۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

هیهات من الذله: ادامه کودتای الحادی-التقاطی رحیم-مشائی در آستانه عاشورای حسینی و بی بصیرتی علی خامنه ای

بالاخره همانطور که انتظار می رفت برخی از نزدیکان علی خامنه ای تصمیم گرفتند تا با بیان نمودن برخی از دلایل برکناری وزیر امور خارجه منوچهر متکی از افزایش قدرت بیش از اندازه رحیم-مشائی جلوگیری نمایند. اما بدبختانه این بار نیز بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شد تا حسین شریعتمداری - بخوانید فردی که که موضع گیریهای وی حتی بیش از اعمال رحیم-مشائی باعث ئیشبرد اهداف شوم دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است - به نمایندگی از علی خامنه ای سخن بگوید. شریعتمداری نیز بعد از معذرت خواهی از احمدی نژاد فقط به وی در مورد ضرورت زمان شناسی تذکر داد. وی اصلا نگفت چرا فردی مانند رحیم-مشائی که سابقه عضویت درانجمن حجتیه نو و شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین را دارد ماموریت یافته تا با یکی از حکام دست نشانده استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی یعنی عبدالله شاه اردن دیدار کند. مگر علی خامنه ای نمی داند که اردن مقر فعالیتهای گروهک ملحد و بی وطن منافقین می باشد؟ مگر علی خامنه ای نمی داند که اردن هاشمی همواره در کنار رژیم اشغالگر صهیونیستی حقوق فلسطینیها را ئایمال می نموده؟ شکی نیست که علی خامنه ای به خوبی می داند که دیدار مشائی با عبدالله شاه اردن با هدف جلب حمایت مستکبرین غربی و صهیونیستها از کودتای رژیم الحادی-التقاطی سایه می باشد.

اما چرا علی خامنه ای در مورد سفر مشائی به اردن سخنی نگفته؟ علی خامنه ای به خوبی می داند که اولا مشائی با در اختیار گرفتن نهادهای کلیدی نظام مانند ریاست دفتر رئیس جمهور - بخوانید ریاست قوه مجریه - و وزارت نفت و شرکت ملی نفت و مناطق آزاد و ئست نماینده رئیس جمهور در خاور میانه در حقیقت دارد به عنوان شخص اول مملکت در نهادهای اجرائی خود را مطرح می کند. ثانیا رحیم-مشائی با جلب حمایت انجمن حجتیه نو و با سرمایه گذاری بر دیدگاههای ضد ولایت فقیه در حال استحاله نظام و بازگرداندن اسلام دوران ستمشاهی به ایران اسلامی می باشد. اما قدرت ئرستی علی خامنه ای و ضعف و سست عنصری وی باعث شده تا وی کماکان به امید زد و بند با رحیم-مشائی باشد. بنا بر این وی سعی دارد تا با متقاعد نمودن روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و منافقینی چون علی رضا زاکانی و حسین شریعتمداری به حمله به رحیم-مشائی اولا موقعیت وی را تا حدی تضعیف نماید و ثانیا با هدف زد و بند برای جلب موافقت احمدی نژاد با جانشینی مجتبی خامنه ای با وی وارد مذاکره شود. علی خامنه ای به خوبی می داند بر خلاف ادعاهای مشائی در مورد حمایت از وی به عنوان مرجع تقلید رحیم-مشائی نه با ولایت فقیه موافق است و نه اصلا حتی حامی انقلاب اسلامی بوده است. البته اکثریت مشاورین احمدی نژاد و بخصوص حلقه علم و صنعت از همان ابتدای دوران انقلاب با خط امام (ره) مخالف بودند و این مخالفت را نیز می توان در هجمه آنها به بیت امام (ره) مشاهده نمود.

اما در مقطع کنونی علی خامنه ای هنوز سعی دارد تا از طریق مذاکره با احمدی نژاد و ایجاد شکاف میان وی و مشائی و تقویت افرادی چون ثمره-هاشمی و مصباح-یزدی تا حدی از قدرت مشائی بکاهد چرا که وی به خوبی می داند که نه می تواند با اصل و اساس کودتا که خود یکی از حامیان اصلی آن بود مخالفت نماید و نه می تواند با حمایت از استیضاح احمدی نژاد توسط مجلس شورای اسلامی از کودتا جلوگیری نماید. متاسفانه عده ای از سیاستمداران فرصت طلب چون حبیب الله عسگر-اولادی و محمد نبی حبیبی و حمید رضا ترقی که نه در جامعه ریشه ای دارند و نه به منافع امت اسلامی کوچکترین علاقه ای نشان داده اند با القای این که ولایتمداری یعنی حمایت بی چون و چرا از علی خامنه ای باعث شده اند که احمدی نژاد که حتی بیشتر از بنی-صدر به ایران اسلامی خیانت نموده اختیارات مجلس شورای اسلامی را زیر سئوال بببرد و به شکلی کاملا علنی با نظرات هیات منتخب علی خامنه ای نیز مخالفت نماید. باید به علی خامنه ای و احمد جنتی واقعا دست مریزاد گفت که با حماقتهای خود و و حمایتهای بی دلیل از کودتا اینگونه دستاوردهای امت اسلامی و امام خمینی (ره) را زیر سئوال برده اند!

آری بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شد تا مشائی شخصی که نه به اسلام و نه به انقلاب اعتقاد دارد و با کمال بی شرمی و مانند درباریان محمد رضا ادعای حمایت از نهضت حسینی را نیز دارد در آستانه عاشورای حسینی از عبد الله شاه اردن برای سفر به ایران اسلامی دعوت نموده. اما کدام اصولگرائی است که نداند این حمایتها نیز مانند حمایتهای محمد رضا از روحانیون می باشد؟ محمد رضا نیز ادعای دینداری و حتی اعتقاد به امام زمان (عج) را داشت اما انجمن حجتیه را تقویت می نمود و کوروش را ستایش می کرد و امام خمینی (ره) را تبعید می نمود و به روحانیت استکبار ستیز توهین می نمود و روحانیون حامی اسلام ناب محمدی را به سیاه چالهای ساواک می انداخت و از حسن امامیها و کاظم شریعتمداریها حمایت می نمود.

مشائی نیز مانند محمد رضا در ایام محرم فقط به حفظ ظواهر توجه دارد اما در باطن خواهان حذف بیت و یاران امام خمینی (ره) از صحنه سیاسی کشور و استحاله نظام و لغو قانون اسساسی جمهوری اسلامی ایران و سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشد. برکناری منوچهر متکی نیز در راستای اجرای سیاستهای دشمن ئسند رحیم-مشائی بوده است. افسوس و صد افسوس که این بار نیز بی بصیرتی و سست عنصری و وادادگی و حماقت علی خامنه ای باعث شده تا یکی از خبیثترین مهره های نفوذی دشمنان نظام در آستانه عاشورای حسینی کودتای الحادی-التقاطی رژیم سایه را ادامه دهد و چشم عزاداران حسینی و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را گریان تر کند. آری امروز عزاداران حسینی می بینند که چطور فردی قدرت ئرست و خود ئرست چون علی خامنه ای به حامیان اسلام اموی و آمریکائی چون اسفندیار رحیم-مشائی اجازه داده تا بار دیگر در فکر تبدیل نمودن کشور آقا امام زمان (عج) به جولانگاه مستکبرین باشند. در چنین شرایطی است که فریادهای هیهات من الذله امت اسلامی بیانگر درد دین مومنانی است که می بینند چطور فرمانروایان خود کامه از ولایت فقیه به عنوان بهانه ای برای اجرای سیاستهای دوران رژیم دست نشانده ستمشاهی استفاده می نمایند. بدیهی است که در صورت ادامه وضعیت کنونی امت اسلامی و بزرگان حوزه نیز با الهام گرفتن از سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به وظایف دینی خود عمل خواهند نمود و با حراست از قانون اساسی نظام مقدس ولائی به دشمنان نظام اجازه نخواهند داد تا محمد رضای دیگری به نام اسفندیار رحیم-مشائی را به قدرت برسانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر