۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از طرح بزرگان نظام برای کاهش قدرت و. برکناری وی

در روزهای اخیر جهان اسلام شاهد وقوع رویدادهای لبنان و مصر و تونس و اردن بوده است. اما علی خامنه ای به شدت نگران طرح برخی از بزرگان نظام برای کاهش قدرت و برکناری وی می باشد. به همین دلیل سه تن از حامیان علی خامنه ای در میان روحانی نمایان متحجر یعنی احمد خاتمی و احمد علم الهدی و محمود علوی با هشدار به برخی از بزرگان نظام خواهان حمایت آنها از علی خامنه ای شدند. احمد علم الهدی و محمود علوی که به شدت نگران موقعیت خود می باشند به صراحت اظهار داشته اند که هدف اساسی این طرح کاهش قدرت و برکناری علی خامنه ای می باشد. حال باید ئرسید بزرگان نظام چرا خواهان کاهش قدرت و برکناری علی خامنه ای می باشند؟

شکی نیست که در آستانه دهه مبارک فجر جریان مخرب مشائی و رژیم سایه دارند به سرعت تمامی خاکریزها را فتح می کنند و حتی با وقاحت و بی شرمی به بزرگان حوزه امر و نهی می کنند و با تشکیل دادن تشکلی روحانی نما به نام جامعه وعاظ به اصطلاح ولائی سعی دارند تا به هر نحو ممکن زمینه بازگشت ملی گرائی و اسلام آمریکائی به کشور آقا امام زمان (عج) را فراهم آورند. علی خامنه ای و برخی از روحانی نمایان حامی وی چون امثال احمد خاتمی و مصباح-یزدی سعی دارند تا با مرتبط نمودن وقایع مصر و تونس به انقلاب اسلامی ایران برای علی خامنه ای اعتباری کسب کنند. البته شکی نیست که مسلمانان سراسر جهان همواره حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی را الگوئی برای ملتهای خود می دانسته اند. اما نباید از یاد برد که علی خامنه ای به صراحت با خط امام (ره) و مبانی ارزشی اندیشه امام (ره) به شدت مخالفت نموده و با به کار بردن عبارت مسجد ضرار برای توهین به بیت و یاران امام (ره) حمایت از منافقینی چون احمدی نژاد که نه به ولایت فقیه و نه به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند شرایطی را به وجود آورده که دشمنان نظام و قدرتهای سلطه گر شرق و غرب به راحتی مهر های خود چون امثال اسفندیار رحیم-مشائی و کامران دانشجو و محمد علی رامین و علی اکبر محرابیان و علی اکبر جوانفکر و حسین شریعتمداری و حسین طائب و ید الله جوانی و تعداد کثیر دیگری از منافقین از خدا بی خبر را در بطن نظام قرار دهند.

اکنون به دلیل بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای کار به جائی رسیده که مهره های استکبار شرق و غرب چون حسین شریعتمداری و رحیم-مشائی برای دفاع از منافع نامشروع اربابان مستکبر خود با یکدیگر درگیر می شوند. به راستی کدامیک از مسئولین نظام مسئول این همه نابسامانی در کشور و بخصوص در بطن قوه مجریه می باشد؟ کدامیک از مسئولین کشور از نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی درخواست نمود که به ملحدینی چون کامران دانشجحو رای اعتماد دهند؟ کامران دانشجو چرا با خیال راحت به جمعی از روحانی نمایان عضو انجمن حجتیه نو که خود را به غلط وعاظ ولائی می نمایند اجازه می دهد تا اینگونه به حوزه های علمیه و دانشگاهها حمله ور شوند و وحدت حوزه و دانشگاه را خدشه دار نمایند؟ کدامیک از مسئولین نظام در دیدار با بزرگان حوزه از آن بزرگان خواست تا از احمندی نژاد در مورد مکتب به اصطلاح ایرانی رحیم-مشائی بازخواست نکنند؟ بدیهی است که در تمامی این موارد علی خامنه ای مقصر می باشد.

امروز بزرگان حوزه نسبت به اعمال ضد اسلامی منافقینی چون احمدی نژاد به علی خامنه ای هشدار می دهند چرا که نمی خواهند یک حکومت دیکتاتوری چون رژیم سفاک بن-علی که در هجمه به اسلام و مسلمین حتی روی رژیم ستمشاهی را نیز سفید کرده بود به قدرت برسد. بزرگان حوزه نمی خواهند که منافقینی چون رحیم-مشائی و محمد علی رامین طرح بازگشت روحانیون به مساجد را عملی نمایند و رژیمی سفاک و خون آشام چون رژیم بن-علی کافر را جایگزین نظام مقدس ولائی نمایند. روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و مصباح-یزدی و احمد جنتی که حتی یک روز در وقایع انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت نداشتند در موقعیتی نیستند که بخواهند با مجیز گوئی از رژیم احمدی نژاد خائن برای امت اسلامی تعیین تکلیف نمایند. این روحانی نمایان بی بصیرت و خائن نباید هشدار شدید نمایندگان امت اسلامی به احمدی نژاد در مورد قانون شکنیهای رژیم کودتا را نادیده بگیرند. بزرگان حوزه تا به حال بارها به علی خامنه ای در مورد عواقب سیاستهای منافقانه رحیم-مشائی هشدار داده اند. بزرگان نظام به خوبی از کارنامه های سیاه برخی از نمایندگان علی خامنه ای چون مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری آگاهی دارند. بزرگان حوزه دفاعیات علی خامنه ای از رژیم ضد اسلامی کودتا را بر نمی تابند و آن را به مانند سازش با طاغوتیان و ستمگران می دانند. امروز بزرگان حوزه تفاوتی میان احمدی نژاد و مشائی و بن-علی و مبارک نمی بینند. حتی محمد رضای خائن و دژخیمان وی نیز اینگونه به روحانیون توهین نمی کردند.

به هر تقدیر شکی نیست که بزرگان حوزه به خوبی از منافع مشروع امت اسلامی آگاه می باشند. علی خامنه ای نیز به همین دلیل نگران اوج گرفتن مخالفتهای بزرگان نظام با رژیم نامشروع سایه و بخصوص جریان مخرب مشائی می باشد. شکی نیست که طرح برکناری علی خامنه ای نیز با هدف جلوگیری از کودتای رژیم سایه و به قدرت رسیدن رژیمی الحادی-التقاطی مانند رژیمهای سفاک محمد رضا و بن-علی و مبارک به تصویب بزرگان نظام رسیده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر