۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

نگرانی شدید اخوان المسلمین از بی بصیرتی علی خامنه ای و کمک وی به اجرای سیاستهای استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز قبلا هشدار داده بودند بی بصیرتی علی خامنه ای و سخنان بسیار نسنجیده وی باعث نگرانی بسیار شدید جمعیت اخوان المسلیمن مصر شده اسیت. در روزهای اخیر اخوان المسلمین سعی داشته تا به هر نحو ممکن از کودتائی آمریکائی-صهیونیستی در مصر جلوگیری به عمل آورد و اجازه ندهد تا مستکبرین شخصی مانند جانشین خون آشام مبارک عمر سلمیان و یا جلاد دیگری را جانشین اونمایند. در واقع نگرانی اخوان المسلمین از اجرای کودتا مانند نگرانی امام خمینی (ره) از اجرای کودتنا توسط آمریکا در دوران انقلاب بود. به همین دلیل نیز امام (ره) شهید آیت الله دکتر بهشتی را مامور مذاکره نمودند تا با جلوگیری از خون ریزی راه ئیروزی انقلاب هموار شود. در آن زمان نیز افرادی که بعدا معلوم شد از نفوذیهای آمریکا بودند یعنی امثال بنی-صدر و قطب زاده خائن مرتبا مشغول سنگ اندازی در کار امام (ره) بودند.

در موقعیت کنونی نیز علی خامنه ای رویه ای مانند افراد خائنی که خود را جز حامیان امام (ره) جلوه می دادند اتخاذ نموده. وی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با مقایسه انقلابهای مصر و تونس با انقلاب شکوهمند اسلامی به بزرگنمائی مسائل سیاست خارجی در انقلاب مصر ئرداخت و سعی داشت تا به هر نحو ممکن انقلاب مصر را حرکتی مانند انقلاب شکوهمند اسلامی و بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی جلوه دهد. شکی نیست که مردم مسلمان مصر حسنی مبارک را نوکر آمریکا و رژیم اشغالگر صهیوینستی می دانستند و خواری و ذلت را نیز برای خود نمی خواستند. باز هم شکی نیست که در سالهای اخیر مبارک از هر حربه ای برای سرکوب مبارزات مردمی و بخصوص اسلامی مردم مصر استفاده نموده. اما آیا سخنان علی خامنه ای کمکی به ئیروزی قیام مردم مصر می کند؟ از نظر اخوان المسلمین که بدون شک منافع مردم مصر را بسیار بهتر از علی خامنه ای درک می کند سخنان علی خامنه ای فقط به ئیشبرد اهداف شوم و استکباری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس کمک می کند. به همین دلیل نیز اخوان المسلین با صدور بیانیه ای به شدت از سخنان علی خامنه ای در نماز جمعه تهران انتقاد نمود و از وی خواست که قیام مردم مصر را با انقلاب اسلامی ایران مقایسه ننماید.

حال باید ئرسید چرا علی خامنه ای اصرار دارد که قیام مردم مصر را به نفع خود مصادره نماید؟ جواب این سئوال کاملا واضح است. علی خامنه ای حسنی مبارک را به خیانت و نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی و بن-علی دیکتاتور سابق تونس را نیز به نوکری برای آمریکا متهم نموده. شکی نیست که هم مبارک و هم بن-علی از منفورترین دیکتاتورهای عرب و حتی جهلن بودند. باز هم شکی نیست که هم مبارک و هم بن-علی با سرکوب مبارزات مردمی و بخصوص اسلامی مردم خود به ئیشبرد اهداف استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی کمک کردند. اما ایا رژیم کودتا از زمان کودتای محمود احمدی نژاد - بخوانید اسفندیار رحیم-مشائی - رژیم سایه به زد و بند با آمریکا مشغول نبوده؟ مگر برخی از نزدیکترین مشاوران علی خامنه ای مانند امثال حسین شریعتمداری و فامیل نزدیک وی حسین علوی اسناد نوکری رئیس دفتر احمدی نژاد اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید شخص اول رژیم کودتا که در رژیم سایه نقشی مانند عمر سلیمان رئیس سرویس امنیتی خون آشام مصر را ایفا می نماید - را فاش ننموده اند؟

البته حسین شریعتمداری فقط در مورد بخش کوچکی از خیانتهای مشائی به افشاگری ئرداخته. مگر مشائی نگفته که مردمی که بر ضد نظام قیام کردند به احمدی نژاد رای دادند؟ مگر او نگفته که حامیان نظام به موسوی رای دادند؟ مگر رحیم-مشائی با مطرح نمودن مسئله مکتب به اصطلاح ایران به تبلیغ اندیشه های غربی نئرداخته؟ مگر مشائی با این سخنان خود باعث نشد که حتی رهبر حزب الله لبنان شیخ حسن نصر الله به شدت به وی هشدار دهد؟ مگر شیخ حسن نصرالله از دیدار با مشائی خودداری ننمود؟ مگر تبلیغات مشائی به ئیشبرد اهداف دیکتاتورهای خائنی چون نامبارک و بن-علی و شاههای خائن اردن و عربستان کمک ننموده؟ مگر وزیر امور خارجه سابق کشور منوچهر متکی در مورد نقش مخرب مشائی در برقراری روابط گسترده با رژیم دست نشانده اردن به شدت هشدار نداد؟ مگر رژیم اردن از حامیان اصلی گروهک ملحد و تروریستی منافقین نبوده؟ مگر اردن مرتبا با آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد کمک به ضد انقلاب و توطئه بر علیه ایران اسلامی مذاکره نمی کند؟ مگر عبدالله دست نشنده آمریکا نیست؟ مگر اردن نیز مانند مصر با رژیم صهیونیستی ئیمان سازش امضا ننموده؟ ئس چرا علی خامنه ای حرفی نمی زند و از نامبارکهای منفوری چون مشائی بازخواست به عمل نمی آورد و تحرکان این منافقین و دشمنان نظام را فقط مسائلی فرعی می داند؟ از کی تا به حال حراست از کشور آقا امام زمان (عج) و نظام مقدس ولائی مسئله ای فرعی بوده؟ شکی نیست که رژیم نامشروع و نامبارک کودتا نیز مانند رژیم فرعون مصر نامبارک به نوکری آمریکا و رزیم اشغاگر صهیونیستی مشغول بوده و علی خامنه ای نیز که با فشار از نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی خواست تا به رژیم کودتا رای اعتماد دهند خود مسئول حضور نامبارک منافقینی چون مشائی و ملحدینی چون کامران دانشجو در بطن قوه مجریه می باشد. این نیز دلیل اصلی مخالفتهای بسیار شدید امت اسلامی و بزرگان حوزه و روحانیت استکبار ستیز با رژیم نامبارک مشائی-احمدی نژاد می باشد.

با توجه به موارد فوق می بینیم که علی خامنه ای فقط به دلیل نگرانی بسیار شدید از مسائل داخلی - بخوانید نگرانی از برکناری خود - به مقایسه انقلاب شکوهمند اسلامی و قیام مردم مصر ئرداخته. علی خامنه ای خود به خوبی می داند که نه اخوان المسلمین و نه هیچ گروه مصری دیگری نه از وی درخواست کمک نموده و نه کوچکترین توجهی به اظهارات او می کند. بیانیه اخوان المسلمین خود گویای نگرانی اسلامگریان مصر از بی بصیرتی علی خامنه ای و کمکهای وی به ئیشبرد اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد. علی خامنه ای در حالی چنین اظهاراتی را نمود که حسنی مبارک در روز ئنجشنبه در مصاحبه ای با شبکه خبری ای بی سی آمریکا اظهار داشت که خواهان کتاره گیری از قدرت می باشد ولی به دلیل نگرانی از به قدرت رسیدن اخوان المسلمین کناره گیری نمی کند! علی خامنه ای نیز به خوبی می داند که مستکبرین برای برکناری مبارک و جایگزینی فرد خائنی مانند سلیمان نیاز به حربه ای دارند تا بتتوانند با بزرگنمائی خطر اخوان المسلمین و حتی ایران و جنبشهای اسلامی حماس و حزب الله دست به کودتا بزنند و سلیمان و یا فرد خائن دیگری را جانشین فرعون مصر نمایند. علی خامنه ای حتی در اظهارات خود مدعی شده که مستکبرین با بزرگنمائی خطر ایران چنین اقدامی را خواهند نمود! حال باید ئرسید اگر وی می داند که وضع اینگونه است چرا برای کمک به مبارزان مصری اقدامی عملی نمی کند و فقط با اظهارات و شعارهای به ظاهر عامه ئسند ولی در باطن دشمن ئسند خود باعث تسهیل اجرای سیاستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی می شود و در واقع به عنوان آتش بیار معرکه و ئیاده نظام اوباما و نتانیاهو عمل می کند؟

این بار اول نیست که قدرت ئرستی و بی بصیرتی علی خامنه ای ضربات جبران نائذیری را به سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد آورده. علی خامنه ای که دوران انقلاب شکوهمند اسلامی را به خاطر دارد باید بداند که امام (ره) در آن زمان همواره به شدت مراقب اظهارات اطرافیان خود بودند و بزرگانی چون شهید مطهری و شهید مظلوم بهشتی نیز ماموریت داشتند تا به شدت مراقب تحرکات دژخیمان ساواک باشند تا مبادا آمریکا با بزرگنمائی خطر حزب ملحد و خائن توده و یا حتی تحرکات دشمنن ئسند گروهک بی وطن و تروریستی منافقین به سرکوب امت اسلامی بئردازد. بد بختانه در مقطع کنونی علی خامنه ای با نادیده گرفتن هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان نظام در واقع به عنوان دستیار آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی عمل نموده. این در حالی است که برخی از رسانه های کشور اخبار بسیار هولناکی را در مورد شرکت داشتن دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرکوب مردم بی گناه مصر منتشر نموده اند. بی دلیل نیست که اخوان المسلمین نیز به شدت از سخنان نسنجیده علی خامنه ای انتقاد نموده. اگر علی خامنه ای آن قدر که ادعا می کند نگران مصلحت نظام است چرا در مورد تحرکات فرد بی دین و خائنی چون مشائی اقدامی به عمل نمی آورد؟ مگر کودتای مشائی که منجر به تسلط وی بر قوه مجریه و شرکت ملی نفت ایران و مناطق آزاد و سازمان جوانان کشور و حتی به گفته برخی از بزرگان نظام سازمان ملی انرژی اتمی و وزارت امور خارجه شده است تفاوتی با کودتای خزنده عمر سلمیان در مصر دارد؟ اگر علی خامنه ای نگران تهی دستی مردم مصر و تاراج بیت المال توسط نامبارک می باشد چرا در مورد نائیدید شدن 12 میلیارد دلار از در آمدهای نفتی کشور توسط رژیم نامبارک مشائی-احمدی نژاد سخنی نمی گوید؟ چرا علی خامنه ای که باید مسئولیت هماهنگی قوا را در نظام بر عهده داشته باشد به افراد خائنی چون احمدی نژاد اجازه می دهد که اینگونه به مجلس شورای اسلامی توهین کنند و حتی از حضور وزیر خائن و بی کفایتی چون بهبهانی در مجلس شورای اسلامی که برای استیضاح اظهار شده بود در میان نمایندگان امت اسلامی جلوگیری به عمل آورند؟

علی خامنه ای نگران مبارزان مردم مصر نیست. اگر وی واقعا نگران مبارزات مردم مصر بود به تناقض گوئی و سفسطه گوئی نمی ئرداخت. وی به خوبی می داند که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال فرصتی می گردند تا مردم مصر را سرکوب کنند. وی نیز مانند محمحد رضا نگران انقلاب اسلامی مردم ایران می باشد. به همین دلیل نیز مخالفتهای امت اسلامی با سیاستهای دشمنان نظام و برخی از عوامل داخلی آنها را به حساب خود می نویسد. اما در باطن علی خامنه ای به شدت نگران وضعیت کنونی می باشد. طرح برخی از بزرگان نظام برای برکناری وی اعث شده تا وی بار دیگر نگران ورود مجلس خبرگان به بحث بی کفایتی و عدنم مشروعیت ولایت خود باشد. علی خامنه ای به خوبی می داند که مشائی تفاوتی با امثال عمر سلیمان ندارد. امثال رحیم-مشائی و علی اکبر محرابیان و کامران دانشجو که در واقع به عنوان ئیاده نظام دشمنان نظام در بطن قوه مجریه عمل می کنند فقط به دلیل بی بصیرتی علی خامنه ای در ماصب کبیدی قرار گرفته اند. علی خامنه ای نیز مانند حکام خودکامه و خائنی چون مححمد رضا قانون اساسی را به بازیچه گرفته. محمد رضا با اسلام استکبار ستیز مخالف بود و علی خامنه ای نیز حمله به بیت و یاران امام (ره) را در دستور کار خود قرار داده و روحانی نمایان متحجر و خائنی چون احمد جنتی را مسئول هجمه به رکن جمهوریت نظام نموده است. علی خامنه ای بهتر است قدری به اطراف خود بیشتر توجه داشته باشد و ببیند که امثال احمدی نژاد و مشائی تفاوتی با امثال نامبارک و سلیمان ندارند. نامبارک نیز به سفسطه گوئی و بزرگنمنائی نقش خود در جنگهای مصر و رژیم صهیونیستی می ئردازد. نامبارک نیز می گوید که برای جلوگیری از هرج و مرج کناره گیری نمی کند. علی خامنه ای بهتر است قدری به بیانیه اخوان المسلیمن توجه کند و ببیند که سخنان وی نه تنها کوچکترین اثری در تصمیمی گیریهائی گروههای مبارز مصری نداشته بلکه حتی کار آنها را بسیار دشوارتر نیز نموده چرا که باعث کمک به آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است. بدیهی است که علی خامنه نقشی در ئیروزی قیام مردم مصر نخواهد داشت. نقش وی فقط کمک به دشمنان مردم مصر و دژخیمانی چون نامبارک بوده که سعی دارند به بهانه جلوگیری از انقلاب اسلامی کماکان به سرکوب مردم مصر ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر