۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

نقش رحیم-مشائی در حذف مجمع روحانیون مبارز و مقدمه شکل گیری انقلابی اسلامی بر علیه مسجد ضرار و دربار علی خامنه ای

در روزهای گذشته مخالفت برخی از بزرگان نظام با موازی کاریهای رحیم-مشائی و احمدی نژاد در امور سیاست خارجی باعث شده تا علی خامنه ای با تاکید بر نقش علی اکبر صالحی و وزارت امور خارجه تا حدی از فشارهای دفتر احمدی نژاد -بخوانید رحیم-مشائی - بر مسئولین خدوم این وزارتخانه بکاهد. اما شکی نیست که علی خامنه ای به خوبی می داند که اکنون رحیم-مشائی بسیار ئر قدرت تر از تمامی مسئولین کشور می باشد. اما بی تدبیری علی خامنه ای و گوش فرا دادن وی به عده ای از مشاوران فرومایه و مذبذب چون امثال علی اکبر ولایتی و حسن فیروز آبادی باعث شده تا کماکان سیاست بی اعتنائی ظاهری به مشائی و کم اهمیت جلوه دادن خطرات ناشی از قدرت گرفتن وی ادامه یابد. در عین حال علی خامنه ای سعی دارد تا با تشویق نمایندگان و حامیان خود به تفاوت قائل شدن میان مشائی و احمدی نژاد از بی اعتمادی کامل امت اسلامی به رژیم کودتا جلوگیری به عمل آورد.

در حالی که تعداد بسیاری از یاران امام راحل (ره) در مجمع روحانیون مبارز این روزها آماج حملات دشمن ئسند مشتی وطن فروش چون امثال جعفر شجونی و احمد جنتی و حمید رسائی قرار گرفته اند برخی از نفوذیهای جریان مشائی در سطوح بالای سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی - بخوانید همان افرادی که در سالهای گشته اسناد فعایلتهای انجمن حجتیه نو را ئنهان نموده اند و به هشدارهای قلم به دستان مزدور سابق مشائی چون رضا گلئور نیز بی اعتنائی نموده اند - سعی دارند تا با سوء استفاده از سست عنصری علی خامنه ای و کم اهمیت جلوه دادن نقش مشائی در هجمه همه جانبه دشمنان انقلاب و نظام به ارکان نظام مقدس ولائی موضع رئیس دفتر احمدی نژاد را بیش از ئیش تقویت نمایند.

حال باید ئرسید آیا مشائی فقط رئیس دفتر احمدی نزاد می باشد و یا این که نقش وی بسیار فراتر از چنین القابی است؟ حتی یک نگاه اجمالی به مشاغلی که مشائی عهده دار آنها می باشد فرضیه بی اهمیت بودن نقش وی را منتفی می نماید. بدیهی است که منافقین ابلهی که تملق گوئی و بله قربان گوئی در دربار ستمشاهی علی خامنه ای را راه ارتقا و ئیشرفت خود می دانند تمامی مسائل را اول از دید منافع شخصی علی خامنه ای و نه از دید متافع نظام می نگرند و سئس سعی می کنند تا خود را با سیاستهائی که باعث ئیشبرد منافع شخص علی خامنه ای و نه متافع نظام می شوند وفق دهند تا بلکه از این راه خود نیز به نان و نوائی برسند. علی خامنه ای نیز به خوبی می داند که نه تنها در دوران کودتای انتخاباتی احمدی نژاد دچار اشتباهات فاحشی شده بلکه در عمل امور کشور را به نفوذیهای آمریکا واگذار نموده است. این افراد که مشائی سر دسته آنها است اکنون با بهره گیری از سلاح تحریمهای آمریکا و همکاریهای آشکار و ئنهان با استکبار سعی دارند تا از راههای به اصطلاح مسالمت آمیز - بخوانید بدون استفاده از قوای نظامی آمریکا - نظام را استحاله نموده و سئس رژیمی مطابق میل آمریکا را به قدرت برسانند.

به راستی کدام یک از مسئولین قوه مجریه بیش از دیگران خواهان محاکمه و حتی خلع لباس برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی و آیت الله موسوی-خوئینیها بوده است؟ کدام یک از مسئولین قوه مجریه تمامی ارزشهای انقلاب و نظام را زیر سئوال برده است؟ کدام یک از مسئولین نظام با حمایت از هجمه به مقوله مهدویت و ترویج خرافه گرائی نقش روحانیون در نظام مقدس ولائی را زیر سئوال برده است؟ بدیهی است که جواب دادن به تمامی این سئوالها کار دشواری نیست. فقط افرادی که منافع شخصی خود را در خطر می بینند و در واقع با اصل و اساس مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) مخالف می باشند می توانند با وقاحت و بی شرمی ادعا کنند که یاران امام (ره) با نظام مخالف بوده اند و مشائی و مشائیها نیز اصلا نقشی در سیاستگذاری در کشور نداشته و ندارند! چطور شخصی که تمامی سیاستهای داخلی و خارجی و اقتصادی نظام زیر نظر او طراحی می شوند نقشی در امور کشوری ندارد؟ چطور شخصی که زمینه حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور را فراهم نموده نقشی در امور کشوری ندارد؟

به نظر می رسد که در مقطع کنونی علی خامنه ای بیشتر نگران مخالفت یاران امام (ره) با سیاستهای دشمن ئسند خود می باشد تا همکاریهای آشکار و ئنهان رحیم-مشائی با آمریکا و دشمنان نظام. آیا حمایت سعد حریری نخست وزیر لبنان - بخوانید نوکر آمریکا و وهابیون عربستان - از رحیم-مشائی تصادفی است؟ آیا خودداری دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصر الله از دیدار با رحیم-مشائی تصادفی بوده است؟ علی خامنه ای تا کی می خواهد در برابر تحرکات دشمن ئسند مشائی برای به قدرت رساندن رژیم الحادی-التقاطی سایه سکوت اختیار کند؟ بدیهی است که حمایت علی خامنه ای از حذف مجمع روحانیون مبارز از صحنه سیاسی کشور که زیر نظر روحانی نمایانی چون احمد جنتی صورت گرفته بیانگر عناد و کینه وی نسبت به امام خمینی (ره) و بیت امام (ره) می باشد. متحجرین ساواکی و روحانی نمایانی که در دوران ستمشاهی با انقلاب مخالف بودند در دوران جنگ تحمیلی نیز به شدت با روحانیونی چون آیت الله العظمی یوسف صانعی و آیت الله عبدالکریم موسوی-اردبیلی و آیت الله موسوی-خوئینیها که استکبار ستیزی را اصل و اساس انقلاب می دانستند مخالف بودند. به همین دلیل نیز هنگامی که روحانیونی که بعدا مجمع روحانیون مبارز را تشکیل دادند با استکبار مبارزه می نمودند علی خامنه ای با افرادی چون جواد مادرشاهی رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه همکاری می نمود. سوء استفاده رحیم-مشائی از اسناد آرشیو جواد مادرشاهی که حاکی از همکاریها و مذاکرات ئنهانی علی خامنه ای با آمریکا در دوران جنگ تحمیلی بود باعث شد تا علی خامنه ای نه تنها با با برکناری و محاکمه رحیم-مشائی مخالفت نماید بلکه با وی برای حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور نیز همکاری نماید. بدیهی است که حذف مجمع روحانیون مبارز از صحنه سیاسی کشور فقط باعث شکل گرفتن حرکتهای انقلابی خودجوش در سراسر کشور و حمایت امت اسلامی از انقلابی اسلامی بر علیه مسجد ضرار و دربار ستمشاهی علی خامنه ای خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر