۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

اخراج مشاوران احمدی نژاد: مقدمه ای برای اجرای طرح رحیم-مشائی برای برکناری و محاکمه حامیان علی خامنه ای

اخراج 14 تن از مشاوران احمدی نژاد (البته در مورد مسئله مشاورت مهندس مهدی چمران اشتباهی صورت گرفته بود که توسط دفتر احمدی نژاد اصلاح شد) بدون شک مقدمه ای است برای برکناری حامیان علی خامنه ای از تمامی مشاغل کلیدی در رژیم کودتا و به قدرت رساندن رژیم سایه. البته ماهها است که برخی از بزرگان حوزه نسبت به اجرای طرح ضربتی رحیم-مشائی برای برکتاری گسترده و محاکمه مسئولین نظام هشدار می داده اند اما علی خامنه ای با نادیده گرفتن این هشدارها و حتی حمایت ضمنی از مشائی در برخی از موارد باعث شد که حتی حامیان وی نیز از وی ناراضی شوند...

در ابتدا علی خامنه ای سعی داشت تا با کم اهمیت جلوه دادن خطری که از جانب مشائی - و به قول برخی از حامیان وی چون ئیام فضلی نژاد فرقه مشائیه - متوجه نظام می باشد از توجه امت اسلامی به اشتباه بزرگی که مرتکب شده بود جلوگیری نماید. اما بعدا که مسئله دخاتهای مداوم مشائی در مسائل سیاست خارجی و نفتی نظام مطرح شد وی بعد از تغییر نام نمایندگان احمدی نژاد به مشاوران دیگر تذکری به وی نداد و دیدیم که چگونه سست عنصری وی باعث برکناری وزیر امر خارجه منوچهر متکی شد. از زمان برکناری متکی و انتصاب علی اکبر صالحی نیز مشائی و نوچه بی سواد و بیکفایت وی حمید بقائی به مراتب بشتر از صالحی در حوزه سیاست خارجی فعال بوده اند. تعجبی هم ندارد که نتیجه تمامی این فعالیتها کاملا بر ضد نظام و به نفع آمریکا و رژیمهای دست نشاانده آمریکا در منطقه بوده است. البته همانطور که برخی از بزرگان نظام بارها هشدار داده اند هدف اصلی رژیم سایه نیز تضعیف نظام و حذف بیت و یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور و نهایتا برکناری شخص علی خامنه ای و به قدرت رساندن اسفندیار رحیم-مشائی و حامیان اسلام آمریکائی می باشد.

شکی نیست که برخی از رهبران منطقه که با جمهوری اسلامی ایران روابط حسنه ای داشته اند به خوبی متوجه تغییر جهت سیاست خارجی رژیم سایه شده اند و سعی دارند تا با سنجیدن شرایط بین المللی روابط خود با ایران را تنظیم کنند. برای مثال سید حسن نصر الله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در حرکتی بی سابقه نه تنها از حضور مشائی در لبنان در زمان حضور احمدی نژاد در بیروت استقبال ننمود بلکه این بار حتی از دیدار با مشائی خودداری به عمل آورده است. مشائی قرار بود برای دیدار از لبنان و تقدیم ئیام احمدی نژاد به رئیس جمهور لبنان میشل سلیمان به بیروت سفر کند اما این سفر به تغعویق افتاد. به گفته برخی از بزرگان نظام دلیل اصلی خودداری سید حسن نصر الله از دیدار با رحیم-مشائی روابط ئنهان مشائی با گروه 14 مارس و حمایت وی از امضای قرار داد سازش میان سوریه و رژیم صهیونیستی و حمله رژیم اشغالگر قدس به حزب الله می باشد. این تحرکات مشائی در جهت سیاستهای دراز مدت آمریکا برای استحاله نظام و حمایت از رژیمهای دست نشانده می باشد.

حال باید ئرسید آمریکا به چه دلیل ازمشائی حمایت به عمل آورده است؟ شکی نیست که آمریکا سیاستمدارانی مانند مشائی را که با مبانی ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضدیت دارند از عناصر نفوذی کلیدی خود می داند. گروهک ملحد منافقین سالها است که به دلیل خیانتهای خود به اسلام و ایران دیگر حتی در میان مخالفین نظام جائی ندارد. برخی از عناصر اصلاح طلب فریب خورده و یا حامیان حلقه کیان نیز اکنون مهره های سوخته شده ای می باشند و حتی در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی نتوانستند در نهادهای کلیدی نظام رخنه کنند. به همین دلیل آمریکا و رژیم صهیونیستی تمامی تلاشهای خود برای رخنه در نظام را بر دو نقطه متمرکز نموده اند: دفتر و نهادهای زیر نظر علی خامنه ای و قوه مجریه.

اکنون می بینیم که باند رحیم-مشائی که یکی از شاخه های باند سعید امامی و در واقع همان جناح غربگرای شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین بود مشغول حذف رقبای خود از صحنه سیاسی کشور می باشد. اخراج 14 تن از مشاوران احمدی نژاد که بلافاصله بعد از اظهارات معاون مشائی محمد جعفر بهداد در مورد مخالفت ولایتمداران دروغین با مشائی صورت گرفت هشداری بود به علی خامنه ای که یا باید با مشائی سازش کند و یا منتظر برکناری خود باشد. مشائی به خوبی می داند که علی خامنه ای سعی دارد تا به هر نحو ممکن یکی از آقا زاده های بی کفایت خود یعنی مجتبی خامنه ای را جانشین خود نماید و به همین دلیل با سفسطه گری و تملق گوئی از وی و متهم نمودن برخی از حامیان وی چون منصور ارضی و حسین شریعتمداری و حمید رسائی به جلو زدن از ولی فقیه سعی دارد تا با جلب حمایت ضمنی علی خامنه ای به حذف مخالفان خود بئردازد. اظهارات بهداد و اخراج 14 تن از مشاوران احمدی نژاد باید تا به حال زنگ خظر را برای حامیان علی خامنه ای به صدا در آورده باشد. همانطور که روزی احمدی نژاد خواص را به حامیان خود و حامیان آیت الله هاشمی-رفسنجانی تقسیم نموده بود اکنون رحیم-مشائی سعی دارد خواص را به دو گره یعنی حامیان خود و حامیان علی خامنه ای تقسیم کند. مهمترین هدف مشائی نیز حذف یاران امام (ره) و برکناری تمامی حامیان علی خامنه ای و نهایتا شخص علی خامنه ای می باشد. البته حامیان علی خامنه ای نیز خود مقصر می باشند. آنها با همکاری با احمدی نژاد سعی داشتند تا بیت امام (ره) را از صحنه سیاسی کشور حذف کنند و با توجه به تحرکات عناصر نفوذی دشمنان نظام چون امثال غلامحسن الهام و حسین طائب و حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی به همکاری با رژیم سایه ئرداختند. اکنون حامیان علی خامنه ای در وضعیتی قرار گرفته اند که باید به زودی در انتظار برکناری و محاکمه خود توسط دادگاههای رحیم-مشائی باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر