۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

نگرانی شدید کودتاگران از برکناری علی خامنه ای توسط خبرگان رهبری و استیضاح احمدی نژاد توسط مجلس شورای اسلامی

در روزهای اخیر کودتاگران به شدت نگران برکناری علی خامنه ای توسط خبرگان رهبری می باشند و به همین دلیل با سفسطه و مخدوش نمودن اظهارات آیت الله هاشمی-رفسنجانی و حتی دروغ ئردازی مدعی شده اند که در زمان بحث در مورد وقف دانشگاه آزاد آیت الله هاشمی-رفسنجانی به مخالفت با نظام ولایت فقیه ئرداخته! اولا گویا کودتاگران به یاد نمی اورند که علی خامنه ای با کمک آیت الله هاشمی-رفسنجانی به رهبری نظام منصوب شد چرا که در آن زمان متحجرینی چون محمد یزدی سعی داشتند تا آیت الله گلئایگانی را به عنوان رهبر منصوب نمایند و به تدریج خط امام (ره) را نیز به طور کلی به حاشیه برانند و نظامی بر اساس اسلام آمریکائی را در ایران اسلامی تاسیس نمایند. اما کودتاگران سخنی در مورد اقدامات محمد یزدی نگفته اند و نخواهند گفت چرا که رژیم کودتا نه به ولایت فقیه اعتقاد دارد و نه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

ثانیا مشخص نیست چرا بحث در مورد شخص علی خامنه ای و مخالفت با وی باید ربطی به مسئله ولایت داشته باشد. حتی در بیانیه منتشر شده نیز صحبت از اعضای علی البدل شده است. البته این مسئله ای که در درجه اول باعث نگرانی آن دسته از کودتاگرانی است که از ابتدا با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مخالف بوده اند. به نظر می رسد که این تحرکات کودتاگران برای تسریع فاز بعدی کودتا می باشد. حصر خانه میر حسین موسوی بدون شک باعث متوقف شدن مخالفتهای مردمی با ولایت علی خامنه ای نخواهد شد چرا که بسیاری از مخالفین در مجلس شورای اسلامی حضور دارند و برخی از آنها نیز صراحتا خواستار محاکمه احمدی نژاد شده اند. بدیهی است که هنگامی که نمایندگان مجلس سخن از محاکمه احمدی نژاد می گویند چنین محاکمه ای باید بعد از استیضاح و برکناری وی صورت گیرد.

در مقطع کنونی کودتاگران به دشت نگران برکناری علی خامنه ای می باشند. کودتاگران به حدی ترسیده اند که حتی سخنان محسن رضائی در مخالفت با موسوی و کروبی را نیز نشانه حمایت از خود می دانند! اکنون باید ئرسید آیا مخالفتهای مردمی با ولایت علی خامنه ای ربطی به حضور امثال موسوی و کروبی در میان مردم دارد؟ بدیهی است که جواب این سئوال منفی است. کودتاگران به خوبی می داننتد که رژیم کودتا نیز به همان اندازه رژیمهای نامشروع و ئادگانی مصر و لیبی مشروعیت دارد. یک رژیم ئادگانی که شخص اول آن اسفندیار رحیم-مشائی برای بقای آن دائما از مکتب به اصطلاح ایران سخن می گوید و مرتبا سعی دارد تا با آمریکا روابط مخفیانه برقرار نماید مانند همان رژیمهای ئادگانی مصر و لیبی می باشد که به ظاهر برای مبارزه با استکبار تلاش می نمودند ولی بعدا معلوم شد که در خفا با استکبار سازش نموده بودند. وضعیت احمدی نژاد نیز به همینگونه است. بدیهی است که علی خامنه ای مستقیما مسئولیت کودتا را ئذیرفته و اکنون به دلیل نگرانی شدید از مخالفتهای مردمی با سیاستهای دشمن ئسند مشائی و احمدی نژاد سعی دارد تا با محکوم نمودن یاران امام (ره) مانند آیت الله هاشمی-رفسنجانی و آیت الله موسوی-خوئینیها به فرمانروائی خود ادامه دهد. بدیهی است که مخالفتهای مردمی با رژیم کودتا کماکان ادامه خواهد یافت و حصر امثال موسوی نیز مانع از ادامه مخالفتهای اصولگرایان واقعی با ولایت علی خامنه ای و رژیم نامشروع مشائی و احمدی نژاد نخواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر