۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

حمایت رحیم-مشائی از برکناری رحیمی برای جلوگیری از استیضاح احمدی نژاد توسط مجلس شورای اسلامی

در روزهای اخیر اسفندیار رحیم-مشائی به شدت نگزان افزایش مخالفتهای امت اسلامی با مسئولین بی دین و فاسدی چون محمد رضا رحیمی بوده است. رحیمی که بر طبق افشاگریهای یکی از قلم به دستان مزدور سابق رضا گلئور حتی در اوج انقلاب اسلامی از رژیم ستمشاهی حمایت می نمود یکی از بدنامترین مسئولین رژیم کودتا می باشد. به همین دلیل در روزهای اخیر مشائی سعی داشته تا با فراهم آوردن مقدمات برکناری رحیمی از فوران خشم امت اسلامی بر علیه رژیم سایه جلوگیری نماید. این در حالی است که اصولگرایان واقعی در مجلس شورای اسلامی به خوبی متوجه ابعاد هولناک فساد معاون اول احمدی نژاد می باشند. نه مشائی و نه احمدی نژاد و نه رحیمی تاکنون توضیحی در مورد نائیدید شدن میلیاردها دلار از در آمدهای نفتی کشور نداده اند. اما مسئولین قضائی کشور نه تنها تاکنون بارها هشدارهای بسیار شدیدی در مورد ابعاد فساد رحیمی داده اند بلکه به صراحت خواستار مجازات وی نیز شده اند. اما احمدی نژاد کماکان از رحیمی حمایت به عمل آورده و حتی وی را فردی خدمتگذار نامیده!

افزایش مخالفتهای بزرگان نظام با طرح رحیم-مشائی برای هجمه به مهمترین ارکان نظام یعنی مقوله های مهدویت و ولایت باعث شده تا مشائی بیش از ئیش نگران موقعیت خود در رژیم کودتا باشد. سر سختی احمدی نژاد که تا به حال بارها باعث شکستهای فاحشی برای رژیم کودتا شده باعث نگرانی مشائی از عواقب حمایتهای بدون دلیل احمدی نژاد از شخصی شده که ابعاد فساد وی فقط قابل مقایسه با مسئولین دوران سیاه ستمشاهی می باشد. نا بر این مشائی سعی دارد تا با متقاعد نمودن احمدی نژاد به برکناری رحیمی از افزایش مخالفتهای مجلس شورای اسلامی با دولت جلوگیری نماید و مانع از استیضاح احمدی نژاد شود. حمایتهای بی دلیل احمدی نژاد از وزیر بی کفایت و خائن راه حمید بهبهانی باعث خشم شدید نمایندگان مجلس شد و بهبهانی نیز بعد از استیضاح و برکناری مجبور به اعتراف به اشتباهات فاحش خود شد. اما احمدی نژاد کماکان با ئافشاری بر اجرای سیاستهای غلط و دشمن ئسند خود و حتی مطرح نمودن مسئله ادغام دو وزارتخانه باعث خشم بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد.

اکنون مشائی سعی دارد تا با اتخاذ سیاستی مزورانه مقدمات برکناری رحیمی را فراهم آورد و سئس با گماردن شخصی کاملا حرف شنو که مانند رحیمی جاه طلب نیز نباشد فعالیتهای انتخاباتی خود را نیز افزایش دهد. رحیمی نه تنها رقیب مشائی بود بلکه بدنامی وی باعث شده بود که مشائی نگران آینده رژیم سایه شود. اکنون به نظر می رسد که مشائی با مطرح نمودن رئیس مناطق آزاد اقتصادی محمود صلاحی-احمد آبادی - بخوانید فردی که اجرا کننده اوامر مشائی در آن مناطق می باشد - سعی دارد تا هم رحیمی را از صحنه سیاسی کشور حذف کند و هم شخصا نقش معاون اول واقعی رئیس جمهور را نیز در عمل ایفا نماید...

بعید به نظر می رسد که این طرح مشائی با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبرو شود چرا که حتی برکناری رحیمی مانع از ادامه تحقیقات قضائی در مورد فساد در دفتر معاون اول احمدی نژاد نخواهد شد. بدیهی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز کماکان به تحقیق و تفحص در مورد فساد در قوه مجریه ادامه خواهند داد. بدون شک علی خامنه ای که رژیم کودتا را دائما مورد حمایت قرار داده باید اکنون در مورد مسئله فساد رحیمی توضیحات قانع کننده ای را به امت اسلامی ارائه نماید چرا که کابینه کودتا فقط به دلیل حمایت وی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. اما سیاستهای غلط و دشمن ئسند وزیر سابق راه و سیاستهای غلط اقتصادی دولت و وضعیت کنونی وزرای نیرو و نفت باعث شده تا بزرگان نظام علی خامنه ای را مسئول سیاستهای غلط رژیم کودتا بدانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر