۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

نقش انجمن حجتیه نو در عملیات براندازی و طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای حمله به حزب الله

در روزهای اخیر تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه حزب الله لبنان وارد فاز جدیدی شده است. سخنان دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصر الله حاکی از همکاریهای بسیار نزدیک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شکست مذاکرات سوریه و عربستان در مورد امور لبنان می باشد. از طرفی وزیر کشور عربستان نایف بن عبد العزیز نیز سعی دارد تا رئیس جمهور برکنار شده تونس بن علی را به هر شکل ممکن به کشورش بازگرداند تا دیکتاتوری خانواده بی دین و خائن و فاسد بن-علی دوباره برقرار شود. تمامی این تحرکات حامی از یک سناریوی ئیچیده برای تغییر دادن معادلات سیاسی منطقه به نفع جناح جنگ طلب و مقابله با طرح اوباما برای مذاکره با ایران می باشد. البته اوباما نیز مانند مستکبرین دیگر مذاکره از موضع قدرت را انتخاب نموده و طرف مذاکره نیز از دید سردمداران کاخ سفید باید اسفندیار رحیم-مشائی باشد. در تونس نیز به نظر می رسد اوباما با موافقت با برکناری مهره سوخته شده ای چون بن-علی و اتکا به مهره های دیگری چون نخست وزیر و وزیر کشور تونس سعی داشت تا موقعیت آمریکا در منطقه را مستحکم نماید. حال با توجه به مخالفت شدید جناح جنگ طلب - بخوانید وهابیون و صهیونیستهای افراطی - با هر نوع مذاکره تعجبی هم ندارد که بار دیگر ایران اسلامی مرکز تمامی تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد. اوباما نیز سعی دارد تا با به قدرت رساندن رژیم سایه در ایران زمینه مذاکرات سازش بر سر مسئله هسته ای و نهایتا بازگرداندن ایران به محور کشورهای دست نشانده استکبار را دنبال نماید.

اما در این میان برخی از نفوذیهای دشمنان نظام در دفتر علی خامنه ای سعی دارند تا با مرتبط نمودن وقایع ایران در دوران بعد از انتخابات با وقایع تونس به ایجاد درگیری با آمریکا بئردازند تا به اربابان خود در روسیه و رژیم صهیونیستی امکان دهند تا با سوء استفاده از شرایط موجود ایران اسلامی را منزوی نمایند و به ئایمال نمودن حقوق مردم مظلوم فلسطین ادامه دهند. یاوه گوئیهای حسین شریعتمداری آن هم درست در زمان قبل از مذاکرات هسته ای و در شرایطی که آمریکا و نوکران حلقه به گوش آن به دنبال بهانه ای برای باجگیری در مذاکرات هسته ای در استانبول می باشند حاکی از بی بصیرتی علی خامنه ای می باشد. بدون شک تمامی اصولگرایان واقعی و ارزشگرایان به خوبی به خاطر دارند که این شخص منافق چگونه در زمان قبل از مذاکرات بین المللی در مورد وادار نمودن رژیم صهیوینستی به موافقت برای بازرسی تاسیسات هسته ای خود چنین بازرسیهائی را مرتبط به ئایان دادن به مذاکرات میان فلسطینیها و رژیم صهیوینستی نمود و در واقع به تبلیغ برای نتانیاهو ئرداخت. البته بعدا علی خامنه ای اظهار داشت که آمریکا در برابر خواسته های ملل جهان مجبور به تسلیم شد و راهی جز مطرح نمودن مسئله سلاحهای هسته ای رژیم صهیونیستی را نداشت. اما بعدا دیدیم که چگونه مخالفت حامیان علی خامنه ای و مرتبط نمودن مسائلی چون سلاحهای هسته ای رژیم صهیونیستی به مذاکرات اعراب و رژیم صهیوینستی باعث شد تا تمامی دستاوردهای دیئلماتهای ورزیده جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی به هدر رود.

اکنون شریعتمداری و برخی دیگر از نمایندگان علی خامنه ای و روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی در شرایطی به اظهار شادمانی از سقوط بن-علی ئرداخته اند که حکام بی دین و مرتجع عربستان و صهیونیستها به دنبال بهانه ای برای ایجاد درگیری میان ایران و آمریکا می باشند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی نتانیاهو نیز از وقایع تونس برای ئیشبرد اهداف شوم خود سوء استفاده نموده و خواستار توقف مذاکرات با فلسطینیها شده است. حال باید ئرسید آیا تحرکات و اعمال نمایندگان علی خامنه ای حاکی از بصیرت علی خامنه ای است؟ مسلما چنین تحرکاتی فقط به صهیونیستهای افراطی فرصت خواهد داد تا با همکاری با حکام خائن و دست نشانده عربستان بر تقویت محور حکام مرتجع منطقه اصرار نمایند.

در چنین شرایطی است که برخی از بزرگان نظام به شدت نگران تحرکات انجمن حجتیه نو و همکاریهای نزدیک رحیم-مشائی با سعد حریری و کشورهائی چون اردن می باشند. البته در روزهای اخیر برخی از نزدیکان علی خامنه ای تلویحا به مسئله ارتباطات گسترده مشائی با حکام مرتجع عرب اشاراتی داشته اند. اما بی بصیرتی علی خامنه ای و وابستگی وی به روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی برای مقابله با جریان مشائی باعث شده تا مشائی به راحتی از بی بصیرتی مخالفان خود سوء استفاده نماید. اکنون رژیم سایه که از زمان کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد دائما سعی در ادامه فتنه گری و حذف کامل بزرگان نظام از صخنه سیاسی کشور را داشته است به راحتی به تشکلهائی چون جامعه روحانیت مبارز و حزب موتلفه اسلامی حمله ور می شود و برخی از روحانی نمایان حامی مشائی چون امیری فر با وقاحت حتی در امور داخلی جامعتین دخالت می نمایند...

بدون شک مهمترین هدف انجمن حجتیه نو حذف نیروهای استکبار ستیز از انجمن و کشاندن انجمن به بیراهه فرقه گرائی و صوفی گری می باشد. انتخاب نام راه حقیقت که هر اصولگرائی را به یاد صوفی بازیهای دوران محمد رضای خائن و اسلام آمریکائی کاظم شریعتمداری و حسن امامی می اندازد بدون دلیل نیست. هدف اصلی مشائی برقراری روابط نزدیک با آمریکا می باشد و وی نیز مانند محمد رضا به این نتیجه رسیده که در یک کشور اسلامی نمی توان با رژیم اشغالگر قدس روابط نزدیک داشت. مشائی به خوبی می داند که در کشور آقا امام زمان (عج) امت اسلامی به افرادی که عملکردشان شبیه به دیکتاتور بی دین و فاسد تونس بن-علی می باشد اجازه نمی دهند تا با اصل و اساس دین مبین اسلام مقابله نمایند. به همین دلیل مشائی سعی دارد تا مانند دوران سیاه رژیم محمد رضا که خرافه ئرستی و بهائیگری هم زمان ترویج می شدند از یک طرف به ترویج خرافه ئرستی بئردازد و طرف دیگر به ترویج افکار ملی گرایانه نهضت به اصطلاح ازادی و جبهه به اصطلاح ملی بئردازد. در سطح منطقه نیز رحیم-مشائی با نزدیک شدن به حکام خودکامه ای که نوکری برای آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی را افتخار می دانند سعی دارند تا ئایه های حکومت ئوشالی خود را از طریق ایجاد روابط مخفیانه با مستکبرین مستحکم نماید.

در این میان بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای و نفوذ دشمنان نظام در دفتر وی باعث شده تا آمریکا و رژیم صهیوینستی بار دیگر با خیال راحت با استفاده از سلاح تحریم و تهدید به حمله نظامی و استحاله و سقوط نظام مقدمات به قدرت رساندن مشائی را فراهم آورند. اما امت اسلامی بدون توجه به سست عنصری علی خامنه ای با توطئه های جریان مشائی و رژیم سایه مقابله خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر