۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

بی بصیرتی روحانی نمایان حامی علی خامنه ای و کودتای رحیم-مشائی

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده بودند بی بصیرتی و قدرت طلبی روحانی نمایان حامی علی خامنه ای چون امثال احمد جنتی و مجتبی ذوالنوری باعث شده تا روند کودتای الحادی-التقاطی و آمریکائی اسفندیار رحیم-مشائی به شدت تسریع شود. در حال حاضر آمریکا با سوء استفاده از اعمال و اظهارات علی خامنه ای و برخی ز نزدیکان وی در حال اجرای کودتاهای خزنده برای برخورد با نهضتهای انقلابی منطقه در کشورهائی چون مصر و تونس و یمن و اردن و عربستان در منطقه می باشد. در تونس و مصر سناریوهای برکناری بن-علی و حسنی-مبارک با حمایت ارتش و با هدف سرکوب انقلاب صورت گرفت. به همین دلیل نیز در روزهای گذشته مردم مصر به شدت نسبت به آینده ابراز نگرانی نموده اند. روند سرکوب در مصر نیز بعد از سخنان علی خامنه ای که انقلاب مصر را انقلابی اسلامی توصیف نمود به شدت افزایش یافته.

اما در ایران آمریکا به حمایت ظاهری از موسوی و کروبی سعی دارد تا جنبش سبز را سئر بلای خود سازد و اسفندیار رحیم-مشائی را به قدرت برساند. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر بوقهای تبلیغاتی مشائی با حمایت از مجازات موسوی و کروبی و حتی تهدید آیت الله هاشمی-رفسنجانی سعی دارند تا فضای سیاسی کشور را به شدت متشنج نمایند تا بلکه بتوانند ادامه روند کودتا را تسریع نمایند. بدیهی است که نگرانی اساسی مشائی و احمدی نژاد تحرکات موسوی و کروبی و افراد کاملا شناخته شده نیست. مشکل اساسی مشائی و احمدی نژاد مخالفتهای بسیار شدید امت اسلامی و نمایندگان آن در مجلس شورای اسلامی با سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد می باشد. به همین دلیل احمدی نژاد در حالی از مجازات موسوی و کروبی سخن می گوید که هم زمان از برخی از بدنام ترین مهره های استکبار در بطن نظام چون امثال مشائی و محمد رضا رحیمی و حمید بهبهانی حمایت به عمل می آورد. به راستی مشائی منافق تر است یا موسوی و کروبی؟ افراد بی بصیرتی که در روزهای اخیر موسوی و کروبی را حتی بدتر از رجوی خائن نامیده اند مگر نمی فهمند که موسوی و کروبی به صراحت خواستار تغییر وضعیت سیاسی کشور شده اند؟ اما مشائی و احمدی نژاد از یک طرف از ولایتمداری خود سخن می گویند و از طرف دیگر مرتبا سعی دارند تا سیاستهای دشمن ئسند دوران سیاه ستمشاهی را اجرا کنند. آن دسته از حامیان خائن علی خامنه ای چون امثال علی رضا زاکانی و حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی که مرتب می گویند احمدی نژاد را بدون مشائی می خواهند مگر نمی بینند و نمی شنوند که احمدی نژاد مشائی را حتی برتر از علی خامنه ای می داند؟ مگر نمی فهمند که احمدی نژاد به صراحت به آنها گفته که فقط از مشائی حرف شنوی دارد؟ در واقع آن دسته از کودتاگران و منافقینی که ادعا می کنند احمدی نژاد بدون مشائی سیاستمدار خوبی است یا شعور سیاسی ندارند و یا به دلیل آگاهی کامل از حقایق و از ترس برکناری خود سعی دارند تا به هر طریق ممکن احمدی نژاد را وادار به برکناری مشائی و همکاری با علی خامنه ای نمایند.

اما علی خامنه ای به حدی بی بصیرت بود که یک بار دیگر در دامی که مشائی برای وی گسترده بود افتاد و با برگزاری تظاهرات فرمایشی بر علیه موسوی و کروبی و حتی تهدید به اجرای اشد مجازات برای آنها سعی داشت تا زمینه را برای برخورد با جنبش سبز فراهم آورد. حال باید ئرسید اگر موسوی و کروبی و جنبش سبز به این اندازه منفور می باشند چرا علی خامنه ای نگران برخورد مستقیم با خط امام (ره) می باشد؟ علی خامنه ای همواره مخالف با خط امام (ره) بوده و این مسئله را حتی افرادی چون مهدی طائب نیز در لفافه اظهار داشته اند. افرادی چون مهدی طائب که تصور می کنند می توانند با بازنویسی تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی علی خامنه ای را با بصیرت تر از امام (ره) نشان دهند باید بدانند که احدی فریب ترفندهای آنها را نخواهد خورد.

یاوه گوئیهای احمد جنتی در نماز جمعه تهران مبنی بر زندانی نمودن موسوی و کروبی در خانه های خود مصداق بارز ترس و وحشت علی خامنه ای (ره) از برخورد با خط امام (ره) می باشد. علی خامنه ای به خوبی می داند که از اول انقلاب اسلامی با انجمن حجتیه نشست و برخواست داشته و این مسئله نیز باعث حضور افرادی از انجمن حجتیه نو چون رحیم-مشائی در بطن قوه مجریه شده. اکنون علی خامنه ای سعی دارد تا با زد و بند با فرقه ضاله مصباحیه - بخوانید جناح متحجر انجمن حجتیه نو - به مقابله با کودتای رحیم-مشائی بئردازد. همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند علی خامنه ای به خوبی می داند که امت حزب الله از مسجد ضرار وی بیزار می باشد و حامیان اسلام ناب محمدی نیز دیگر تحمل شنیدن یاوه گوئیهای روحانی نمایانی چون جنتی و ذوالنور را ندارند. اما گویا علی خامنه ای به حدی بی بصیرت است که هنوز نمی داند هدف اصلی آمریکا از حمایت از تظاهرات جنبش سبز ایجاد اغتشاش در کشور و کمک به تسریع روند کودتای رحیم-مشائی می باشد. بدبختانه علی خامنه ای شرایطی را به وجود آورده که مشائی تصور می کند می تواند با خیال راحت و با سوء استفاده از تحرکات امثال جنتی و ذوالنور قدرت را کاملا قبضه نماید و سئس با برکناری امثال جنتی و ذوالنور و حامیان دیگر علی خامنه ای قانون اساسی کشور را نیز رسما تغییر دهد. اما بدون شک امت اسلامی به شدت با کودتای جریان مشائی مقابله و از مبانی ارزشی خط امام (ره) حمایت خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر