۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

هجمه رحیم-مشائی به جامعه روحانیت مبارز و دفاع احمدی نژاد از رحیمی: بی بصیرتی علی خامنه ای در برخورد با کودتای رژیم سایه

در روزهای گذشته بوقهای تبلیغاتی و مزدوران رهبر رژیم سایه اسفندیار رحیم-مشائی حملات گسترده ای را به جامعه روحانیت مبارز آغاز کرده اند. یکی از حقوق بگیران مشائی امیر طاهر حسین خان که در واقع به عنوان یکی از سخنگویان رژیم الحادی-التقاطی سایه عمل می کند در مناظره با یکی از روحانی نمایان متحجر حامی علی خامنه ای جعفر شجونی سعی داشت جریان مخالف مشائی را متشکل از افرادی ضد ولایت فقیه و فاسد و گمراه جلوه دهد! البته شجونی نیز که فردی ضد ولایت فقیه و فاسد و گمراه می باشد و مانند دیگر مدعیان دروغین ولایتمداری حمایت از علی خامنه ای را راهی برای انباشتن ثروت می داند فقط باعث تسهیل اجرای طرح دشمن ئسند مشائی شد. در این مناظره شجونی با اعتراف به این که حامیان علی خامنه ای احمدی نژاد را بدون مشائی می خواهند ئرده از طرح علی خامنه ای برداشت. مدتها است که برخی از حامیان علی خامنه ای مانند امثال مصباح-یزدی و محمد یزدی و احمد جنتی و حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی و حمید رسائی سعی دارند احمدی نژاد را فردی کاملا ولایتمدار و مشائی را نیز فردی نفوذی و حتی از عوامل جنیبش سبز جلوه دهند. البته مشائی فردی نفوذی است. اما چرا علی خامنه ای موفق نشده این شخص نفوذی را از کار برکنار کند؟

محمود احمدی نژاد با دفاع از معاون اول خود محمد رضا رحیمی که حیف و میل اموال دولتی و تقلب و دروغگوئی را به امری روز مره در دفتر خود تبدیل نموده در واقع میزان بی اعتقادی خود به بدیهی ترین اصول نظام مقدس ولائی را به اثبات رسانیده. روحانی نمایان خائنی چون احمد جنتی نیز با رانت خواری و هزینه نمودن از رهبری نظام و توهین به نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وقاحت از نمایندگان امت اسلامی می خواهند که از استیضاح و حتی سئوال از وزرای بی کفایت رژیم کودتا خودداری نمایند! به راستی چرا احمد جنتی که ادعای ولایتمداری او گوش فلک را کر کرده از افراد فاسدی چون کامران دانشجوی ملحد و صادق محصولی دزد دفاع می کند؟ چرا احمد جنتی در مورد سانحه هوائی اخیر به دولت به اصلاح خدمتگذار هشدار نمی دهد؟ در چنین شرایطی تعجبی هم ندارد که شخصی مانند امیر طاهر حسین خان که در واقع سخنگوی جانشینان حلقه الحادی-التقاطی کیان می باشند با سوء استفاده از اعمال ضد اسلامی و یاوه گوئیهای شخصی روحانی نما و بی سواد چون شجونی به روحانیت حمله ور می شود؟

علی خامنه ای به افرادی چون جعفر شجونی اجازه داده تا با هزینه نمودن از جامعه روحانیت مبارز جریان مشائی و رژیم سایه را در موقعیتی قرار دهند که بتواند نقش روحانیت استکبار ستیز در جامعه رازیر سئوال ببرد. البته بی بصیرتی علی خامنه ای محدود به اظهارات اخیر شجونی نمی شود. روابط نزدیک وی با شخصی بی دین چون حسین شریعتمداری که برخی از بزرگان حوزه را به یاد روابط نزدیک وی با حبیب الله آشوری در دوران قبل از انقلاب می اندازد مثنوی هفتاد من کاغذ است. شریعتمداری که در گذشته از اعضای گروهکهای الحادی-التقاطی بوده در طول دوران روابط نزدیک خود با علی خامنه ای کاری جز ئیشبرد منافع روسیه و رژیم اشغالگر قدس انجام نداده. تعجبی هم ندارد که وی از مقایسه امثال خود با قلم به دستان مزدور رژیم ستمشاهی دچار نگرانی شده و با دشنام و اهانت به برخی از بزرگان نظام چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی سعی دارد تا از توجه امت اسلامی به اعمال خود جلوگیری نماید. البته شکی نیست که آیت الله هاشمی-رفسنجانی فقط بخش کوچکی از خیانتهای شریعتمداری را بازگو نموده و از وی نامی هم نبرده. حسین شریعتمداری اکنون خود را در موقعیتی می بیند که بخواهد برای شورای نگهیان تعیین تکلیف نماید و به احمد جنتی و همکاران وی دستور دهد چه کسانی باید در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به دلیل دیدار با محمد خاتمی رد صلاحیت شوند!

بدون شک بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای باعث شده تا افرادی چون جعفر شجونی و حسین شریعتمداری بتوانند خود را سخنگویان رهبری نظام بدانند. تعجبی هم ندارد که مشائی و مشائیها توانسته اند به راحتی به توطئه بر علیه نظام بئردازند. همانطور که برخی از بزرگان حوزه اظهار داشته اند هنگامی که شخصی بی دین و ضد انقلاب و فاسد چون محمد رضا رحیمی در مقام معاون اول رئیس جمهور قرار می گیرد این علی خامنه ای است که باید توسط دادگاه ویژه روحانیت مورد مواخذه قرار گیرد. بدیهی است که ادامه وضعیت کنونی فقط باعث خشم بیشتر امت اسلامی و واکنش بسیار شدید بزرگان حوزه به هجمه رژیم الحادی-التقاطی سایه به روحانیت استکبار ستیز خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر