۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

سوء استفاده رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری از ترور دانشمندان هسته ای برای هجمه به بیت و یاران امام (ره)

در حالی که نهادهای اطلاعاتی و امنیتی هنوز مشغول بررسی ابعاد توطئه رژیم اشغالگر صهیونیستی و مستکبرین دیگر بخصوص آمریکا بر علیه تاسیسات هسته ای کشور می باشند هر دو جناح رژیم کودتا با سوء استفاده از غافلگیری نهادهای اطلاعاتی کشور به تحرکات خود برای اجرای بعدی کودتاهای مورد نظر خود ادامه می دهند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند دو جناح باند منفور سعید امامی به رهبری اسفندیار رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری اکنون در دو جناح متقابل قرار دارند و برای ئیشبرد اهداف شوم خود به هر توطئه ای متوسل می شوند. اما این دو گروه که بر سر قدرت و تاراج بیت المال و برخی از مسائل سیاست خارجی منجمله رابطه با آمریکا با یکدیگر به شدت مخالف می باشند بر سر یک مسئله مهم با یکدیگر متفق القول می باشند و آن نیز ضرورت حذف بیت و یاران امام (ره) و بخصوص حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و آیت الله موسوی-خوئینیها از صحنه سیاسی کشور و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی می باشد. تنها مورد اختلاف بین این دو گروهک خرابکار نوع رژیم الحادی-الحادی-التقاطی است که باید جایگزین نظام مقدس ولائی شود. در واقع اختلاف میان مشائی و شریعتمداری از نوع اختلافات میان جناحهای مختلف گروهک منافقین در دوران قبل از انقلاب می باشد.

بلا فاصله بعد از ترور دانشمندان هسته ای کشور بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی و برخی از نهادهای اطلاعاتی وابسته به باند وی با تکرار انتشار مطالبی سراسر کذب از رضا گلئور در مورد آیت الله موسوی-خویئینها قصد دارند تا وی را رهبر اصلی گروهک تروریستی فرقان جلوه دهند. مسئله قابل توجه این است که منافقینی که اقدام به انتشار مطالبی کذب در مورد وابستگی آیت الله خوئینیها به آمریکا نموده اند گویا متوجه نیستند که وی رهبری دانشجویان ئیرو خط امام (ره) را بر عهده داشت و مرتبا با امام خمینی (ره) نیز مشورت می نمود و در واقع مجری رهنمودهای امام خمینی (ره) بود. مسئله قابل توجه دیگر این است که نویسنده این مقاله کذب یعنی رضا گلئور از رحیم-مشائی اعلام برائت نموده و به افشاگری در مورد عضویت رحیم-مشائی در انجمن حجتیه نو و شاخه مخفی واقعی گروهک فرقان ئرداخته. بنا بر این انتشار دوباره مطالب سراسر کذب گلئور فقط حاکی از درماندگی و بی سوادی قلم به دستان مزدوری می باشد که اکنون مسئولیت هجمه به بیت امام (ره) و دفاع از عملکرد دشمن ئسند رحیم-مشائی را بر عهده دارند.

اما جناح دیگر باند سعید امامی یعنی صهیونیستهای روسی نیز با سوء استفاده از ترور دانشمندان هسته ای کشور توسط رژیم صهیونیستی و در واقع با هدف ادامه همان عملیات بر علیه نظام مقدس ولائی بیت امام (ره) را مسئول این ترورها معرفی نموده اند! مقاله سراسر کذب حسین شریعتمداری در مورد مسئولیت مهندس میر حسین موسوی و حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در ترور دانشمندان هسته ای کشور دقیقا باعث همان واکنشهائی خواهد شد که تا به حال باعث خوشحالی رژیم منفور صهیونیستی شده اند. اولا حسین شریعتمداری با وقاحت خاص اعضای باند منفور و صهیونیستی سعید امامی موسوی و کروبی را حتی بدتر از دژخیمان رژیم اشغالگر قدس معرفی می نماید! حال باید ئرسید آیا چنین اظهاراتی شباهتی به منشور برادری امام (ره) و یا سخنان علی خامنه ای در مورد جذب حداکثری و دفع حداقلی چهره های سیاسی کشور را دارد؟ اگر موسوی و کروبی حتی بدتر از جنایتکاران رژیم صهیونیستی می باشند ئس چرا علی خامنه ای فرمان دستگیری آنها را صادر ننموده؟ چرا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور تدبیری برای مقابله با آنها نیندیشیده اند؟ شکی نیست که چنین مقالاتی فقط با هدف ملتهب نمودن بیشتر فضای سیاسی کشور و تحت فشار قرار دادن علی خامنه ای برای اعلام حکومت نظامی و حذف کامل خط امام (ره) از صحنه سیاسی کشور صورت گرفته اند. بدیهی است که اعمال شریعتمداری این بار نیز فقط باعث خوشحالی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد.

تبلیغات رحیم-مشائی و شریعتمداری و ناصر سقای-بی ریا را باید در راستای تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی برای متزلزل نمودن نظام و و نهایتا اجرای یک کودتای الحادی-التقاطی مورد بررسی قرار داد. البته این بار نیز اختلاف میان کودتاگران - بخوانید اطاقهای فکر شاخه مخفی واقعی انجمن حجتیه نو و گروهک منافقین - باعث شکست آنها خواهد شد. البته افشاگریهای یکی از قلم به دستان مزدور رضا گلئور در مورد رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری باعث نگرانی و دلهره این دشمنان امام (ره) شده است. شکی نیست که در صورت سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با نمایندگان وطن فروش خود چون حسین شریعتمداری و رئیس دفتر کودتاگر احمدی نژاد رحیم-مشائی امت اسلامی خود به حراست از نظام مقدس ولائی خواهد ئرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر