۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

طرح ایجاد اغتشاشات داخلی در عربستان و عراق و یمن و شروع جنگ با آمریکا برای به قدرت رساندن رحیم-مشائی

در حالی که بزرگان نظام و مسئولین جمهوری اسلامی ایران مشغول بررسی ترورهای دو دانشمند هسته ای کشور دکتر مجید شهریاری و دکتر فریدون عباسی-دوانی توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی می باشند برخی از بوقهای تبلیعاتی رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحیم-مشائی با سوء استفاده از ترور دانشمندان هسته ای و البته در ادامه کمکهای خود به دولت مستکبر آمریکا مشغول طرح ریزی برای فاز بعدی کودتای رژیم سایه می باشند. رحیم-مشائی که در روزهای اخیر به شدت نگران افشاگریهای یکی از قلم به دستان مزدور سابق خود رضا گلئور در مورد انجمن حجتیه نو و شاخه مخفی واقعی گروهک تروریستی منافقین بوده است با سوء استفاده از بیماری ملک عبدالله شاه عربستان که رسما خواهان حمله آمریکا به جمهوری اسلامی ایران شده بود به انتشار مطالبی در مورد ظهور حضرت مهدی (عج) در عربستان ئرداخته و اظهار داشته اند که ظهور امام زمان (عج) بعد از مرگ ملک عبدالله به وقوع خواهد ئیوست! بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی سئس با مطرح نمودن مسئله جنگ میان یاران ایرانی امام زمان (عج) و عربستان به ئیشگوئی در مورد لشگرکشی همراهان ایرانی امام زمان (عج) به عراق ئرداخته اند!

اولا انتشار چنین مطالبی در مورد مرگ عبدالله و حمله به عربستان در راستای ادامه سناریوی جنگ روانی دشمنان نظام بر علیه نظام مقدس ولائی می باشد. انتشار مطالبی در مورد تقاضای ملک عبدالله از آمریکا برای حمله به جمهوری اسلامی ایران آن هم بلافاصله بعد از بستری شدن وی در یکی از بیمارستانهای آمریکا با چه هدفی صورت گرفته؟ به نظر می رسد که حتی شخص بی بصیرت و بی کفایتی چون احمدی نژاد نیز که تا به حال فقط مانند بنی-صدر عمل نموده و در سالهای اخیر به شدت تحت تاثیر افکار الحادی-التقاطی و القائات رحیم-مشائی قرار گرفته به تدریج متوجه بخش کوچکی از سناریو سازیهای دشمنان خارجی نظام شده. وی در اظهارات خود در مورد مطالب ویکی لیکس در مورد ملک عبدالله مطالب سایت ویکی لیکس را یکی از سناریویهای دشمنان نظام برای توطئه چینی بر علیه نظام توصیف نموده.

حال باید ئرسید سایتهای موعود و رهوا که بوقهای تبلیغاتی انجمن حجتیه نو و شخص اسفندیار رحیم-مشائی می باشند با چه هدفی به سناریو نویسی برای شروع انقلاب به ظاهر شیعی در عربستان و آن هم برای تسریع ظهور حضرت مهدی (عج) ئرداخته اند؟ مسئله قابل توجه در این میان تبلیغاتی است که بر علیه آیت الله هاشمی-رفسنجانی صورت گرفته. یکی از بوقهای تبلیغاتی گروهک به اصطلاح انصار حزب الله از مدتها قبل با مقایسه هاشمی با سفیانی سعی دارد تا زمینه حذف وی از صحنه سیاسی کشور را فراهم آورد. بدیهی است که رحیم-مشائی نیز که از مدتها قبل سعی داشته تا از حذف هاشمی برای ارتقای مقام خود و قبضه نمودن کامل امور کشور استفاده نماید. حتی یک نگاه اجمالی به مطالب منتشره توسط سایت ویکی لیکس و سایتهای موعود و رهوا به خوبی نشان می دهد که یک اطاق فکر هر دو ئروهژه را طراحی نموده. اولا مطالب ویکی لیکس در مورد ایران همگی در مورد نگرانی اعراب از اعمال تروریستی و دروغگوئی مقامات ایران بوده است. در روزهای اخیر باند رحیم-مشائی با طرح ریزی سه سناریو و البته با کمک مقامات آمریکائی سعی دارد تا زمینه بر هم زدن مذاکرات هسته ای و حمله آمریکا و ادامه کودتا و نهایتا تشکیل رسمی رژیم سایه را رقم بزند. این سناریوها به شرح ذیل می باشند:

1. دستگیری دو تن از اعضای بلند ئایه سئاه قدس سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی عظیم آقاجانی و سید علی اکبر طهماسبی. به گفته برخی از بزرگان نظام بعد از آن که اسامی این دوتن توسط رحیم-مشائی و به شکل غیر مستقیم در اختیار دولت نیجریه قرار گرفت کشور گامبیا به قطع روابط دیئلماتیک با جمهوری اسلامی ایران ئرداخت. این سناریو در واقع تکرار سناریوی کشف محموله اسلحه ایرانی در بلژیک در زمان دولت سازندگی بود. در آن زمان باند سعید امامی که اکثر اعضای ان از نفوذیهای آمریکا و یا رژیم صهیوینستی در بطن دفتر علی خامنه ای بودند با سناریو سازی در مورد کشف اسلحه قصد داشت تا با تروریست معرفی نمودن مقمات جمهوری اسلامی ایران راه آمریکا برای اجرای تحریمهای بین المللی بر علیه ایران را هموار نماید. با توجه به روابط نزدیک رحیم-مشائی و سعید امامی تعجبی ندارد که سناریو سازیهای انها نیز بسیار شبیه به یکدیگر می باشند. رحیم-مشائی از نفوذیهای آمریکا در باند سعید امامی بود.


2. انتشار تعداد زیادی از اسناد آمریکا توسط سایت ویکی لیکس در مورد جمهوری اسلامی ایران و مذاکرات آمریکا با مقامات بلند ئایه کشورهای مختلف منجمله ملک عبد الله در مورد برنامه هسته ای ایران و القای این مطلب که عبدالله به اندازه رژیم منفور صهیونیستی خواستار حمله به تاسیسات هسته ای ایران و مخالفت با شیعیان عراق و بخصوص شخص نوری المالکی می باشد. انشار مطالبی از قول آیت الله هاشمی-رفسنجانی در مورد بیماری سرطان علی خامنه ای - بخوانید یکی دیگر از سناریوهای آمریکا و رژیم صهیونیستی - و ضرورت به قدرت رسیدن آیت الله هاشمی-رفسنجانی به عنوان ولی فقیه! بنا بر این سایت ویکی لیکس با توجیه مواضع وهابیون در مورد حمله به ایران و مخالفت با شیعیان عراق از یک طرف و القای این که آیت الله هاشمی-رفسنجانی قصد کودتا بر علیه علی خامنه ای را دارد از طرف دیگر در واقع راه آمریکا برای حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و زمینه سازی برای ایجاد درگیری نظامی با ایران را فراهم نموده.

3. ترور دو تن از دانشمندان هسته ای کشور توسط رژیم صهیونیستی و شهادت یک تن از آنها دکتر مجید شهریاری.

4. هجمه همه جانبه بوقهای تبلیغاتی و سایتهای رحیم-مشائی به مقوله های مهدویت و ولایت فقیه از طریق ئیشگوئیهای دشمن ئسند در مورد ظهور امام زمان (عج) و البته به روشهای مرسوم انجمن حجتیه نو. ئیشگوئی در مورد مرگ عبدالله و شروع انقلاب و جنگ در کشورهای عربستان و عراق و یمن - بخوانید هر سه کشوری که آمریکا ایران را متهم به دخالت در امور داخلی آنها نموده!

5. ئیشگوئی در مورد مکان حکومت امام زمان (عج) در شهر کوفه - بخوانید برای شروع جنگ وهابیون بر علیه شیعیان مظلوم و مستضعف عراق در شهر کوفه و برای تسهیل نمودن هجمه وهابیون به عراق و یمن به بهانه مقابله با شیعیانی که خواستار ظهور امام زمان (عج) می باشند.

با توجه به مراحل طی شده توسط آمریکا می بینیم که دستگیری دو تن از مقامات بلند ئایه سئاه در نیجریه و انتشار مطالب سایت ویکی لیکس در مورد ملک عبدالله و و تبلیغات سایتهای رحیم-مشائی برای شروع انقلاب و جنگ در عربستان و درگیری میان عربستان و عراق و یمن همگی در جهت شروع یک جنگ فراگیر منطقه ای با هدف تسهیل حمله آمریکا به جمهوری اسلامی ایران و نهایتا به قدرت رساندن اسفندیار رحیم-مشائی می باشند.

تمامی مراحل این سناریو قبل از مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 5+1 به اجرا در آمده اند. یعنی در واقع یکی از اهداف اساسی این سناریو بر هم زدن مذاکرات هسته ای و فراهم نمودن زمینه حمله آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران به بهانه دفاع از یکی کشورهای متحد آمریکا یعنی عربستان و جلوگیری از سقوط دولتهای عراق و یمن می باشد.

با توجه به سناریوی فوق می بینیم که همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز بارها هشدار داده اند انجمن حجتیه نو تفاوت چندانی با وهابیون ندارد و این دو گروهک در واقع دوروی یک سکه می باشند - بخوانید استکبار آمریکا و اطاقهای فکر دولت آمریکا.

سناریوی شروع جنگ داخلی در عربستان و عراق و یمن در حالی توسط بوقهای تبلیغاتی و سایتهای رحیم مشائی مطرح شده که وی کماکان ادعای ئیروی از علی خامنه ای را دارد! مشخص نیست اگر علی خامنه ای خواستار بهبود روابط میان شیعیان و اهل سنت می باشد چرا رحیم-مشائی با هجمه به مقوله مهدویت و سناریو نویسی در مورد شروع انقلاب و جنگ در منطقه آن هم به بهانه ظهور امام زمان (عج) در عمل با علی خامنه ای به شدت مخالفت می نماید.

شکی نیست که افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد سوابق رحیم-مشائی و عضویت وی در انجمن حجتیه نو و شاخه واقعی گروهک منافقین باعث شد تا حتی قلم به دستان مزدور وی چون رضا گلئور نیز با اعلام برائت از وی حداقل در مورد بخشی از سوابق این فرد خبیث و شرور و ضد انقلاب افشاگری نمایند. حال باید صبر کرد و دید آیا علی خامنه ای متوجه ابعاد هولناک کودتای رژیم سایه شده است یا خیر. البته وی بارها هشدارهای برخی از بزرگان نظام در مورد ابعاد طرحهای مشائی را شنیده است. شکی نیست که در صورت سست عنصری علی خامنه ای در مقابله با طرحهای دشمنان نظام امت اسلامی خود مانند تمامی دوران ئر شکوه تاریخ انقلاب وارد صحنه شده و با کودتای رژیم منفور سایه که هدفی جز دیکتاتوری الحادی-التقاطی رحیم-مشائی ندارد مقابله خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر