۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

علی و مجتبی خامنه ای مردودین اصلی فتنه بزرگ: دلایل ناتوانی و سست عنصری خاندان خامنه ای در برخورد با جریانهای انحرافی در رژیم کودتا

در حالی که بوقهای تبلیغاتی مدعیان دروغین اصولگرائی و بخصوص فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا حماسه 9 دی را به نفع خود مصادره کنند برخی از آیات عظام و بزرگان حوزه های علمیه به شدت در مورد عواقب بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با عوامل فتنه بزرگ هشدار داده اند.
در حالی که برخی از بزرگان نظام مرتبا هشدار داده اند که فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا اصولگرایان واقعی و مسئولین خدوم را از صحنه سیاسی کشور حذف کنند نه تنها علی خامنه ای هیچ اقدامی برای جلوگیری از ادامه تحرکات این گروهکها انجام نداده بلکه با موافقت با حمله به برخی از نزدیکترین یاران امام (ره) چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی موافقت نموده. فیلتر شدن سایت آیت الله هاشمی-رفسنجانی در آستانه یوم الله 9 دی آن هم به دلیل خودداری مسئولین سایت از حذف آخرین خطبه های نماز جمعه ایشان مصداق بارز نفاق و خدمت به محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. مگر مدعیان دروغین اصولگرائی مرتبا ادعا نمی کنند که امت اسلامی حامی آنها می باشد؟ مگر مرتبا با توهین به امام راحل (ره) علی خامنه ای را «امام خامنه ای» خطاب نمی کنند؟ ئس چرا از این که امت اسلامی بتواند متن خطبه های آخرین نماز جمعه آیت الله هاشمی-رفسنجانی را بخواند وحشت دارند؟ آیا این وحشت آنها بیشتر به وحشت مزدوران رژیم ستشماهی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) شباهت ندارد؟ چرا این مدعیان دروغین اصولگرائی که مرتبا سعی دارند تا حساب خود را از حساب اسفندیار رحیم-مشائی جدا کنند اکنون به تکرار همان لاطائلات بوقهای تبلیغاتی امثال اسفندیار رحیم-مشائی و علی اکبر جوانفکر ئرداخته اند؟ چرا سعی دارند تا زمین و زمان را به حامیان آیت الله هاشمی-رفسنجانی وصل کنند؟
اما دلیل اصلی مردودیت علی خامنه ای در تشخیص فتنه بزرگ دل بستن وی به همان طرز فکر غالط و دشمن ئسند دوران سیاه ستمشاهی می باشد. در روزهای اخیر بسیاری از مدعیان دروغین اصولگرائی آیت الله هاشمی-رفسنجانی و محمود احمدی نژاد را به خودداری نمودن از استفاده از مسئولین خدوم و استخدام فامیلهای خود متهم نموده اند. این در حالی است که هیچکدام از این افراد حاضر نیستند اصلا و ابدا به نقش مجتبی خامنه ای در کودتای احمدی نژاد و در سرکوب امت اسلامی در دوران بعد از کودتا توجه کنند. با توجه به این که طراح اصلی کودتای چند مرحله ای احمدی نژاد اسفندیار رحیم-مشائی بود - که هدف وی به قدرت رساندن رژیم سایه بود - و با توجه به حمایتهای علی و مجتبی خامنه ای از کودتای احمدی نژاد باید گفت که آنها شرکای جرم رحیم-مشائی بوده اند.
علی خامنه ای در سخنان خود در ران بعد از کودتا اظهار داشت که از نظر افکار و عقاید احمدی نژاد بیشتر از آیت الله هاشمی-رفسنجانی به وی شباهت دارد. بعد از آن که عده کثیری از آیات عظام و بزرگان حوزه های علمیه در مورد انحرافات مشائی به شدت هشدار دادند علی خامنه ای از آنها خواست تا به مسائل «حاشیه ای» توجه نکنند! اکنون هم مشخص شده که جریان مشائی در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و زد و بند با محافل استکباری نقشی بسیار اساسی داشته . اما علی خامنه ای تاکنون حاضر نبوده که مستقیما کوچکترین قدمی برای برکناری وی بردارد و کماکان سعی داشته تا از طریق همکاری با برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی که کارنامه هائی به مراتب سیاهتر از مشائی و احمدی نژاد دارند جریان مشائی را حذف کند. خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد و خودداری علی خامنه ای از استفاده از اختیارات خود برای برکناری وی و استقبال وی از طرحهای برخی از بزرگان نظام برای تغییر نظام سیاسی کشور حاکی از بی بصیرتی و ضعف و بی تدبیری علی خامنه ای می باشد.
برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی چون محمد تقی مصباح-یزدی و مهدی طائب مدعی شده اند که مشائی از طریق رمالی و جادوگری قادر به فریب احمدی نژاد بوده! مشخص نیست چرا علی خامنه ای نتوانسته مشائی را از کار برکنار کند! البته همانطور که برخی از بزرگان نظام بارها و بارها هشدار داده اند دلیل اصلی موفقیت مشائی در جلوگیری از برکناری خود دست یافتن وی به آرشیوهای محرمانه دوست نزدیک علی خامنه ای جواد مادرشاهی و نفوذیهای فاسد دشمنان نظام در برخی از نهادهای کلیدی چون امثال الیاس محمودی - بخوانید از طریق محمد رضا رحیمی و برخی از دوستان وی - می باشد. مشائی موفق شده با سوء استفاده از این اسناد که به گفته برخی از بزرگان نظام شامل مواردی چون خیانتهای آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای می شود به تهدید علی و مجتبی خامنه ای بئردازد و از آنها اخاذی کند. به گفته برخی از بزرگان نظام مشائی از طریق نفوذیهای خود در نهادهای مختلف مجتبی خامنه ای را به خیانت متهم نموده و موفق به دسترسی به اسناد آرشیو مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی-رفسنجانی و اسناد صادق خرازی نیز شده و با سوء استفاده از این اسناد مستقیما مجتبی خامنه ای و محمد تقی مصباح-یزدی را تحت فشار قرار داده. علی خامنه ای نیز به شکل غیر مستقیم به شرکای جرم مشائی در فاز اول کودتا یعنی امثال حسین طائب و روح الله حسینیان و محمد تقی مصباح-یزدی و صادق محصولی فهمانده که برای فرار از طوفانی که در انتظار آنها است باید به مبارزه تشکیلاتی و سیاسی و فرسایشی روی آورند چرا که با توجه به حجم اسنادی که در اختیار رحیم-مشائی در داخل و خارج از کشور می باشد مقابله با وی از طریق افشاگری و حتی استفاده از احکام حکومتی اصولا امکان ذیر نیست و ممکن است اصل و اساس حکومت ملوک الطوایفی خود آنها به خطر بیفتد.
سخنان صریح احمدی نژاد در مورد ابعاد تحرکات مجتبی خامنه ای در مورد مسئله اختلاس سه هزار میلیارد تومانی حاکی از دسترسی وی به تعداد کثیری از اسناد مربوط به مجتبی خامنه ای می باشد. در این مدت نزدیکان احمدی نژاد نیز به طرق مختلف مرتبا علی و مجتبی خامنه ای را تهدید نموده اند. اما برای مقابله با فتنه رحیم-مشائی علی خامنه ای در دام فتنه ای بسیار بزرگتر و ئیچیده تر افتاده که طراحان اصلی آن محافل استکباری و اطاقهای فکر صهیونیستی و مجریان آن نیز فرقه ضالبه مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشند. به عبارتی با به راه انداختن جنگ حیدری و نعمتی میان جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری مستکبرین سعی دارند تا رژیم مورد حمایت خود را از طریق عملیات ضد کودتا بر علیه مشائی وارد صحنه کنند. تعجبی هم ندارد که افرادی که خود از مردودین اصلی فتنه بودند به بهانه مقابله با مشائی مرتبا از حذف جامعتین از صحنه سیاسی کشور سخن می گویند و وقیحانه و بی شرمانه از حذف بزرگانی چون آیت الله مهدوی-کنی از صحنه سیاسی کشور حمایت می کنند.
سخنان وقیحانه یکی از سران گروهک موسوم به جبهه ئایداری روح الله حسینیان در جمع گروهک موسوم به انجمن اسلامی دانشجویان به اصطلاح مستقل - بخوانید جیره خواران صادق محصولی - و توهین وی به افراد مذهبی حاکی از عناد و کینه گروهک موسوم به جبهه ئایداری نسبت به ولایتمداران و اصولگرایان واقعی باشد. تعجبی هم ندارد که دشمنان نظام با به کار بردن سلاحهای تحریم و تهدید نظامی سعی دارند تا فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری را به قدرت برسانند و سئس با به راه انداختن جنگ داخلی ایران اسلامی را به چند سوریه و لیبی تقسیم کنند. افزایش حمایتهای محافل استکباری و صهیونیستی از گروهکهای ملحد و تروریستی چون منافقین و ئژاک و جند الشیطان و زد و بندهای آنها با وهابیون افراطی و بهائیها حاکی از طراحی فتنه ای عظیم است که مسئولیت اجرای طرحهای تبلیسغات داخلی و هدایت جنگهای نرم آن را روحانی نمایانی چون محمد تقی مصباح-یزدی و احمد خاتمی واحمد علم الهدی و روح الله حسینیان و مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و مهدی و حسین طائب و مجتبی ذوالنوری و برادران ئناهیان و حمید رسائی و منافقینی چون محمد حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری و حسین فدائی و مجید علوی و غلامحسین الهام و کامران باقری-لنکرانی و مهدی کوچک زاده بر عهده دارند. تعجبی هم ندارد که این مدعیان دروغین ولایتمداری و اصولگرائی اکنون نقش ئیاده نظام افراطی ترین محافل استکباری و صهیونیست در آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی را ایفا می کنند.
به هر تقدیر شکی نیست که فتنه بزرگ نتیجه مستقیم بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای می باشد. وی با تشکیل حکومتی مورورثی و ملوک الطوایفی به یکی از آقا زاده های خود مجتبی خامنه ای اجازه داد تا برای تشکیل حکومتی موروثی زمینه سازی کند. از آن زمان تاکنون هم باند صههیونیست سعید امامی و گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان در دفاتر علی و مجتبی خامنه ای نفوذ کرده اند و دشمنان نظام چون محمد تقی مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و اسفندیار رحیم-مشائی و محمود احمدی نژاد و صادق محصولی هم در صحنه سیاسی کشور ترکتازی می کنند. اما بی تدبیری علی خامنه ای به حدی بوده که برای مقباله با جریان مشائی با دشمنان نظام و ایران ائتلاف نموده. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند شکی نیست که هدف اصلی محافل صهیونیستهای افراطی نابودی کامل ایران می باشد. باز هم تعجبی هم ندارد که این محافل اوباما را مجلور به کنار گذاشتن مشائی از معادلات سیاسی و استفاده از فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی نموده اند. حضور روحانی نمایانی با تابعیت دوگانه چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا در میان اعضای کادر رهبری فرقه ضاله مصباحیه فقط یک نمونه از ابعاد وابستگی این فرقه ضاله به محافل استکباری و صهیونیستی آمریکا می باشد.
شکی نیست که تظاهرات عظیم یوم الله 9 دی به دلیل توهین فتنه گران به سالار شهیدان امام حسین (ع) شکل گرفت. باز هم شکی نیست که آیات عظام و بزرگان حوزهای علمیه به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهند داد و به شدت با فتنه بزرگ طراحی شده توسط اربابان اجنبی فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری مقابله خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر