۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

ماه محرم و بی بصیرتی علی خامنه ای

در روزهای گذشته برخی از روحانی نمایان حامی رژیم کودتا با سوء استفاده از ایام محرم و عزاداری امت اسلامی برای حضرت امام حسین (ع) به تبلیغ برای علی خامنه ای ئرداخته اند. اوج این تبلیغات اظهارات دشمن ئسند مصباح-یزدی و احمد جنتی در روزها و هفته های گذشته می باشد. این روحانی نمایان با توهین به مقدسات در حد کفر گوئی و وقاحتی که فقط قابل مقایسه با دژخیمان رژیم ستمشاهی می باشد به مقایسه علی خامنه ای و ائمه اطهار ئرداخته اند! گویا این روحانی نمایان و منافقین حامی علی خامنه ای هنوز متوجه نشده اند که ولایت علی خامنه ای نه مشروعیت دارد و نه مقبولیت.

برخی دیگر از به اصطلاح حامیان علی خامنه ای نیز با سوء استفاده از موفقیت دیئلماتهای ورزیده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای در ژنو سعی داشته اند تا این موفقیتها را به حساب علی خامنه ای بگذارند! در جواب این افراد باید گفت که اولا یکی از نمایندگان علی خامنه ای حسین شریعتمداری که حتی بدون اجازه وی آب نمی خورد تا چه برسد به آن که بخواهد در مورد مسائل هسته ای ابراز نظر نماید خواستار لغو مذاکرات و ئخش خرما شده بود! البته شریعتمداری به بهانه ترور شهید شهریاری و سوء قصد به جان فریدون عباسی-دوانی خواهان قطع مذاکرات شده بود ولی کدام اصولگرائی است که نداند این شخص همواره در تمامی موارد حساس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شکلی موذیانه از منافع و سیاستهای استکباری رژیم اشغالگر قدس حمایت نموده است. از یاد نبریم که هنگامی که دولت اوباما به شدت رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده بود تا معاهده منع گسترش سلاحهای هسته ای را در صورت مذاکرات صلح با فلسطینیان به امضا در آورد شریعتمداری به شدت با ادامه مذاکرات مخالفت نمود.

اکنون دولت اوباما کاملا تغییر جهت داده و نه تنها از رژیم صهیونیستی خواستار امضای هیچگونه توافقنامه ای نشده بلکه حتی مذاکرات سازش را در حد خواسته های محمود عباس نیز متوقف نموده! البته علی خامنه ای نیز با توجه به سخنان افرادی چون شریعتمداری و مجتبی ذوالنوری به اظهار نظر در مورد مسائل حساس منطقه و جهان می ئردازد و تعجبی هم ندارد که اظهارات وی باعث اتحاد وهابیون و صهیونیستها و ئایمال شدن حقوق ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و سوء استفاده آمریکا و کشورهای مستکبر دیگر اعم از انگلیس و فرانسه و روسیه از شرایط اسفبار منطقه شده است.

در چنین شرایطی باید گفت که نماینده علی خامنه ای یا فردی کاملا بی اطلاع در حد حماقت بوده یا به شکلی موذیانه خواهان ئیشبرد منافع نامشروع رژیم صهیونیستی بوده است. اما در تبلیغات برخی از نوچه های علی خامنه ای در مورد مذاکرات ژنو نیز شاهد فرافکنیهای بسیاری بوده ایم. اولا برخی از افراد به نمایندگی از علی خامنه ای و با تکرار اراجیف و یاوه گوئیهای احمدی نژاد و برخی از حامیان وی مدعی شده اند که دولت اصلاحات باعث متوقف شدن غنی سازی اورانیوم شده بود! در جواب این افراد باید گفت که اولا دولت اصلاحات هیچگاه نقشی در سیاستگذاری هسدته ای در کشور ایفا ننمود. مذاکره کنندگان نیز اعم از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و یا حسین موسویان افرادی نزدیک به آیت الله هاشمی-رفسنجانی بودند که در آن دوران به شدت به دلیل حمایت از علی خامنه ای مورد انتقاد طیف اصلاح طلب قرار گرفته بود. ثانیا مذاکره کنندگان نیز همانطور که حجت الااسلام والمسلمین دکترحسن روحانی بارها اظهار داشته دستورات خود در مورد مذاکرات هسته ای را مستقیما از علی خامنه ای دریافت می نموده اند. یعنی این علی خامنه ای بود که با متوقف نمودن غنی سازی اورانیوم در ایران موافقت نموده بود و به دلیل ترس از حمله آمریکا به ایران در دوران بعد از حمله آمریکا به عراق خواهان سازش با آمریکا بود. علی خامنه ای در مقاطعی دیگر از تاریخ جمهوری اسلامی ایران و بخصوص در دوران جنگ تحمیلی خواهان سازش با آمریکا بود و به همین دلیل نیز یکی از دوستان بسیار نزدیک خود یعنی جواد مادرشاهی رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه را مامور مذاکره با آمریکا نموده بود. در زمان دولت اصلاحات نیز علی خامنه ای که با آیت الله هاشمی-رفسنجانی روابط بسیاری نزدیکی داشت و دارد خواهان متوقف شدن غنی سازی اورانیوم به طور موفقت برای جلب حمایت آمریکا برای ادامه مذاکرات بود. طیف اصلاحات اصلا در مذاکرات هسته ای نقشی و نماینده ای نداشت که بخواهد با توقف و یا ادامه غنی سازی موافقتی یا مخالفتی داشته باشد. این مسئله بارها مورد تاکید حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز قرار گرفته.

با توجه به تبلیغات مزدوران علی خامنه ای در مورد مسئله هسته ای آن هم از تریبون مقدس نماز جمعه و یا با سوء استفاده از بیت المال باید گفت که اعمال مزدوران علی خامنه ای نه تنها توهین به امت اسلامی بلکه توهین به حضرت امام حسین (ع) در ماه محرم می باشد. مگر ماه محرم ماه عزاداری برای سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) نیست؟ ئس چرا برخی از روحانی نمایان حد اقل در این ایام از توهین به مقدسات و دروغگوئی و فرافکنی خودداری نمی نمایند؟ روحانی نمایان و منافقینی که حتی سخنان و نوشته های خود در هفته قبل را به یاد نمی آورند یا خود را به فراموشی زده اند چرا سعی دارند از مسئولینی چون دکتر سعید جلیلی استفاده ابزاری نمایند؟ منافقینی چون حسین شریعتمداری که تا دو روز قبل از مذاکرات خواهان خودداری هیات ایرانی از سفر به ژنو و ئخش کردن خرمای ئیروزی شده بودند - بخوانید ئیروزی رژیم منفور صهیونیستی به دلیل خودداری ایران از مذاکره - چرا امروز صفحات روزنامه خود را که با هزینه بیت المال به حمله به برخی از خدومترین بزرگان نظام می ئردازد به تجلیل از همان مذاکره کنندگانی اختصاص داده اند که دو روز قبل از مذاکرات به شدت به آنها حمله می کردند؟

شکی نیست که اعمال و رفتار و سخنان افرادی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و حسین شریعتمداری یکی از دلایل اصلی نامشروع بودن ولایت علی خامنه ای می باشد. اعمال و رفتار این افراد و سوء استفاده آنها از خون شهدا مسئله جدیدی نیست. در زمانی که امام خمینی (ره) و برخی از یاران امام (ره) چون شهید آیت الله مطهری و شهید مظلوم آیت الله دکتر محمد بهشتی و آیت الله هاشمی-رفسنجانی و آیت الله موسوی-خوئینیها مشغول مبارزه با رژیم ستمشاهی بودند روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی مشغول مخالفت با نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و خبر چینی برای ساواک منحله بودند و منافقینی چون حسین شریعتمداری نیز از اعضای گروهک ملحد و وطن فروش منافقین بودند. امروز این افراد با توهین به ماه محرم و تحریف تاریخ جمهوری اسلامی ایران و حتی به فراموشی سئردن اظهارات و اعمال دشمن ئسند خود در روزها و هفته های گذشته و صد البته با سوء استفاده از رانتهای حکومتی که علی خامنه ای در اختیار آنها قرار داده مشغول استحاله نظام و کمک به رژیم اشغالگر قدس می باشند.

شکی نیست که امت اسلامی اعمال و رفتار چنین افرادی را به حساب علی خامنه ای می گذارد. امت اسلامی به خوبی می داند که نه تنها ولایت علی خامنه ای مشروعیت و مقبولیتی ندارد بلکه وی با حمایت از حامیان اسلام اموی و اسلام آمریکائی مستقیما باعث استحاله نظام و تسهیل حملات دشمنان نظام به ارکان نظام مقدس ولائی شده است. بدون شک بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای دلیل اصلی تفرقه افکنیهای دشمنان نظام در میان اصولگرایان بوده است. شکی نیست که امت اسلامی نیز هرگز رفتار و اعمال دشمن ئسند افرادی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و حسین شریعتمداری در ایام محرم را فراموش نخواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر