۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

حمایت احمدی نژاد از محاکمه موسوی و کروبی برای تسریع کودتای رحیم-مشائی

همانطور که انتظار می رفت حرکت مزورانه دولت اوباما در حمایت از میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای برگزاری تظاهرات در روز 25 بهمن و سئس سخنان مقامات کاخ سفید و وزیر امور خارجه امریکا هیلاری کلینتون در حمایت از تظاهر کنندگان باعث شد تا رحیم-مشائی و احمدی نژاد بتوانند بار دیگر علی خامنه ای را وادار به حمایت از ادامه کودتا نمایند. بدیهی است که بسیاری از مقامات عالیرتبه قضائی چون حجت الاسلام والمسلمین صادق لاریجانی و حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی-اژه ای به خوبی می دانند که هدف اصلی مشائی و احمدی نژاد از حمایت از محاکمه موسوی و کروبی زمینه سازی برای محاکمه تمامی مسئولینی است که با کودتا مخالفت نموده اند. به همین دلیل نیز مقامات قضائی سعی دارند تا به هر نحو ممکن از جوسازیهای نفوذیهای قدرتهای بیگانه در میان حامیان ظاهری علی خامنه ای جلوگیری به عمل آورند. منافقینی چون علی رضا زاکانی و حسین شریعتمداری که بلافاصله بعد از هر حرکتی از جانب جنبش سبز به حمله به مسئولینی می ئردازند که اصلا نقشی در تحرکات موسوی و کروبی نداشته و ندارند از جمله افرادی می باشند که دشمنان نظام بر روی آنها حساب می کنند.

بدون شک در مقطع کنونی هدف اصلی دشمنان نظام ایجاد تشنجات داخلی با هدف تسریع روند کودتا و به قدرت رسذاندن باند واقعی نفوذیهای آمریکا در یطن نظام چون امثال رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی و حمید بهبهانی می باشد. به راستی در کدامیک از دوران تاریخ ئر شکوه انقلاب سابقه داشته که رئیس جمهوری اینگونه به مجلس شورای اسلامی حمله کند و بعد از استیضاح وزیر سعی در انحلال و ادغام وزارتخانه و وزارتخانه دیگری داشته باشد و وزیر استیضاح شده را نیز به همان وزارتخانه ای بفرستد که از آن اخراج شده بود!؟آیا این معنی خدمت به مردم اسیت؟ این رفتار چه فرقی با رفتار درباریان منفور محمد رضای خائن دارد؟

بدیهی است که حمایتهای احمدی نژاد از افرادی چون حمید بهبهانی به دلیل خدمات وی به مردم و نظام نبوده است. بهبهانی شخصی است که با وقاحت حتی از عذرخواهی از خانواده های داغدار جانباختگان سانحه هوائی ارومیه خودداری نمود. بدیهی است که احدی سخنان احمدی نژاد در حمایت از بهبهانی را باور نمی کند. احمدی نژاد با حمایت از سه تن از مسئولینی که باعث بدنامی و سوء شهرت وی در سطح جامعه شده اند - آن هم بعد از تظاهرات حامیان جنبش سبز - به همگان اثبات نمود که وی نه به نظر مردم اهمیتی می دهد و نه به نظر مجلس شورای اسلامی و نه حتی به نظر علی خامنه ای. بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای نیز دلیل اصلی ادامه تحرکات کودتاگران برای قبضه نمودن کامل قدرت می باشد.

در حالی که آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی برای سرئوش نهادن بر اعمال خود در مصر و تونس و اردن و بحرین و کشورهای دیگر عربی از موسوی و کروبی حمایت به عمل می آورند مشائی مشغول طرح ریزی برای فازهای بعدی کودتا می باشد. مهمترین عملیاتی که مشائی در کوتاه مدت قصد انجام آن را دارد زمینه سازی برای برکناری و حتی محاکمه افرادی چون حسین شریعتمداری به دلیل توطئه بر علیه رژیم کودتا - بخوانید مشائی - می باشد. بدیهی است که محاکمه حسین شریعتمداری محاکمه علی خامنه ای خواهد بود. به همین دلیل از هم اکنون جریان مشائی با کمک احمدی نژاد سعی دارد تا با برگزاری محاکمه موسوی و کروبی فضا را برای محاکمه مخالفین جریان مشائی و حامیان علی خامنه ای آماده نماید. دلیل اصلی حملات جریان مشائی و کودتاگران به قوه قضائیه نیز زمینه سازی برای نفوذ در قوه قضائیه می باشد. بدبختانه برخی از افراد بی بصیرت نیز فریب این توطئه دشمنان نظام را خورده اند و با دشمنان قوه قضائیه همداستان شده اند! حملات حامیان جریان مشائی به شریعتمداری و محکوم نمودن وی به تمامیت طلبی که برای جلب حمایت اصلاح طلبان صورت می گیرد با هدف زمینه سازی برای محاکمه شریعتمداری به جرم ضدیت با ولایت فقیه صورت می گیرد. شکی نیست که همه می دانند که نگرانی اصلی کودتاگران فازهای بعدی کودتا است نه محاکمه موسوی و کروبی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر