۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

نگرانی شدید مصباح-یزدی از افشاگریهای بزرگان نظام در مورد وابستگی وی به آمریکا در آستانه 9 دی

در آستانه 9 دی مخالفتهای اصولگرایان واقعی با فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری کماکان ادامه دارد. مصباح-یزدی از بعد از ایام محرم به شدت نگران تقاضاهای مردم از آیات عظام برای صدور فتوای خلع لباس وی و محاکمه برخی از نزدیکانش چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا می باشد. نگرانی اساسی وی ادامه تحقیقات مسئولین خدوم نظام در مورد ابعاد روابط ئنهان فرقه ضاله مصباحیه با محافل استکباری و صهیونیستی در آمریکا می باشد. شکی نیست که اظهارات بی ئایه و اساس برخی از مسئولین شورای نگهبان چون کدخدائی در مورد مسائله تابعیت دو گانه برخی از نمایندگان فقط باعث مخالفتهای بیشتر اصولگرایان با حضور روحانی نمایانی چون مرتضی آقا-تهرانی در مجلس شورای اسلامی شده.
اما در آستانه 9 دی مصباح-یزدی نیز به یکی از نفوذیهای مراکز استکباری یعنی حمید رسائی متوسل شده و این بار سعی داشته تا با استفاده از تریبون نشریه ضد انقلابی 9 دی که تا به حال کاری جز بازی در زمین دشمنان نظام انجام نداده این نظریه را القا کند که وی اصلا اهل جناح بازی و سیاست بازی نیست و مخالفتهای وی با یاران امام (ره) در دوران قبل از انقلاب نیز فقط به دلیل «انحرافات» آنها و حمایتهای آنها از گروههای «التقاطی» بوده . این در حالی است که تمامی یاران امام (ره) به خوبی از مخالفتهای بسیار شدید مصباح-یزدی با اصل و اساس انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) آگاه بودند. برای مثال حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی ئور بارها و بارها در مورد عضویت مصباح-یزدی در سازمان صهیونیستی ساواک افشاگری نموده.
اما آن چه از سال گذشته باعث نگرانی مصباح-یزدی شده دست یافن اسفندیار رحیم-مشائی به اسناد آرشیو محرمانه دوست نزدیک علی خامنه ای جواد مادرشاهی می باشد. به گفته برخی از بزرگان نظام مشائی با ارسال این اسناد به برخی از ستادهای تبلیغاتی خود و زمینه سازی برای سوء استفاده از این اسناد برای همکاری با رقبای مصباح-یزدی در شهرستانهای مختلف سعی دارد تا زمینه نفوذ خود در میان رقباس مصباح-یزدی را فراهم آورد...
حال باید ئرسید ساکتین واقعی فتنه و دشمنان واقعی نظام چه کسانی بودند؟ بدیهی است که هنگامی که مصباح جمع کثیری از مسئولین خدوم نظام را به مخالفت با ولایت فقیه متهم می نماید نه تنها در زمین دشمن بازی می کند بلکه به رژیم اشغالگر صهیونیستی ئیام می دهد که جنگ نرم محافل صهیونیستی بر علیه ایران اسلامی کاملا موفق بوده. مصباح-یزدی ممکن است به ظاهر شکسته نفسی کند و خود را طلبه ساده ای بخواند اما در عمل وی تفاوتی با روحانی نمایان وهابی افراطی حامی آل سعود ندارد. وی با اتهام زنی به جمعی از خدومترین مسئولین نظام زمینه نفوذ جریان مشائی در برخی از حساسترین مراکز نظام را فراهم آورد و اکنون نیز به حمایت از بقایای باند صهیونیستی سعید امامی مشغول است. بدیهی است که مطالبی که از جانب وی در نشریه دشمن ئسند 9 دی مطرح شده اند نیز با هدف فرافکنی و فرار به جلو و نهایتا خدمت به خبیثترین دشمنان نظام مقدس ولائی انتشار یافته اند.
مصباح-یزدی به شدت از افشاگریهای بزرگان حوزهای علمیه بر آشفته. شکی نیست که آیات عظام و بزرگان نظام کماکان به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهند داد تا دشمنان نظام نتوانند از فرقه های نفوذی و التقاطی چون مصباحیه به عنوان حربه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس ولائی استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر