۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

9 دی و طرح ریزی فتنه بزگ توسط فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی

در حالی که برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی با اغراق و حتی توهین به مقدسات در مورد نقش خود در برخورد با فتنه 1388 سعی دارند تا آرای انتخاباتی کسب کنند برخی از اعضای جامعتین و اصولگرایان واقعی به شدت در مورد ابعاد هولناک فتنه بزرگ هشدار داده اند. در آستانه 9 دی امسال فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا با سرئوش نهادن بر ابعاد مهم فتنه 1388 - بخوانید همان ابعادی که آنها در آن نقش داشتند - و بزرگنمائی نقش علی خامنه ای در برخورد با میر حسین موسوی و مهدی کروبی و اصلاح طلبان دیگر زمینه به قدرت رسیدن خود را فراهم آورند. روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و احمد علم الهدی که نقشی بسیار مهم در هجمه مستکبرین به نظام مقدس ولائی داشته اند با توهین به مقدسات و مقایسه علی خامنه ای با امیر المومنین حضرت علی (ع) و یا سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) سعی داشته اند تا یاران امام خمینی (ره) را با دشمنان حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) مقایسه کنند! این روحانی نمایان با بی توجهی به تقلبات گسترده انتخاباتی محمود احمدی نژاد و نقش مستقیم اسفندیار رحیم-مشائی در طرح ریزی کودتای احمدی نژاد و مراحل بعدی کودتا یعنی سوء استفاده از اعتراضات مردمی برای حذف کامل یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور بار دیگر در مورد طرح کودتای مشائی و جایگزین نمودن رژیم سایه به جای نظام مقدس ولائی سکوت اختیار نموده اند چرا که در این صورت خود آنها نیز مقصد و گناهکار شناخته می شدند.
در واقع ساکتین و مردودین اصلی فتنه علی خامنه ای و برخی از نزدیکان وی چون آقا زاده خائن و بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای و نفوذیهای دشمنان نظام در فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و در برخی از نهادهای کلیدی نظام بودند چرا که تا مدتها در مورد طرح کودتای مشائی و تشکیل رژیم سایه حرفی نزدند. علی خامنه ای بعد از آن که متوجه شد هشدارهای بزرگان نظام در مورد ابعاد کودتای مشائی باعث توجه امت اسلامی به بی بصیرتی و سست عنصری و نا کارآمدی وی شده در سخنانی بی ربط مدعی شد که تحرکات مشائی مسائلی حاشیه ای می باشند! آیا طرح استحاله نظام و به قدرت رساندن رژیمی التقاطی مسئله ای حاشیه ای بود؟ آیا اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مسئله ای حاشیه ای بود؟ آیا سازش با دشمنان نظام مسئله ای حاشیه ای بود؟ در این مدت فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی نیز کاملا سکوت اختیار نموده بودند و بعضی از اعضای این گروهکها چون مهدی کوچک زاده -بخوانید کوچکف - حتی وجود جریان انحرافی را نیز نفی می کردند و می گفتند که علی خامنه ای نیز به وجود چنین جریانی اعتقاد ندارد. بعا از درگیریهای مشائی با مصباح-یزدی و حسینیان و محصولی بر سر سهم خواهی - بخوانید ادامه درگیریهای میان مشائی و محمد حسین صفار-هرندی - اعضای این گروهکها نیز ناگهان متوجه شدند که مشائی مشغول طرح ریزی برای کودتا در کشور بوده! این در حالی بود که اعضای این گروهکها امیدوار بودند که در رژیم مشائی وزیر کابینه و یا وکیل مجلس شوند! اما بعد از آن که متوجه شدند نه مشائی و نه احمدی نژاد علاقه ای به استخدام آنها ندارند تصمیم به مقابله با آنها گرفتند. در واقع این افراد نیز مانند مردودین دیگر فتنه چون محمد-حسین صفار-هرندی و حسین فدائی و علی رضا زاکانی مستقیما مشغول خدمت به دشمنان نظام بودند و بعد از درگیری با مشائی بر سر سهم خواهی سعی داشتند تا با مذاکره مستقیم با دشمنان نظام و همکاری با مجتبی خامنه ای و برخی از نفوذیهای دشمنان نظام در برخی از نهادهای کلیدی چون مجید علوی زمینه زد و بند با محافل استکباری و صهیونیستی را فراهم آورند. مهمترین هدف این افراد نیز ضربه زدن به نظام مقدس ولائی و اجرای کودتائی با ابعادی به مرتب وسیعتر از کودتای مشائی بود. این در واقع همان فتنه بزرگی بود که برخی از بزرگان نظام در مورد آن در روزهای اخیر به شدت هشدار داده اند...
در روزهای اخیر برخی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه سعی داشته اند برای منحرف نمودن اذهان از نقش مصباح-یزدی و روحانی نمایانی چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا در مستحکم نمودن ئایه رژیم مشائی احمدی نژاد را با آیت الله هاشمی-رفسنجانی مقایسه کنند - بخوانید برای ادامه سیاست دشمن ئسند توهین مستقیم به یاران امام (ره) - و خود را نیز از اتهام همکاری با مشائی و احمدی نژاد مبری کنند. حال باید ئرسید آیا انتصاب مهدی خورشیدی به عنوان رئیس موسسه استاندارد اولین مورد فامیل بازی در رژیم مشائی-احمدی نژاد بود؟ آیا این فامیل بازیها در دوران دولت نهم وجود نداشت؟ آیا مشائی در دوران دولت نهم به توطئه بر علیه نظام مشغول نبود؟ این ترفند نیز از نوع ترفندهای روحانی نمایان و نفوذیهای دشمنان نظام چون امثال مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری می باشد که یا سعی می کنند مشائی و احمدی نژاد را دو فرد کاملا متفاوت جلوه دهند و یا آن که مدعی می شوند که احمدی نژاد هنوز متوجه ابعاد تحرکات مشائی نشده!
همانطور که برخی از بزرگان نظام در روزهای اخیر هشدار داده اند فتنه بزرگ توسط مدعیان دروغین اصولگرائی به اجرا در خواهد آمد و هدف آن نیز ضربه زدن به نظام از طریق هجمه به روحانیت استکبار ستیز و بخصوص جامعتین خواهد بود. شکی نیست که آیت عظام و بزرگان حوزه های علمیه نیز به تنویر افکار عمومی و روشنگریهای خود در مورد ابعاد هولناک فتنه فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر