۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

هجمه احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی به بهانه حمایت از اختیارات رهبری: طرح رژیم سایه برای استفاده از حکم حکومتی برای به قدرت رساندن رحیم-مشائی

همانطور که انتظار می رفت رژیم سایه برای آماده نمودن فضای سیاسی کشور برای به قدرت رساندن اسفندیار رحیم-مشائی در انتخابات آینده ریاست جمهوری تحرکات بسیار گسترده ای را آغاز نمود. البته این تحرکات بلافاصله در دوران بعد از انتخابات آغاز شده بودند. عدم حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و انتقادات احمدی نژاد از نقش مجلس شورای اسلامی و نهایتا خودداری وی از اجرای قوانین کشور از جمله مواردی بودند که حاکی از عادی شدن قانون شکنی در رژیم کودتا داشتند. از همان ابتدای دوران کودتا مشخص بود که باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد به بهانه دفاع از ولایت مطلقه فقیه علی خامنه ای را وادار به حمایت از وزاری ئیشنهادی کودتاگران خواهد نمود. تعجبی هم نداشت که علی خامنه ای با حمایت از وزرای بی کفایتی چون امثال مسعود میر کاظمی و کامران دانشجو و حمید بهبهانی و علی اکبر محرابیان باعث به قدرت رسیدن کابینه ای شد که بدون شک فقط قابل مقایسه با کابینه های دوران ستمشاهی بود چرا که تنها هنر وزرا فقط تملق گوئی از علی خامنه ای بود.

سئس باند مشائی-احمدی نژاد به بهانه اجرای تحول در اقتصاد کشور برای مبارزه با تحریمهای بین المللی - بخوانید تحریمهائی که از جانب آمریکا برای به قدرت رساندن رژیم سایه به سازمان ملل تحمیل شده بودند - خواستار افزایش اختیارات قوه مجریه در سیاستگذاری در حوضه اقتصاد شد. اما بار دیگر مخالفت شدید اصولگرایان و ارزشگرایان با سیاستهای دشمن ئسند رژیم سایه باعث شد تا احمدی نژاد باردیگر به علی خامنه ای متوسل شود و با درخواست از وی برای ئادر میانی میان مجلس شورای اسلامی و رژیم سایه به نمایندگان امت اسلامی اجازه ندهد تا وی را مورد مواخذه قرار دهند. اوج این اختلافات در زمان طرح اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تغییر نحوه انتصاب رئیس کل بانک مرکزی بود. آن دسته از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به خوبی از طرح خانمانسوز رژیم سایه برای به قدرت رساندن رحیم-مشائی از طریق استفاده از سلاح تحریم آگاهی داشتند می دانستند که مخالفت احمدی نژاد با تغییر نحوه انتصاب رئیس کل بانک مرکزی فراهم آوردن زمینه های لازم برای افزایش تحریمهای آمریکا می باشد. احمدی نژاد به صراحت اظهار داشت که حتی صد هزار تحریم نیز باعث تغییر سیاستهای کشور نخواهد شد! هم زمان با این تحرکات بوقهای تبلیغاتی مشائی نیز حملات گسترده ای را به برخی از مسئولین چون حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی آغاز نمودند و با متهم نمودن آنها به حمایت از تحریمهای دشمنان سعی داشتند تا رحیم-مشائی را ناجی ملت ایران جلوه دهند!

اما بی بصیرتی علی خامنه ای در دفاع از نهادهای قانونگذاری کشور باعث شد تا احمدی نژاد حتی با مسئله بررسی بحران بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مخالفت کند. وی با فشار بر علی خامنه ای و سوء استفاده از بی کفایتی محسن رضائی موفق شد تا با جلب موافقت علی خامنه ای با انتصاب رئیس کل بانک مرکزی توسط قوه مجریه دو قوای دیگر را به حاشیه براند. سئس احمدی نژاد در نامه ای به مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام که حاکی از هجمه رژیم سایه به نهادهای قانونگذاری کشور بود مدعی شد که مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون شکنی نموده اند و اختیارات رهبری را نیز زیر سئوال برده اند. احمدی نژاد بار دیگر مدعی شد که رهبری وظیفه هماهنگی قوا را بر عهده دارد. این در حالی است که علی خامنه ای شخصا از مجمع تشخیص مصلحت نظام در خواست میانجیگری و بررسی بحران در بانک مرکزی را نموده بود!

هجمه باند مشائی-احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی را باید در چارچوب تحرکات این باند الحادی-التقاطی برای استحاله نظام و استفاده از اختیارات رهبری برای به قدرت رساندن رحیم-مشائی بررسی نمود. در ابتدا رحیم-مشائی با دفاع از از یکی از خائن ترین و بی کفایت ترین وزاری رژیم کودتا یعنی علی اکبر محرابیان مدعی شد که وی در اجرای طرح هدفندی یارانه ها نقش عمده ای داشته است! محرابیان گزینه دوم رژیم سایه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده می باشد و مرتبط نمودن نقش وی در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها به مسئله هماهنگی قوا در واقع برای آماده نمودن فضای سیاسی کشور برای استفاده از حکم حکومتی برای ریاست جمهوری محرابیان نیز می باشد - بخوانید در صورت مخالفت تمامی قوای کشور با ریاست جمهوری رحیم-مشائی. بدیهی است که در صورت تضعیف قوای دیگر فقط رهبری مانع به قدرت رسیدن رحیم-مشائی و یا محرابیان خواهد بود. این در حالی است که تاکنون علی خامنه ای نه تنها موفق به مهار رحیم-مشائی نشده بلکه با بی کفایتی مسئله مهارو برکناری رحیم-مشائی را به روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و حمید رسائی و منافقینی چون حسن فیروز آبادی و حسین شریعتمداری و حسین علوی واگذار نموده. تعجبی هم ندارد که لیبرالهائی چون صادق زیبا کلام با وقاحت خواهان استفاده از حکم حکومتی برای تضمین کاندیداتوری رحیم-مشائی شده اند.

شکی نیست که در صورت ادامه هجمه باند مشائی-احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی امت اسلامی و بخصوص روحانیون با صلابت به تحرکات اعضای این باند الحادی-التقاطی ئاسخ خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر