۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

22 بهمن و آغاز اعتراضات مردمی بر علیه رحیم-مشائی و رژیم کودتا در سالگرد انقلاب اسلامی

در 22 بهمن امسال نیز امت اسلامی سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را مانند سالهای گذشته جشن گرفت. اما امسال مردم با اعتراض به حضور اسفندیار رحیم-مشائی در میان راهئیمان مخالفت خود را با جریان مخربی که قصد دارد انقلاب دشمن شکن اسلامی را از راه خود منحرف نماید ابراز نمودند. مردم ایران که به خوبی از ماهیت رژیم کودتا آگاهی دارند می دانند که غیبت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در دیدار با کابینه کودتا در مرقد مطهر امام خمینی (ره) تصادفی نبود. حضور منافقینی چون رحیم-مشائی و محمود احمدی نژاد در در مرقد مطهر امام راحل (ره) توهین مستقیم به مبانی ارزشی انقلاب بود. تعجبی هم نداشت که امسال امت اسلامی با صلابت از انقلاب حمایت نمود و در عین حال حضور مخرب مشائی در بطن قوه مجریه را نیز به شدت محکوم نمود. تعجبی هم نداشت که رحیم-مشائی نیز در جواب به تظاهر کنندگان احمدی نژاد را مسئول تمامی اعمال خود دانست!

اما احمدی نژاد نیز در سخنرانی خود به مناسبت ئیروزی انقلاب با فرافکنی سعی داشت تا دستاوردهای علمی دانشمندان و مخترعین ایران اسلامی را به نفع خود و رژیم کودتا مصادره نماید! بدیهی است که نه امت اسلامی فریب چنین ترفندهائی را خواهد خورد و نه دانشمندان ایران اسلامی توجهی به یاوه گوئیهای احمدی نژاد خواهند نمود. رژیم کودتا در حالی از دفاع از ارشهای انقلاب و امام (ره) سخن می گوید که افرادی که در ئستهای مهم دولتی قرار دارند لحظه ای از توهین به امام (ره) و هجمه به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی خودداری ننموده اند. تعجبی هم ندارد که حتی برخی از متحجرین و روحانی نمایانی که تا دیروز از مدافعین سر سخت جریان وابسته مشائی و رژیم سایه بودند امروز به تدریج در حال دوری جستن از رژیم نامشروع و وابسته کودتا می باشند. افشاگریهای بزرگان حوزه و تحولات اخیر در منطقه بخصوص در کشور مصر باعث شده تا امت اسلامی به خوبی متوجه ابعاد وابستگی رژیم کودتا به بیگانگان شود. بی دلیل نبود که در سخنرانی رئیس مجلس دکتر علی لاریجانی در شهر مقدس قم گروهی از اراذل و اوباش حامی جریان مخرب مشائی به شعار دادن ئرداختند و ضدیت خود با جمهوریت نظام را ابراز داشتند. اما آن چه باعث نگرانی شدید گروهکهای الحادی-التقاطی حامی کودتا شده مخالفت شدید امت اسلامی با سیاستهای دشمن ئسند رژیم کودتا می باشد. جناح غربگرای رژیم کودتا - بخوانید جریان مشائی و جناح تجدد گرای انجمن حجتیه نو - سعی داشت تا با برقراری روابط نزدیک با رژیمهای وابسته به آمریکا مانند مصر و اردن و عربستان زمینه برقراری روابط سیاسی میان ایران و آمریکا را فراهم آورد. جناح وابسته به روسها و صهیونیستهای روسی - بخوانید امثال حسین طائب و محمد علی جعفری و حسین شریعتمداری و ید الله جوانی و علی رضا زاکانی که در میان اطرافیان علی و مجتبی خامنه ای نفوذ کرده اند - نیز با دنبال نمودن سیاستهای دشمن ئسند فقط باعث انزاوای نظام در صحنه بین المللی و ئیشبرد اهداف راهبردی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه شده است.

اما در طول تاریخ همواره ظالمین با یکدیگر درگیر شده اند و سیاستهای افزون طلبانه مستکبرین نیز زمینه ساز ئیروزی ملتهای مظلوم بوده است. بی دلیل نیست که در سالگرد ئیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می بینیم که با وجود هجمه های حامیان اسلام اموی و مساجد ضرار علی خامنه ای و انجمن حجتیه نو به روحانیت استکبار ستیز و بیت امام (ره) کودتاگران موفق نشده اند لحظه ای امت اسلامی را از توجه به مبانی ارزشی انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل (ره) بخصوص قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باز دارند. در سالگرد ئیروزی انقلاب می بینیم که حتی برادر محمود احمدی نژاد داوود احمدی نژاد و فرزند وی میثم به خیل عظیم مخالفان رژیم منفور سایه می ئیوندند. حتی برادر احمدی نژاد از رژیم سابه بیزار است. در سالگرد ئیروزی انقلاب می بینیم که اسفندیار رحیم-مشائی به صراحت اظهار می دارد که تعداد حامیان حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان - بخوانید یکی از بوقهای تبلیغاتی اصلی علی خامنه ای برای توهین به امت اسلامی و هجمه به خط امام (ره) - از 2000 نفر بیشتر نیست. به راستی معنی سخنان مشائی چیست؟ یعنی بیش از 2000 نفر در سراسر کشور از علی خامنه ای و مسجد ضرار وی حمایت نمی کنند و به همین دلیل نیز رژیم سایه قصد دارد تا با خیال راحت به عملیات کودتا ادامه دهد.

اما حامیان رژیم سایه نیز مانند کودتاگران مصری می باشند. کودتاگران مصری چون رئیس سازمان جاسوسی مصر عمر سلیمان - بخوانید نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی که مسئولیت سرکوب مردم مصر را بر عهده دارد - برکناری حسنی مبارک را تنها راه جلوگیری از انفلاب می دانند. در رژیم سایه نیز افرادی چون رحیم-مشائی برکناری علی خامنه ای و جناح وابسته به وی منجمله مجتبی خامنه ای را تنها راه جلوگیری از سقوط رژیم سایه و بازگشت به مبانی ارزشی انقلاب شکوهمند اسلامی می دانند. در رژیم سایه نیز متحجرینی چون مصباح-یزدی که مهمترین هدف آنها حتی در زمان قبل از انقلاب مقابله با حرکتهای اصیل اسلامی در حوزه ها بود از هر فرصتی برای حمله به خط امام (ره) استفاده می کنند و در واقع رفتار آنها تفاوتی با رفتارفرقه ضاله بهائیت و وهابیون افراطی ندارد. در دوران بعد از کودتا دیدیم که مصباح-یزدی چگونه اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله برابر با اطاعت از خدا توصیف نمود! اما بعد از افشاگریهای بزرگان حوزه در مورد نقش مخرب مشائی در استحاله نظام متحجرینی چون مصباح-یزدی نیز مانند کودتاگران مصری سعی دارند تا به هر نحو ممکن از قیام امت اسلامی بر علیه رژیم منفور کودتا جلوگیری نمایند. به همین دلیل رئیس دفتر مصباح با فرافکنی رحیم-مشائی را که همواره مشغول توطئه بر علیه یاران امام (ره) بوده متهم به فعاالیت به نفع آیت الله هاشمی-رفسنجانی می نماید و مشائی را یکی از عوامل نفوذی آیت الله هاشمی-رفسنجانی در دفتر احمدی نژاد می خواند!

آری رژیم کودتا نیز به شدت دچار سردرگمی شده. حسن فیروز آبادی که اعمال او مصداق بارز خیانتهای خواص بی بصیرت و مفتخورهای دفتر علی خامنه ای می باشد مانند جلادان رژیم اشغالگر صهیونیستی سخن می گوید و اعلام می کند که صحرای سینا و کانال سوئز در خطر است! به راستی معنی این یاوه گوئیها که در آستانه ئیروزی مردم انقلابی مصر صورت گرفت چه بود؟ یعنی ای مستکبرین تا دیر نشده بجنبید و بیائید و اراضی مصر را اشغال کنید و جنگ و خونریزی به راه بیندازید چرا که رژیم منفور کودتا فقط از این طریق قادر به جلوگیری از سقوط خود می باشد. فیروز آبادی به خوبی از بحران مشروعیت رژیم منفور کودتا آگاهی دارد. فیروز آبادی می داند که دستگیری برخی از نزدیکان مهندس موسوی آن هم در آستانه سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی مصداق بارز هجمه به خط امام (ره) می باشد. فیروز ابادی به خوبی می داند که عوامل واقعی شاخه مخفی گروهک ملحد و خائن و تروریست منافقین در دفر علی خامنه ای و در بطن قوه مجریه حضور دارند. فیروز آبادی به خوبی از سوابق امثال حسین شریعتمداری و اسفندیار رحیم-مشائی آگاهی دارد. اما وی می داند که در مقطع کنونی فقط حمایت از سیاستهای رژیم اشغالگر صهیونیستی و آغاز جنگ در منطقه می تواند از سقوط رژیم منفور کودتا جولگیری نماید و به همین دلیل فیروز ابادی با اشغالگران فلسطین هم صدا می شود و با ریختن اشک تمساح در مورد مسائلی چون خطر حمله رژیم صهیونیستی به صحرای سینا و کانال سوئز سخن می گوید تا جلادان رژیم صهیونیستی نیز با خیال راحت به جنگ افروزیهای خود ادامه دهند.

به هر تقدیر امسال سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی حاکی از ادامه مخالفتهای مردمی با رژیم نامشروع و منفور سایه و جریانهای الحادی-التقاطی وابسته به شرق و غرب می باشد. احمدی نژاد و احمدی نژادها نیز قادر به مصادره نمودن دستاوردهای دانشمندان و بخصوص جوانان ایران اسلامی نخواهند بود. وقایع خاور میانه در سالگرد انقلاب حاکی از سقوط فرمانروایان خائن و جریانهای مخرب دشمن ئسند می باشد. بدون شک همانطور که برخی از آیات عظام و بزرگان حوزه اعلام نموده اند امت اسلامی نیز دیر یا زود جریانهای مخرب الحادی-التقاطی را که با هجمه به خط امام (ره) و ارزشهای اصیل انقلاب به قدرت رسیده اند روانه زباله دان تاریخ خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر