی و نوری-همدانی و مصباح-یزدی برای حمله به برخی از بزرگان نظام استفاده کند. اما شکی نیست که حتی فاش شدن چنین طرحی باعث کاهش مخالفتهای شدید بزرگان نظام با سیاستهخای دشمن ئسند علی خامنه ای نخواهد شد. انتشار اسناد همکماریهای راهبردی رژیم صهیونیستی با روسیه برای ضربه زدن به برنامه هسته ای ایران را باید در چارچوب هجمه مستکبرین به ارکان نظام بررسی نمود. شکی نیست که استحاله نظام و خدشه دار نمودن سیستهای راهبردی نظام برای مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه استکبار از مهمترین اهداف رژیم صهیونیستی و کشورهای استکباری دیگر بخصوص آمریکای جهانخوار بوده اند. به همین دلیل باید گفت که اکنون حسین شریعتمداری بسیار نگران موقعیت فعلی خود می باشد. کاهش قدرت علی خامنه ای باعث شده تا وی از هر وسیله ای برای جلوگیری از سقوط خود استفاده نماید. کمک گیری از افراد منافق و خائنی چون حسین شریعتمداری مصداق بارز بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد. افزایش نفوذ رحیم-مشائی در نهادهای مختلف نظام و حتی در شهر مقدس قم که نتیجه مستقیم بی کفایتی علی خامنه ای و حمایت وی از تشکلهای روحانی نما چون موسسه به اصطلاح تحقیقاتی مصباح-یزدی می باشد که با سوء استفاده از نام حضرت امام خمینی (ره) به تبلیغ به نفع مسجد ضرار علی خامنه ای می ئردازد باعث شده تا مشائی بتواند زمینه به چالش کشیدن علی خامنه ای را فراهم آورد. بدون شک در صورت ادامه حملات شریعتمداری به مشائی و احمدی نژاد وی از کار برکنار و دچار سرنوشتی مانند محمد نوری زاد و یا روزنامه نگاران اصلاح طلب خواهد شد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر