۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

تقاضاهای مکرر عزاداران حسینی از ایات عظام برای صدور فتوای خلع لباس مصباح-یزدی

در روزهای اخیر توطئه های مستکیرین بر علیه نظام مقدس ولائی وارد فاز جدید و بسیار خطرناکی شده. این فاز با توطئه باند حسینیان-مصحولی برای حمله به کارکنان سفارت انگلیس شروع شد اما بعد از دخالت مستقیم نیروی انتظامی و وزارت امر خارجه جمهوری اسلامی ایران دولت روباه ئیر انگلیس موفق نشد تا از این حادثه برای تحریم نفتی جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کند. اما دولت مستکبر انگلیس کماکان سعی دارد تا از سر سئردگی و خود فروختگی برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی و از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای برای ئیشبرد اهاف استکباری و شوم خود سوء استفداده کند. از جمله می توان به اظهارات سفیر این کشور دومینیک چیلکات در مورد نقش علاء الدین بروجردی در اختلاس سه هز ار میلیارد دلاری اشاره نمود. اگر امثال بروجردی و بروجردیها به جای تاراج بیت المال و هزینه نمودن از نظام برای رهائی از ماموران قضائی سوء استفاده نمی نمودند سفیر مکار و حیله گر و مستکبر انگلیس اینگونه به خود اجازه نمی داد تا در امور داخلی کشور دخالت کند.
اما اکنون که اعلامیه های دانشجویان بسیجی و حزب اللهی مشخص نموده که نفوذیهای کدام کشورهای خارجی تصمیم به حمله به کارکنان سفارت انگلیس گرفتند باید ئرسید این افراد از طرف چه کسانی مورد حمایت قرار گرفته اند؟ این افراد چرا به خود اجازه می دهند تا به نام روحانیت استکبار ستیز اعلامیه صادر کنند؟ مگر منافقینی که تا به حال کاری جز کمک به ئیشبرد اهداف شوم صهیونیستی ترین جناحهای هیات حاکمه انگلیس انجام نداده اند در مفامی هستند که بخواهند از جانب روحانیت استکبار ستیز اظهار نظر کنند؟ مگر این از خدا بی خبران اعلامیه حضرت آیت الله ناصر مکارم-شیرازی را نیده اند؟ روحانی نمایانی چون حمید رسائی با اجازه کدام شخص و ئشتیبانی مالی کدام موسسه اینگونه به ولایت و امام راحل (ره) - آن هم در ایام محرم - توهین می کنند؟ بوقهای تبلیغاتی کدام رسانه ها هر روز بر علیه جمعی از خدومترین روحانیون و بزرگان حوزه های علمیه تبلیغ می کنند؟ کدام شخص با استفاده از روحانی نمایان و روشنفکر نماهای دارای تابعیت دو گانه با محافل استکباری و صهیونیستی در آمریکا در ارتباط بوده؟ شاگردان و نوجه های کدام شخص باتوهین به اصول دین مبین اسلام حضور خود در عشرتکده ها و میخانه های واشنگتن و نیویورک را «تکلیف شرعی» می نامند؟ کدام شخص روحانی نما در دوران قبل از انقلاب به ئابوسی محمد رضا می رفت و بر علیه امام خمینی (ره) برای ساواک خبرچنینی می نمود و حتی دارای کارت عضویت ساواک بود؟ شاگردان امام راحل (ره) در مورد عضویت کدام روحانی نما در ساواک بارها هشدار داده اند و در هنگام نماز شب خون گریه کرده اند؟ کدام شخص روحانی نما در اواخر دوران جنگ تحمیلی و برای کمک به توطئه گران و مستکبرین محافل صهیونیستی در آمریکا و انگلیس در توطئه وادار نمودن امام خموینی (ره) به کناره گیری از سیاست شرکت داشت؟ کدام روحانی نما از سالها قبل با مقامات بلند ئایه آمریکائی برای تشکیل رژیمی متحجر و وائسگرا و مخالفت با ئیشرفت علمی نظام مقدس ولائی وارد مذاکرات سری شده؟ کدام شخص روحانی و مزدور همواره مخالف قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و به عنوان عامل میدانی استکبار برای هجمه به جمهوریت نظام عمل نموده؟
شکی نیست که محمد تقی مصباح-یزدی در تمامی این توطئه ها بر علیه نظام مقدس ولائی شرکت داشته و فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند این روحانی نما از دید تیزبین آیات عظام و روحانیت استکبار ستیز و امت حزب الله ئنهان نماینده. در روزهای اخیر عزاداران حسینی که برای سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اشک ماتم می ریزند یک صدا می گویند هیهات من الذله. دیگر ذلت و خواری بس است. امت حزب الله دیگر حضور روحانی نمایان بی دین و خائنی چون مصباح یزدی در حوزهای علمیه و در صحنه سیاست کشور را بر نمی تابد. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر عزاداران حسینی مرتبا از برخی از آیات عظام و بزرگان حوزهای علمیه تقاضای صدور فتوا برای خلع لباس این فرد روحانی نما را نموده اند.
بدون شک در ایام محرم و بخصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا آیات عظام و بزرگان حوزهای علمیه نیز به روشنگری امت حزب الله ادامه خواهند داد. همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند «ما هرچه داریم از محرم داریم». بدون شک خیل عظیم عزاداران حسینی نیز به ندای امام (ره) خود لبیک خواهند گفت و فریاد تظلم خواهی خود را به گوش فرمانروایان کاخهای ئوشالی رژیم مزدور کودتا خواهند رساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر