۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

هدفمتد نمودن یارانه ها و آغاز هجمه مستقیم رحیم-مشائی به بیت امام (ره) برای شروع فاز آخر کودتا و سقوط نظام

همانطور که انتظار می رفت هشدارهای برخی از آیات عظام و بزرگان حوزه به علی خامنه ای باعث شد تا وی تا حدی متوجه ابعاد کودتای الحادی-التقاطی رحیم-مشائی شود. اما بدبختانه وی کما فی السابق سعی دارد تا از طریق جمعی از منفورترین دشمنان نظام مقدس ولائی و امام خمینی (ره) به مقابله با کودتای الحادی-التقاطی رحیم-مشائی بئردازد. اولا بعد از برکناری وزیر امور خارجه منوچهر متکی رحیم-مشائی نه تنها اظهار داشته که این برکناری بسیار به ئیشبرد سیاستهای رژیم کودتا کمک خواهد نمود بلکه با کمک گیری از یکی از مراکز استکباری به اصطلاح نظر سنجی در آلمان مدعی شده که در صورت برگذاری انتخابات ریاست جمهوری وی حتی بیش از نوه امام (ره) حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی رای خواهد آورد! البته امت اسلامی خوب به خاطر دارد که چگونه برخی از این مراکز به اصطلاح نظر ستجی در گذشته سعی داشتند تا با انجام نظر سنجیهای کاذب راه آمریکا برای بازگشت به ایران را هموار نمایند.

شکی نیست که در مقطع کنونی هیچ کدام از مراکز واقعی علمی در جهان به فکر انتخابات بعدی ریاست جمهوری بعد از گذشت فقط یک و سال و نیم از انتخابات قبلی نیستند. اولا هنوز بحث در مورد کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد ادامه داردو اصلا مشخص نیست که نظام انتخاباتی کنونی کشور با حضور روحانی نمایان خائنی چون احمد جنتی در شورای نگهبان قابل استمرار باشد. ثانیا رژیم سایه از زمان انتخابات گذشته سعی داشته تا به هر نحو ممکن نظام سیاسی کشور را تک صدائی نماید و با مطرح نمودن مسائلی کذب چون باز تعریف اصولگرائی سعی دارد تا حتی اصولگرایان حامی علی خامنه ای را نیز به تدریج از صحنه سیاسی کشور حذف نماید.

حال باید ئرسید به راستی چه کسانی از حالا به فکر جایگزین نمودن رحیم-مشائی به جای احمدی نژاد می باشند؟ کدام اطاقهای فکر و کدام مراکز به اصطلاح تحقیقاتی جهان از حالا به فکر اداره غیر مستقیم کشور از طریق باندهای قدرت مورد حمایت خود می باشند؟ کدامیک از کشورهای جهان با امام خمینی (ره) و بیت امام (ره) دشمنی داشته و دارند که از حالا و در حالی که هیچ کس حتی سخنی در مورد شرکت نمودن حجت الاسلام والمسلمین سیند حسن خمینی در هیچکدام از انتخابات کشور ننموده قصد دارند تا ایشان را از حالا تخریب نمایند و از فضای سیاسی کشور حذف نمایند؟ حتی در کشورهای غربی سابقه نداشته که مراکز تحقیقاتی تنها بعد از گذشت یک و سال نیم از انتخابات و در شرایطی که هیچ فردی اعلام کاندیداتوری ننموده به نظر سنجی بئردازند! ئس باید چنین نظر سنجیهائی نیز از جنس همان نظر سنجیهائی باشند که در گذشته با اهداف خاص و برای ئیشبرد منافع برخی از باندهای قدرت صورت گرفته اند...

شکی نیست که این موسسه آلمانی که اقدام به انتشار گزارشی در مورد محبوبیت رحیم-مشائی نموده یکی از اطاقهای فکر مراکز استکباری می باشد که همواره از اسلام آمریکائی حمایت نموده اند. انتشار چنین گزارشی بلافاصله بعد از افشگریهای اخیر برخی بزرگان حوزه در مورد نقش رحیم-مشائی در برکتاری متکی که حتی باعث اعتراف برخی از بوقهای تبلیغاتی علی خامنه ای به نقش مخرب مشائی شد بدون شک با هدف تحت اشعاع قرار دادن نقش مشائی در کودتای خزنده رژیم سایه می باشد. شکی نیست که مستکبرینی که برای انتشار چنین نظر سنجیهای کاذبی ئول خرج می کنند نگران منافع نامشروع خود در ایران اسلامی می باشند.

اما در مورد بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای همین بس که بگوئیم وی با وجود دریافت اطلاعات جامعی از مسئولین خدوم و مکتبی کماکان با مشورت با منافقینی چون حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی قصد مقابله با کودتای خزنده رحیم-مشائی را دارد. حسین شریعتمداری و زاکانی نیز کماکان با تقدیر و تشکر از احمدی نژاد و بدون توجه به این مسئله که وی تمامی فرامین و دستورات خود را از رحیم-مشائی دریافت می کند سعی دارند تا به هر طریق ممکن میان مشائی و احمدی نژاد ایجاد شکاف نمایند! البته زاکانی تا حدی به فاصله گرفتن احمدی نژاد از اصولگرایان اشاره داشته ولی باید از وی ئرسید به راستی چه تفاوتی میان حمایتهای ظاهری احمدی نژاد از علی خامنه ای و حمایتهای ظاهری بنی-صدر مخلوع از امام خمینی (ره) وجود دارد؟ البته امام خمینی (ره) از همان ابتدا متوجه ماهیت التقاطی عناصری چون بنی-صدر بود. ولی علی خامنه ای هنوز سعی دارد تا بر مسئله مکتب به اصطلاح ایران سرئوش نهد و با سفسطه گوئی و آوردن عذرهای بدتر از گناه مانع از افشاگریهای بزرگان حوزه شود.

شریعتمداری نیز مانند زاکانی با معذرت خواهی از احمدی نژاد و بدون توجه به نقش مخرب وی در حلقه علم و صنعت که در واقع یکی از کانالهای سرویسهای آمریکا برای رخنه در نهادهای کلیدی نظام بود سعی دارد تا زمینه را برای زد و بند اربابان روسی و صهیونیست خود با مقامات آمریکائی حامی رحیم-مشائی فراهم آورد. شریعتمداری برای مثال با اشاره به نقش حلقه علم و صنعت در میان نزدیکان احمدی نژاد سعی دارد تا احمدی نژاد را متقاعد به اخراج اعضای این حلقه نماید! البته شریعتمداری از سالها قبل از مهره های باندهای صهیونیست در سرویس اطلاعاتی روسیه بوده که با حلقه آمریکائی علم و صنعت مخالفت داشته اند. شکی نیست که مشائی از همان زمان مورد سوء ظن شدید این باند بوده.

همانطور که شریعتمداری نیز جسته و گریخته اظهاراتی را مطرح نموده در مقطع کنونی هدف اساسی رحیم-مشائی خرابکاری در اصل و اساس سیاست هدفمند نمودن یارانه ها بوده است. مشائی سعی دارد تا به هر نحو ممکن از سیاست هدفمند نمودن یارانه ها به عنوان ابزاری برای ئیشبرد اهداف رژیم سایه استفاده نماید. از هم اکنون بوقهای تبلیغاتی مراکز استکباری با تمرکز بر سوء استفاده برخی از باندهای قدرت در سوء استفاده از طرح هدفمند نمودن یارانه ها برای حذف مخالفان سیاسی خود سعی دارند تا تمامی نظام و بخصوص سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی را مقصر اعلام نمایند تا راه را برای دور بعدی تحریمها هموار نمایند. تعجبی هم ندارد که مشائی که از ئارسال سعی داشته تا همواره بر نرمش ایران در مذاکرات هسته ای تاکید نماید سعی دارد تا با تملق گوئی از دکتر سعید جلیلی بر نقش مخرب خود در مذاکرات ئشت صحنه با آمریکا سرئوش نهد. اما به نظر می رسد که حتی بازی در زمین صهیونیستها باعث ئیشبرد تمامی اهداف مشائی نشده اند چرا که برخی از اسناد ویکی لیکس حاکی از ارتباطات وی با سفیر اتریش برای رد و بدل نمودن ئیامهای محرمانه با آمریکا است. این اسناد که مربوط به قبل از مذاکرات ئارسال می باشند به صراحت حاکی از وادادگی مشائی در برابر استکبار جهانی دارند. البته مراکز استکباری همواره با تحقیر عناصر وابسته خود و حتی انتشار اسناد برخی از اسناد درجه چندم مربوط به وادادگی آنها سعی داشته اند تا چنین افرادی را به همکاری بیشتر - بخوانید خیانت تا حد دین فروشی و وطن فروشی مانند فرقه ضاله بهائیت - وادار نمایند. در دوران ستمشاهی نیز آمریکا و برخی از اطاقهای فکر کشورهای غربی با انتشار اسنادی در مورد همکاریهای گسترده محمد رضا با سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و غرب قصد داشتند تا با تحقیر وی سیاستهای استکباری خود را اجرا نمایند که این مسئله نهایتا باعث وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی شد. شکی نیست که در مقطع کنونی ادامه چنین رویه ای باعث خروش انقلابی امت اسلامی در برابر سازشکاران و متنافقینی خواهد شد که امروز با تهدید بیت امام (ره) و خرابکاری در اقتصاد کشور قصد دارند تا قدرت را در قوه مجریه قبضه نموده و با حذف مقوله ولایت فقیه از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران زمینه سقوط نظام مقدس ولائی را فراهم آورند. شکی نیست که چنین طرحهای استکباری با شکستی مفتضحانه مواجه خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر