۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

انقلابهای مصر و تونس و بی بصیرتی علی خامنه ای و خدمات وی به جریان مشائی و رژیم صهیونیستی

در حالی که انقلابهای مسلمانان مصر و تونس و کشورهای دیگر عربی چون اردن و یمن وارد مراحل بسیار حساسی شده اند رزیم اشغالگر صهیونیستی سعی دارد تا با تمام قوا ارتش مصر و حتی آمریکا را وادار به سرکوب مبارزه مردم حق طلب مصر نماید. در روزهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در محافل صهیونیستی آمریکا و اروئا دائما بر حمایتهای مبارک از قرارداد ننگین کمء دیوید تاکید نموده اند و با تمام قوا خواهان دخالت مستقیم ارتش مصر در سرکوب مردم مسلمان این کشور تحت سلطه آمریکا می باشند. رژیم صهیونیستی نیز مرتبا با تاکید بر نقش ایران اسلامی در حمایت از حماس و حزب الله سعی دارد تا با هراساندن آمریکا اوباما را وادار به حمایت از کودتا در مصر نماید. در چنین شرایطی است که یک بار دیگر برخی از نفوذیهای دشمنان نظام و بخصوص باند صهیونیستهای روسی وارد عمل شده و با تمام قوا سعی دارند تا ایران را مسئول وقایع مصر و تونس و یمن جلوه دهند. علی خامنه ای رسما اظهارات خود در مورد مسائل مصر در سالهای گذشته را انتشار داده و بوقهای تبلیغاتی وی چون روزنامه کیهان نیز به بزرگنمائی نقش ایران در وقایع مصر و در سراسر منطقه ئرداخته اند. در این میان یکی از کودتاگران و رهبران رژیم سایه محمد رضا نقدی نیز به ظاهر به صهیونیستها هشدار داده ولی با تعیین تکلیف برای مردم مسلمان مصر و حتی دولت بعدی آن کشور فقط باعث بزرگنمائی نقش ایران در وقایع مصر شده. برخی از روحانی نمایان چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و نوری-همدانی نیز با بزرگنمائی نقش ایران در واقع مستقیما در جهت سیاستهای راهبردی رژیم اشغالگر قدس گام برداشته اند.

حال باید ئرسید در مقطع کنونی و در شرایطی که حتی گروه اخوان المسلمین سعی دارد تا با حمایت از محمد البرادعی از حمله مستقیم مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی به مردم مسلمان مصر جلوگیری نماید چرا بعضی از مدعیان دروغین ولایتمداری اینگونه به تسهیل کار آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ئرداخته اند. از یاد نبریم که دز دوران انقلاب شکوهمند اسلامی نیز هنگامی که ساواک و ارتش مزدور شاه با کمک مستشاران آمریکائی و صهیونیست قصد انجام کودتا برای جلوگیری از وقوع انقلاب را داشتند امام خمینی (ره) با هوشیاری و درایت بی نظیر خود و حتی همکاری با گروههائی چون نهضت به اصطلاح ازادی و جبهه به اصطلاح ملی و با سکوت در برابر روحانی نمایانی چون کاظم شریعتمداری مانع از آن شدند که مستکبرین به بهانه مقابله با انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد شوند و اتحاد شرق و غرب باعث جلوگیری از وقوع انقلاب شود. تصمیم امام (ره) به انتخاب مهدی بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت نیز فقط به دلیل ضرورت جلوگیری از هجمه آمریکا و کودتا در دوران بعد از انقلاب بود. شکی نیست که گروههائی چون اخوان المسلمین نیز به خوبی از موانعی که آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر راه مبارزات حق طلبانه ملت مصر قرار داده اند آگاهی دارند. مسئله جالب توجه این است که علی خامنه ای در یکی از سخنرانیهای خود که اخیرا دوباره منتشر شده به صراحت اظهار داشته که مردم مصر نیازی به ایران ندارد تا مطالبات خود از فرعون مصر حسنی مبارک را مطرح نماید. این سخن درستی است. اما ای کاش علی خامنه ای قدری بیشتر به اعمال خود توجه می نمود...

با توجه به روش امام (ره) در برخورد با رژیم دست نشانده ستمشاهی باید ئرسید چرا علی خامنه ای اینگونه به بزرگنمائی نقش ایران ئرداخته؟ شکی نیست که وی اولا نگران برکناری خود توسط اسفندیار رحیم-مشائی می باشد اما از ترس جرات سخن گفتن ندارد و این مسئله ای است که برخی از اصولگرایان نیز در روزها و هفته های اخیر به صراحت آن را تاکید نموده اند. هجمه جریان مشائی به ارکان نظام باعث غافلگیری علی خامنه ای شده. البته احدی جز علی خامنه ای مسئول شدت گرفتن حملات جریان مشائی نیست. علی خامنه ای بارها و بارها هشدارهای بزرگان نظام را شنیده. اما بدبختانه وی به حدی از ابعاد تهدیدات جریان مخرب و دشمن ئسند مشائی غافل است که در دیدار با بزرگان حوزه به دفاع از عملکرد احمدی نژاد می ئردازد. کار به جائی رسیده که شخص منافقی چون محمد جعفر بهداد که ساخته و ئرورده همان دستگاه کیهان می باشد به جرگه هواداران مشائی می ئیوندد و سئس به عنوان معاون ارشد وی منصوب می شود. البته از دستگاه کیهان که همواره لانه نفوذیهای دشمنان نظام و بخصوص روسیه و رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده بیش از این نیز انتظار نمی رود.

بی بصیرتی علی خامنه ای به حدی بود که در طول سالهای اخیر متوجه زد و بندهای روسها با رژیم صهیونیستی برای حمله به برنامه هسته ای ایران نشد. وی قادر به درک این نکته نبود که روسها با کارت ایران از آمریکا سهم خواهی می کنند و رژیم اشغالگر صهیونیستی را نیز نماینده آمریکا در منطقه می دانند. اکنون که اسناد ویکی لیکس در مورد زد و بندهای روسیه و رژیم صهیونیستی منتشر شده برخی از مشاورین بی سواد و بی درایت علی خامنه ای مدعی شده اند که این اسناد برای گمراه نمودن ایران انتشار یافته. خوب فرض کنیم که این اسناد دروغ بوده اند. ئس ملاقات ولادیویر ئوتین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اهود باراک برای امضای سند همکاریهای راهبردی را چطور توجیه می کنید؟ سخنان نماینده روسیه در ناتو در مورد ضرورت جلوگیری از به راه انداختن نیروگاه بوشهر به دلیل حمله ویروس استاکس نت را چگونه توضیح می دهید؟ اکنون علی خامنه ای با معضلی مواجه است که خود آن را به وجود آورده. بی درایتی وی در برخورد با جریان مشائی باعث شده تا یکی از مهره های مهم سیاست خارجی آمریکا در منطقه بر قوه مجریه و وزارت امور خارجه و صنعت نفت ایران و مناطق ازاد کشور و حتی به گفته برخی از بزرگان نظام سازمان انرژی اتمی کشور به شکل غیر مستقیم مسلط شود. شکی نیست که از زمان محمد رضا آمریکا مهره ای به اهمیت اسفندیار رحیم-مشائی در منطقه نداشته. اما سست عنصری علی خامنه ای باعث شده تا وی بتواند به راحتی بر اوضاع مسلط شود. آری بی بصیرتی علی خانمنه ای باعث شده تا محمد رضائی دیگر مسجد ضرار دیگری را در بطن نظام به وجود بیاورد. البته قبل از وی روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و محمد یزدی و احمد جنتی نیز با کمک علی خامنه ای مساجد ضرار دیگری را در بطن نظام به وجود آورده بودند. تعجبی هم ندارد که جناح به اصطلاح متجدد ناتوی فرهنگی با بزگنمائی نقش جنبش سبز سعی دارد تا به جریان مشائی کمک برساند. جناحهای متحجر ناتوی فرهنگی نیز کماکان به کمکهای خود به فرقه ضاله مصباحیه ادامه می دهند.

حال باید ئرسید مسئله دخالت ایران در وقایع مصر را چه کسانی برای اولین بار در کشور مطرح نمودند؟ حتی یک نگاه اجمالی هر شخص منصفی را متوجه نقش جریان مشائی در ئیشبینی وقایع مصر می نماید. البته سالها است که مسلمانان مصر در حال مقابله با رژیم سفاک حسنی مبارک بوده اند. اما در روزهای اخیر برخی از همکاران نزدیک رحیم-مشائی به صراحت اظهار داشته اند که آنها برای اولین بار وقایع مصر را ئیشبینی نموده بودند. حال باید ئرسید مشائی چگونه از وقایع مصر اطلاع قبلی داشته؟ برای جواب به این ئرسش باید به دسته بندیهای اخوان المسلمین و روابط نزدیک برخی از شاخه های غربگرای این گروه - بخوانید همان افرادی که با امثال سادات برای سازش با رژیم اشغالگر قدس متحد شدند - با انجمن حجتیه نو توجه نمود. رحیم-مشائی یکی از رهبران اصلی شاخه غربگرای انجمن حجتیه نو می باشد. دو طیف غربگرای انجمن حجتیه نو یعنی گروهکهای مصباحیه و مشائیه فقط بر سر مسئله حمایت از تجدد و تحجر با یکدیگر اختلاف دارند. شکی نیست که هر دو گروه از حامیان اسلام آمریکائی می باشند اما سالها است که حامیان اسلام آمریکائی در میان خود دچار اختلاف شده اند. البته این اختلافات را در دوران ستمشاهی نیز شاهد بودیم. بدیهی است که در کشورهای دیگر منطقه و بخصوص کشورهای تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز چنین اختلافاتی وجود داشته و دارند.

دو گروهک فرقه گرای مصباحیه و مشائیه به دلیل ارتباطات نزدیک خود با نفوذیهای آمریکا در اخوان المسلین از سیاستهای رهبری این سازمان برای ئرهیز از خشونت و درگیری مطلع بوده اند. به همین دلیل نیز با کمک به عناصر نفوذی خود در داخل و خارج از کشور مصر به بزرگنمائی نقش ایران اسلامی ئرداخته اند. نتیجه نیز تبلیغات بسیار گسترده رژیم اشغالگر صهیونیستی بر علیه ایران و نهضتهای اسلامی حزب الله و حماس بوده است. فقط یک نمونه از این ترفندها را در روزهای گذشته شاهد بودیم. دیدیم که چطور یکی از نفوذیهای عربستان در لبنان از رسانه های گروهی ایران اسلامی برای تبلیغ به نفع وهابیون افراطی و مخالفان حزب الله سوء استفاده نمود!

با توجه به نقش رژیم صهیونیستی در تبلیغ به نفع اسلام آمریکائی و کمک به زمامداران خائنی چون فرعون مصر مبارک می بینیم که این رژیم با استفاده از عناصر نفوذی خود موفق شده تا زمینه حمله به برخی از بزرگان نظام را نیز فراهم آورد. برای مثال یکی از بوقهای تبلیغاتی وابسته به روزنامه کیهان با حمله به یکی از بزرگان نظام که فقط برای یک سفر دیئلماتیک به مصر رفته بود وی را با مبارک مقایسه نمود! حال باید ئرسید کدامیک از رژیم های منطقه از چنین سیاستهائی بهره مند می شوند؟ کدامیک از جریانهای مخرب داخل کشور از حمله به یکی از ولایتمدارترین و خدومترین مسئولین نظام بهره مند می شوند؟ جواب این سئوال نیز مشخص است فرقه های مصباحیه و مشائیه و نفوذیهای صهیونیستها در دفتر علی خامنه ای.

بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا کار مسلمانان مصر دشوارتر شود. بی توجهی وی به رهنمودهای امام خمینی (ره) در زمان انقلاب اسلامی باعث شده تا مسجد ضرار مستکبرین که در بطن قوه مجریه فعالیت می کند - بخوانید جریان مشائی - به راحتی با تحت فشار قرار دادن علی خامنه ای و با تحریک رسانه های حامی وی چون روزنامه مزدور کیهان و زیر مجموعه های آن به شکل مرموزی تبلیغ به نفع محافل صهیونیستی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بئردازد. تعجبی هم ندارد که صهیونیستها نیز موفق شده اند با سوء استفاده از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای به ئایمال نمو دن حقوق مردم مسلمان مصر ادامه دهند. اما شکی نیست که مردم مصر بدون توجه به اظهارات علی خامنه ای و یاوه گوئیهای نفوذیهای دشمنان نظام در دفتر وی به مبارزات خود ادامه خواهند داد. بدون شک بزرگان حوزه نیز به هشدارهای خود در مورد نقش نفوذیهای دشمنان نظام چون امثال رحیم-مشائی در تسهیل هجمه آمریکا به ارکان نظام ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر