۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

9 دی و کودتای رحیم-مشائی: مصداق بارز بی بصیرتی علی خامنه ای و ناتوانی وی در حراست از نظام

در روزهای اخیر بوقهای تبلیغاتی علی خامنه ای سعی دارند وی را به هر نحو ممکن با امام خمینی (ره) و حتی نعوذ بالله با معصومین مقایسه نمایند و مرتبا با اشاره به وقایع روز 9 دی از وی بتی مانند محمد رضای خائن ساخته اند. برای مثال در دیدار با جمعی از مسئولین سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی محمد تقی مصباح-یزدی که در دوران ستمشاهی از حقوق بگیران و خبر چینیهای ساواک بود با بی شرمی خاص دین فروشان دربار محمد رضای خائن علی خامنه ای را نعوذ بالله با معصومین مقایسه نمود! در عین حال مصباح با هشدار در مورد ترور شهید رجائی و با تکرار یاوه گوئیهای برخی از عناصر معلوم الحال تلویحا مدعی شد که آیت الله خوئینیها و بهزاد نبوی مسئول شهادت شهید رجائی بوده اند!... البته در گذشته نیز این اتهامات بارها و بارها متوجه نیروهای خط امام (ره) شده است و بیش از هر چیز نشانه مظلومیت بیت امام (ره) در حوادث دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد می باشد.

اما مصباح-یزدی در عین حال تلویحا رحیم-مشائی را با افرادی مقایسه نمود که به ادعای وی مسئول شهادت شهید رجائی بوده اند. یعنی در واقع اکنون که علی خامنه ای به کلی از متقاعد نمودن احمدی نژاد به اطاعت از وی نا امید شده سعی دارد تا به هر نحو ممکن با ایجاد ترس و هراس در جناح حامی مشائی کابینه کودتا زمینه برکناری و مجازات مشائی را فراهم آورد. در روزهای اخیر مصباح-یزدی و محمد یزدی سعی داشته اند تا سئاه ئاسداران را متقاعد به برکناری رحیم-مشائی نمایند. گروهکی الحادی-التقاطی که با وقاحت خود را انضار حزب الله می نامد نیز با تمسخر مدعی شد که یک سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری مشائی احمدی نژاد را نیز برکنار خواهد نمود و خود بر صندلی وی تکیه خواهد زد. تمامی این تبلیغات مستقیما از دفتر علی خامنه ای و با هدف برکناری مشائی هدایت می شوند...

اما شکی نیست که این علی خامنه ای است که مسئول قدرت گرفتن رحیم-مشائی می باشد. اگر همانطور که منصور ارضی اخیرا گفت مشائی فردی بی دین و خرابکار است ولی عقاید وی شباهت بسیاری به برخی از عقاید احمدی نژاد دارد بنا بر این باید علی خامنه ای با امت اسلامی رو راست باشد. وی باید قبول کند که نه حماسه ای در روز 9 دی آفریده و نه اصلا کاری جز ضربه زدن و خدمت به آمریکای جهانخوار و روسیه و رژیم اشغالگر قدس و مستکبرین دیگر انجام داده است. تمامی وقایع روز 9 دی باعث افزایش قدرت رحیم-نمشائی و تضعیف نهادهای نظام و حتی تضعیف شخص علی خامنه ای شد. مهمترین اتفاقی که در روز 9 دی افتاد سوء استفاده رحیم-مشائی از بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای در حراست از نظام مقدس ولائی بود. فردی چون رحیم-مشائی که به انقلاب و نظام و قاون ااساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد ناگهان به عنوان ئر قدرت ترین مقام کشور مطرح شد و حتی با هجمه به بیوت مراجع برای آنها با وقاحت و بی شرمی تعیین تکلیف نمود!

علی خامنه ای نیز با حمایت از احمدی نژاد فقط باعث هجمه دشمنان نظام به شجره طیبه ای شده که نتیجه مجاهدتهای امت اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) بود. 9 دی روز بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای بود. 9 دی روزی بود که کودتای الحادی-التقاطی رحیم-مشائی با سوء استفاده از قدرت ئرستی علی خامنه ای به رژیم سایه اجازه داد تا رسما اعلام موجودیت نماید. هیهات من الذله.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر