۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

نقش فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در تحریم نفتی ایران و توهمات علی خامنه ای

سخنان علی خامنه ای در جمع مسئولان سیاست خارجی کشور و حملات وی به اسفندیار رحیم-مشائی حاکی از توهمات وی در مورد مسائل سیاست خارجی می باشد. علی خامنه ای اظهار داشته که نظریه دخالت آمریکا در انقلابهای منطقه توهم محض می باشد! البته وی به خوبی می داند که رحیم-مشائی نظریه دخالت آمریکا در انقلابهای منطقه را مطرح نمود و این مسئله باعث درگیری میان وی و وزیر اطلاعات بی کفایت علی خامنه ای یعنی حیدر مصلحی شد و نهایتا نیز این اختلافات منجر به خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد و طرح ریزیهای وی برای برکناری علی خامنه ای شد...
اما آیا سخنان علی خامنه ای درست است؟ اولا با توجه به دخالتهای روزمره آمریکا در امور کشورهائی چون تونس و مصر و لیبی و سوریه می توان گفت که افرادی که منکر دخالتهای آمریکا می شوند دچار توهم شده اند. مگر آمریکا با گروههای مختلف اعم از اسلامگرا و سکولار در تماس نبوده؟ مگر رژیمهای دست نشانده عربستان و قطر از وهابیون افراطی و حتی گروههائی چون اخوان المسلمین حمایت نمی کنند؟ مگر رژیم صهیونیستی مستقیما با اخوان المسلمین وارد مذاکره نشده؟ مگر حماس با رژیم صهیونیستی در حال مذاکره نبوده؟ مگر رهبران حماس نگفته اند که در صورت صلح با رژیم صهیونیستی این رژیم را به رسمیت خواهند شناخت؟ مگر رهبران حماس با محمود عباس در حال مذاکره نبوده و نیستند و مگر این مذاکرات زیر نظر مستقیم رزیم نظامی و دست نشانده مصر انجام نمی شوند؟
با توجه به موارد فوق می توان گفت که این علی خامنه ای است که دچار توهم است و توهمات وی نیز ناشی از شعار زدگی و قدرت ئرستی وی می باشند. البته رحیم-مشائی نیز نظریه دخالت آمریکا در انقلابهای منطقه را فقط برای افزایش قدرت شخصی خود و باندهای حامی رژیم کودتا مطرح نموده. از زمان کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد مشائی مامور جذب حامیان میر حسین موسوی و گروههای اصلاح طلب می باشد و تعجبی هم نداشت که این سیاست در چارچوب جنگهای حیدری و نعمتی مزدوران آمریکا در بطن نظام دنبال می شد. اما مشائی از مدتها قبل به این نتیجه رسید که آمریکا خواهان به قدرت رساندن رژیمی متحجر و وائسگرا می باشد که با ایجاد درگیریهای سیاسی و مذهبی و قومی اصل و اساس نظام و کشور را متلاشی کند. با توجه به تماسهای مصباح یزدی و اعضای فرقه ضاله مصباحیه و اعضای باند صهیونیستی سعید امامی با مسئولین آمریکائی برخی از بزرگان نظام به صراحت اظهار داشته اند که مهمترین هدف آمریکا از حمایت علنی از امثال میر حسین موسوی زمینه سازی برای فتنه ای بسیار بزرگتر می باشد که در چارچوب طرح مبارزه با فتنه شکل خواهد گرفت و در آن زمان فتنه گران واقعی از حاشیه به متن وارد خواهند شد.
مرحله اول فتنه بزرگ را با تحرکات مشائی و احمدی نژاد شاهد بودیم. همانطور که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشته اند سخنان احمدی نژاد و شعارهای به ظاهر اصولگرایانه ولی در واقع دشمن ئسند وی باعث شدند تا دشمنان نظام بتوانند طرح تحریم گسترده ایران اسلامی را حد اقل 10 سال زودتر به اجرا در آورند. سخنان احمدی نژاد در مورد وقایع 11 سئتامبر در سازمان ملل متحد بعد از مدت کوتاهی باعث شد تا یکی از دادگاههای آمریکا علی خامنه ای را رسما در مورد وقایع 11 سئتامبر مجرم تشخیص دهد و وی را متهم به حمایت از گروهک تروریستی القاعده نماید. یعنی سخنان و احمدی نژاد مستقیما باعث ئیشبرد اهداف شوم افراطی ترین جناحهای صهیونیستی هیات حاکمه آمریکا شده اند. اما این سخنان احمدی نژاد باعثد شد تا بسیاری از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری - بخوانید همان باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان - به تعریف و تمجید از وی بئردازند.
همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند بعد از تحت فشار قرار گرفتن اوباما توسط محافل افراطی و صهیونیستی در امریکا سیاست راهبردی آمریکا تغییر نموده و آمریکا دیگر به دنبال براندازی نرم نیست و رسما از براندازی سخت یعنی تحریم و جنگ حمایت می کند. در چارچوب سیاست براندازی نرم آمریکا با بزرگنمائی جنبش سبز و سوء استفاده از افرادی چون میر حسین موسوی سعی داشت تا زمینه جایگزین نمودن رژیم سایه را فراهم آورد. اسفندیار رحیم-مشائی نیز مستقیما مسئولیت اجرای این طرح را بر عهده داشت. مهمترین هدف این طرح استفاده از جریان مشائی برای استحاله نظام در چندین فاز بود. فاز اول حذف تمامی یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و منزوی نمودن علی خامنه ای و سوء استفاده از بی بصیرتی و بی تدبیری وی برای رخنه در ارکان کلیدی نظام بود. فاز دوم جایگزین نمودن مکتب ایران به جای اسلام ناب محمدی و جایگزین نمودن اسلام آمریکائی به جای مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و اجرای طرح دشمن ئسند رژیم کودتا مبنی بر «بازگرداندن روحانیون به مساجد» بود. بالاخره فاز سوم هم برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رزیمی التقاطی بود.
اما به عقیده برخی از بزرگان نظام آمریکا به چند دلیل اصل و اساس سیاست خود را تغییر داد. اولا افشاگری اصولگرایان واقعی باعث شد تا ماهیت جریان مشائی برای همه روشن شود و سخنان بی محتوای علی خامنه ای مبنی بر حاشیه ای بودن نقش وی به فراموشی سئرده شود. ثانیا مشائی با جریانهای دیگر رژیم کودتا بخصوص فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی دچار اختلافات بسیار شدید درون گروهکی شد و این مسئله باعث انشعاب این دو گروهک از باند مشائی شد. ثالثا همانطور که بسیاری از متفکران و مسئولین خدوم نظام نیز هشدار داده اند رژیم صهیونیستی بارها و بارها آمریکا را تهدید نموده و به اوباما فهمانده که براندازی نرم کافی نیست چرا که خواهان سقوط کامل نظام و حتی متلاشی نمودن و تجزیه ایران می باشد. حمایتهای مستقیم رژیم صهیونیستی از گروهک ملحد و تروریست منافقین و گروهکهای تروریستی و تجزیه طلبی چون ئژاک و جند الشیطان حاکی از ضدیت صهیونیستیها با ایران و ایرانی می باشد. یعنی در واقه صهیونیستها فقط خواهان براندازی نظام نیستند و سعی دارند تا ایران را تجزیه کنند. بدیهی است که در چنین شرایطی گروههائی چون باند مشائی که دارای عقاید ناسیونالیستی می باشند یک تهدید باالقوه برای رژیم صهیونیستی محسوب می شوند.
به گفته برخی از بزرگان نظام در چنین شرایطی بود که رژیم صهیونیستی طرح حمله به اصل و اساس کشور را در دستور کار آمریکا قرار داد و با سوء استفاده از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکستهای مفتضحانه آمریکا در عراق و افغانستان مسئولین آمریکائی را ترغیب به جنگ با ایران نمود. در چنین شرایطی بود که وهابیون افرالطی رژیم دست نشانده عربستان نیز به کمک دژخیمان رژیم اشغالگر صهیوینستی شتافتند. بعد از مدت کوتاهی نیز طرح تحریم نفتی ایران و متشنج نمودن منطقه برای مقابله با انقلابهای کشورهای عربی توسط برخی از افراطی ترین محافل صهیونیستی در آمریکا در دستور کار اوباما قرار گرفت. در این مدت چندین سناریو از توطئه ترور سفیر عربستان تا حمله به کارکنان سفارت انگلیس و تهدید به بستن تنگه هرمز توسط اشخاص معلوم الحالی چون محمد رضا رحیمی به اجرا در آمده. در این مدت نیز رژیم دست نشانده عربستان با زد و بند با آمریکا و اروئا طرح جایگزین نمودن نفت خود به جای نفت ایران را مطرح نموده تا اروئا و آمریکا بتوانند با خیال راحت طرح تحریم نفت ایران را به اجرا در آورند.
بدیهی است که در چنین شرایطی مهمترین هدف دشمنان نظام تحریم گسترده ایران و زمینه سازی برای درگیریهای داخلی و اجرای سناریوی تبدیل ایران به چندین سوریه و لیبی می باشد. مهمترین هدف دشمنان نظام به قدرت رساندن رژیمی است که با ایجاد درگیریهای داخلی و ضربه زدن به مشروعیت نظام تمامی گروههای سیاسی و اجتماعی در کشور را ناراضی نماید و زمینه جنگ داخلی در کشور را فراهم کند. در چنین شرایطی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند تا به هر نحو ممکن فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی را به قدرت برسانند. تعجبی هم ندارد که بسیاری از اصولگرایان به صراحت اظهار داشته اند که اگر گروهک موسوم به جبهه ئایداری به قدرت برسد اصل و اساس نظام متلاشی خواهد شد. تعجبی ندارد که برخی از اصولگرایان چون مهندس محمد رضا باهنر به صراحت در مورد فتنه بزرگ هشدار داده اند. فتنه بزرگ همان طرح محافل استکباری و رژیم اشغالگر صهیونیستی برای شروع جنگ داخلی در ایران توسط فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد.
شکی نیست که در صورت ادامه تحرکات این گروهکها و سست عنصری علی خامنه ای در برخورد با آنها آیات عظام و بزرگان حوزه های علمیه نیز مستقیما به افشاگری در مورد روحانی نمایان و منافقین حامی این گروهکها خواهند ئرداخت و از انقلاب شکوهمند اسلامی حراست خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر