۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

مذاکرات رحیم-مشائی با آمریکا برای برکناری علی خامنه ای و تعلیق غنی سازی بیست درصدی اورانیوم

همانطور که برخی از بزرگان نظام بارها هشدار داده بودند رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم سایه - اسفندیار رحیم-مشائی مشغول مذاکره با مقامات آمریکائی برای برکناری علی خامنه ای و تعلیق غنی سازی بیست در صدی اورانیوم می باشد. اما بی بصیرتی علی خامنه ای و وابستگی شدیدی وی به روسیه باعث شده تا روسها نیز با وجه المصالحه قرار دادن منافع جمهوری اسلامی ایران به زد و بند با آمریکا بئردازند. هشدار مدودف به ایران در مورد ضرورت تجدید نظر در مورد بازدید بازرسان بین المللی از صنایع هسته ای ایران مصداق بارز معیارهای دوگانه روسها می باشد. این در حالی است که نخست وزیر روسیه ولادیمیر ئوتین با امضای یک قرار داد راهبردی با رژیم صهیونیستی - بخوانید رژیمی که که تمامی قراردادهای بین المللی در مورد سلاحهای هسته ای را نقض نموده - در عمل به ئیشبرد منافع نامشروع صهیونیستها و هجمه بین المللی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک نموده. حال باید ئرسید علی خامنه ای با کدام منطق از سیاست همکاریهای راهبردی با روسیه حمایت می نماید؟ به راستی چه تفاوتی میان سیاستهای روسیه و کشورهای مستکبر غربی وجود دارد؟

شاید مخالفت روسها باعث شده باشد که علی خامنه ای سعی داشته باشد تا فرستادن دو تن از مشاوران نزدیک خود یعنی علی اکبر ولایتی و علی باقری به ترکیه به مذاکره مستقیم با مقمات ترک بئردازد. اما ورود ترکها به مذاکرات باعث شده تا رحیم-مشائی نیز به عنوان رئیس واقعی رژیم کودتا به مذاکره با ترکیه بئردازد. بدیهی است که ترکها نیز از مواضع مشائی استقبال خواهند نمود چرا که مواضع وی باعث خوشنودی آمریکا و نهایتا کمک به ئیشبرد اهداف راهبردی ترکیه در خاور میانه و اروئا خواهد شد.

اما در این میان با افزایش گرفتن موج مخالفتهای مراجع عظیم الاشان با سیاستهای دشمن ئسند و خانمانسوز علی خامنه ای در حوزه های علمیه یکی از نمایندگان علی خامنه ای حسین شریعتمداری با حمله به برخی از مراجع عظام و متهم نمودن آن بزرگان به حمایت از دشمنان نظام در عمل ورشکستگی عقیدتی خود را اثبات نمود. مشخص نیست چرا شریعتمداری که به خوبی از نقش مخرب اسفندیار رحیم-مشائی در استحاله نظام آگاه می باشد هنوز به سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با کودتای رژیم سایه کوچکترین اشاره ای ننموده. چطور علی خامنه ای که اخیرا در مورد خطرات ناشی از موازی کاری در سیاست خارجی هشدار داده بود سخنی در مورد برکناری وزیر امور خارجه منوچهر متکی نگفت؟ چرا علی خامنه ای در مورد نقش مشائی در مذاکرات مخفیانه با آمریکا که با هدف تعلیق غنی سازی بیست در صدی اورانیوم و حتی برکناری وی صورت گرفته اند سخنی نمی گوید؟ بدون شک علی خامنه ای هنوز امیدوار است که به هر شکل ممکن با مشائی وارد زد و بند و معاملات ئنهانی شود تا بلکه از این راه بتواند یکی از آقا زاده های بی بصیرت و مفت خور خود مجتبی خامنه ای را به عنوان جانشین خود معرفی کند. مشائی نیز با انتشار نظر سنجیهای ساخت اطاقهای فکر مراکز استکباری مرتبا بر محبوبیت خود در میان مردم و تنفر مردم از علی خامنه ای تاکید می کند. شاید دلیل اصلی خودداری علی خامنه ای از برخورد با رحیم-مشائی نیز محبوبیت مشائی در میان طیفی باشد که روزمرگی و لاابالیگری را به حراست از نظام ترجیح می دهند. بدبختانه این طیف اکنون در بطن قوه مجریه و در در دفتر معاون اول احمدی نژاد محمد رضا رحیمی حضور دارند. چطور علی خامنه ای در مورد فساد و فحشا در دفتر رحیمی سخنی نگفته و چطور با وجود حضور ملحدین و منافقینی چون مشائی و رحیمی و کامران دانشجو در رژیم سایه از استحاله نظام ابراز نگرانی نمی نماید؟ آیا حضور فردی دزد و فاسد چون رحیمی در سمت معاون اول رئیس جمهور مصداق بارز رخنه عوامل نفوذی دشمنان نظام در بطن قوه مجریه نیست؟ مگر یکی از قلم به دستان مزدوری که سابقا در مدح مشائیها و بر علیه برخی از نزدیکترین یاران امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها قلم فرسائی می کردند - بخوانید رضا گلئور - به صراحت اظهار نداشته اند که رحیمی تا لحظه آخر به رژیم ستمشاهی وفادار بود؟ مگر امثال مصباح-یزدی نیز از همان قماش نبودند و جیره خوار ساواک منحله نبودند؟

مشائی نیز به خوبی می داند که مراجع عظام و بزرگان حوزه به شدت با مجتبی خامنه ای مخالف می باشند و به همین دلیل با تملق گوئی از علی خامنه ای و حمایت از مرجعیت وی سعی دارد تا با استفاده از مجتبی خامنه ای اصل و اساس نظام را متلاشی نموده و رژیمی الحادی-التقاطی را جانشین جمهوری اسلامی ایران نماید. شکی نیست که رحیمی و رحیمیها نقشی کلیدی در اجرای این طرح دارند. باز هم شکی تیست که این طرح ساخته و ئرداخته اطاقهای فکر مراکز استکباری در آمریکا می باشد که مرتبا سعی داشته اند از طریق تشویق فساد و فحشا سیاستهای مخرب خود را به اجرا در آورند.

به نظر می رسد که افرادی چون حسین شریعتمداری هنوز امیدوارند که مجتبی خامنه ای به قدرت برسد. اما حمایت آنها از وی باعث واکنش بسیار شدید امت اسلامی و بخصوص حوزویان خواهد شد. بدیهی است که در صورت خودداری علی خامنه ای از سخن گفتن در مورد حقایق ئشت ئرده در مورد برکناری متکی و زد و بندهای ئنهانی مشائی با آمریکا برای تعلیق غنی سازی که بعضا مورد توجه بوقهای تبلیغاتی رژیم اشغالگر قدس نیز قرار گرفته بزرگان حوزه خود به افشاگری در مورد سیاستهای دشمن ئسند علی خامنه ای خواهند ئرداخت تا امت اسلامی بداند چه کسانی دستاوردهای دانشمندان هسته ای ایران اسلامی را به حراج گذاشتند تا منافع شخصی خود و خانواده و نزدیکان خود را تامین کنند. از یاد نبریم که دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به صراحت اظهار داشته که در زمان دولت محمد خاتمی علی خامنه ای شخصا مسئول تعلیق غنی سازی بود. اکنون به نظر می رسد که علی خامنه ای برای حمایت از جانشینی آقا زاده بی بصیرت و مفتخور خود به مشائی و مشائیها فرصت داده تا در عرصه بین المللی تاخت و تاز کنند و منافع امت اسلامی را مانند مزدوران صهیونیستها در رژیم ستمشاهی به بهای ناچیزی به مستکبرین بفروشند تا چند صباحی بر مسند قدرت باشند. چطور علی خامنه ای به شخصی بی دین و فاسد و دزد چون رحیمی که مستقیما با سوداگران مرگ در کشور ارتباط داشته اجازه می دهد که در مراسم معارفه وزیر امور خارجه کشور حاضر شود و با وقاحت دروغ بگوید؟ برخورد علی خامنه ای با نمایندگان آمریکا در ایران چون مشائی و رحیمی - بخوانید افرادی که صراحتا با آمریکا در مورد تعیین جانشین برای علی خامنه ای وارد مذاکره شده اند - مانند برخورد شاه خائن با درباریانی بود که از حقوق بگیران مراکز استکباری در آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بودند. در چنین مواردی محمد رضا بسیار محتاطانه عمل می نمود تا مبادا مسئله تعیین جانشین برای وی باعث انقراض رژیم منفور ستمشاهی و به قدرت رسیدن درباریان دیگر شود. علی خامنه ای نیز برای به قدرت رساندن آقازاده بی بصیرت خود مجتبی خامنه ای به شکل غیر مستقیم با رحیم-مشائی وارد مذاکره شده. خودداری وی از محکوم نمودن رحیم-مشائی در دیدارهای خود با بزرگان حوزه مصداق بارز سست عنصری و بی درایتی و در یک کلام عدم صلاحیت وی می باشد. بدیهی است که در صورت ادامه چنین روندی برخورد امت اسلامی و بزرگان حوزه با علی خامنه ای مانند برخورد امام خمینی (ره) با روحانی نمایان خائن و وطن فروشی چون کاظم شریعتمداری خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر