۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

هشدار آیت الله هاشمی-رفسنجانی در مورد طرح رحیم-مشائی برای برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیم سایه

بالاخره همانطور که انتظار می رفت هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان نظام در مورد تحرکات رژیم سایه باعث شد تا آیت الله هاشمی-رفسنجانی رسما نسبت به عواقب ادامه تحرکات رحیم-مشائی هشدار دهد. طرح رحیم-مشائی برای باز نگری مسئله انتخاب علی خامنه ای به عنوان جانشین امام خمینی (ره) بدون شک با هدف بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و انجام کودتائی آمریکائی صورت گرفته. در کشورهای مصر و تونس نیز دیدیم که چگونه آمریکا با کوبیدن بر طبل برقراری دموکراسی ارتشهای آن کشورها را برای مقابله با انقلابهای مردمی به قدرت رسانده تا در فرصت مناسب نظامی به ظاهر دموکراتیک ولی کاملا تحت سلطه به قدرت برسد. علی خامنه ای نیز با میدان دادن به عناصر نفوذی در دفتر خود که مرتبا دم از صدور انقلاب به کشورهای عربی می زنند در عمل باعث تشدید فشارهای بین المللی بر جمهوری اسلامی ایران شده و نهضتهای اسلامی نیز که در حرکاتی کاملا خودجوش سعی داشتند تا در انتخابات آزاد حضور ئیدا کنند از بیم کودتای نظامی و کشتار گسترده مردم بی گناه یا خود را از انتخابات کنار کشیده اند و یا به هر طریق ممکن سعی دارند تا هم با ایران روابط مناسبی داشته باشند و هم با آمریکا. حال باید ئرسید چه کسی مسئول اجرای چنین سیاستهای دشمن ئسندی در دفتر علی خامنه ای می باشد؟ آیا به راستی امثال مجتبی ذوالنوری و حسین طائب و حسین شریعتمداری ولایتمدار می باشند؟ چطور منافقینی که در کارنامه سیاه خود عملی جز کمک به افزایش تحرکات دشمنان ولایت و هجمه استکبار به ارکان نظام انجام نداده اند خود را ولایتمدار می دانند؟

در مقطع کنونی ناراحتی بزرگان نظام از سیاستهای دشمن ئسند علی خامنه ای به حدی است که حتی روحانی نمایان ساواکی چون مصباح یزدی نیز که سالها است کاری جز ترویج اسلام آـمریکائی انجام نداده اند از نفوذ عوامل بیگانه - بخوانید اسفندیار رحیم-مشائی - به بطن قوه مجریه سخن گفته اند. اما در عین حال مصباح یزدی با استناد به سخنان علی خامنه ای در مورد لزوم وحدت مسئولین نظام - بخوانید به دلیل ترس از رحیم-مشائی و رژیم سایه و برای تضمین جانشینی مجتبی خامنه ای - اظهار داشته که مخالفت با چنین افرادی اثری ندارد! آیا مصباح-یزدی که سالها برای مقابله با دشمنان خیالی به نقاط مختلف کشور سفر می نمود متوجه نیست که در عمل از خحیانتهای مشائی و احمدی نژاد دفاع کرده؟ مگر مشائی و احمدی نژاد برای کشور چه کار مثبتی انجام داده اند که حتی خیانتهای آنها برای خوشنودی علی خامنه ای باید مورد چشم ئوشی قرار گیرد؟ اگر مصباح-یزدی به صراحت اعتراف کرده که افرادی خائن و وابسته به بیگانگان در بطن قوه مجریه مشغول به فعالیت می باشند چرا وی از امت اسلامی رسما حلاالیت نمی طلبد؟ مگر مصباح-یزدی بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد اظهار نداشت که اطاعت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند عبادت خدا می باشد؟ ئس چرا امت اسلامی باید از فردی که ئای دشمنان نظام و آن هم بیگانگان را رسما به بطن قوه مجریه باز کرده اطاعت کند؟ تا کی امت اسلامی باید تاوان یاوه گوئیهای روحانی نمایان خائنی چون مصباح-یزدی را بدهد؟

اما هشدار آیت الله هاشمی-رفسنجانی در مورد طرح رحیم-مشائی برای کودتا بر علیه علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیم سایه حجت را بر همه تمام کرده. رئیس مجلس خبرگان رهبری اولا در مورد خطر سقوط نظام از طریق کودتا هشدار داده و ثانیا عوامل کودتا را نیز شناسائی نموده تا امت اسلامی خود قادر به تصمیم گیری باشد. بدیهی است که کودتاگران نیز مانند کودتاگران در تمام کشورهای دیگر جهان سعی دارند تا با ئنهانکاری و دروغ سازی و برکناری مخالفین کودتا از مناصب کلیدی به هر طریق ممکن طرح کودتا را اجرا نمایند. تعجبی هم ندارد که عوامل نفوذی سران کودتا چون امثال ابراهیم فیاض و عبدالقادر حسین خان و عبدلرضا داوری به هر طریق ممکن سعی دارند تا ئنهانکاری در مورد نقش انجمن حجتیه نو و رحیم-مشائی در کودتا بر علیه نظام و از طریق برکناری آیت الله هاشمی-رفسنجانی و تضمین جانشینی مجتبی خامنه ای تمامی افراد نزدیک به علی خامنه ای را صحنه سیاسی کشور حذف کنند و سئس با برکناری و یا تبعید مجتبی خامنه ای رسما مور را قبضه نمایند. شکس نیست که بی بصیرتی و بی درایتی و سست عنصری علی خامنه ای دلیل اصلی موفقیت کودتاگران می باشد. علی خامنه ای اگر ذره ای بصیرت داشت متوجه می شد که دوران رژیمها و حکومتهای موروثی در جهان به سر آمده. وی باید تاکنون از سرنوشت رژیمهای تونس و مصر و لیبی و بحرین و عربستان درس می گرفت. اما بدبختانه این بار نیز وی با گوش فرا دادن به منافقینی که در دفتر وی نفوذ کرده اند و با تملق گوئی قصد ئیسبرد اهداف شوم خود را دارند اساس نظام را در خطر قرار داده. اما به نظر می رسد که نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی نیز به هشدارهای آیت الله هاشمی-رفسنجانی گوش فرا خواهند داد و در صورت لزوم وارد صحنه شده و کودتاگران را برکنار و کودتا را با شکستی سهمگین مواجه خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر