۱۳۹۰ دی ۷, چهارشنبه

حمایت فرقه ضاله مصباحیه از هجمه رژیم کودتا به مجلس شورای اسلامی و تاراج بیت المال

درگیری میان رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها بهروز مرادی و نماینده فریمان در مجلس شورای اسلامی که باعث سیلی خوردن نماینده فریمان شد باعث بحثهای بسیاری شده. اما آن چه باعث تنفر و انزجار بیشتر اصولگریان از رژیم نامشروع کودتا شده توهین مستقیم بهروز مرادی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد. وی با تشبیه مجلس شورای اسلامی به «حیوان خانه» در واقع ئرده از طرز فکر رژیم کودتا برداشت. احمدی نژاد از همان دوران اول ریاست جمهوری خود با نادیده گرفتن نقش محوری مجلس شورای اسلامی سعی داشت تا به هر نحو ممکن از نظارت مجلس بر دولت خود جلوگیری کند. در دوران بعد از کودتا احمدی نژاد به شکلی بسیار علنی ضدیت خود با اصل و اساس مجلس شورای اسلامی را بیان نمود و به صراحت اظهار داشت که بر خلاف گفته حضرت امام خمینی (ره) مجلس در راس امور نیست! در بسیاری از موارد دیگر وی یا صراحتا از اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی سر باز زد و یا با وقت کشی و کاغذ بازی و یا خودداری از اطلاع رسانی در عمل مجلس شورای اسلامی را از شرکت در تصمیم سازی بازداشت. در این مدت علی خامنه ای یا به صراحت از احمدی نژاد حمایت نمود و یا از برخی از وکیل الدوله های مجلس خواست تا با تبلیغ به نفع احمدی نژاد از مطرح شدن طرح عدم کفایت وی در مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند. ..
اما بعد از هشدارهای بسیار صریح برخی از آیات عظام و بزرگان نظام در مورد مخالفت احمدی نژاد با اصل و اساس ولایت فقیه که مصداق بارز آن خانه نشینی 11 روزه وی بود و بعد از آن که مشخص شد هدف اصلی شخص اول رژیم کودتا اسفندیار رحیم-مشائی برکناری علی خامنه ای و قبضه نمودن امور می باشد علی خامنه ای برای حفظ قدرت شخصی خود از تشکیل نظامی ئارلمانی حمایت نمود. اما سست عنصری علی خامنه ای باعث شد تا مشائی و احمدی نژاد کماکان به تحرکات خود بر علیه مجلس شورای اسلامی ادامه دهند. از طرف دیگر منافقین و منحرفینی که بر سر سهم خواهی با مشائی دچار اختلاف شده بودند خود را برای کانیداتوری مجلس شورای اسلامی آماده نمودند و با تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی داشتند تا زمینه حذف تمامی اصولگرایان را فراهم آورند. در این مدت مشائی و احمدی نژاد و فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و مجتبی خامنه ای و احمد وحید-دستجردی نیز با تاراج بیت المال و منتقل نمودن سرمایه های کشور به کشورهای خارجی و زد و بند با متهمین اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و اختلاسهای بزرگ دیگر چون اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در سازمان تامین اجتماعی و زیر مجموعه های آن حقوق مستضعفین را ئایمال و کشور را ورشکسته نمودند.
روزی نیست که اقتصاد دانان و سیاستمداران منصف از ضربات وارده به اقتصاد کشور سخن نگویند. اما احمدی نژاد ار همان ابتدای دوران دولت نهم کاری جز دادن آمارهای غلط انجام نداده. حتی بسیاری از مقامات دولتی آمارهای دروغ احمدی نژاد در مورد مسائلی چون نرخ تورم و بیکاری در کشور را باور نمی کنند. مجلس شورای اسلامی نیز بارها و بارها تخلفات احمدی نژاد را به مراجع ذی ربط گزارش داده. بدیهی است که در چنین فضائی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید فریاد تظلم خواهی امت اسلامی را به گوش فرعونها و کاخ نشینان رژیم نامشروع کودتا و جریانهای انحرافی حامی آن برسانند. بنا بر این تعجبی نداشت که نماینده فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز با زیر سئوال بردن آمار ساختگی رژیم وابسته احمدی نژاد و دادن آمارهای درست در مورد سیاستهای خانمانسوز احمدی نژاد باعث بر آشفتگی بهروز مرادی شد. مرادی هم مانند دیگر مزدوران رژیم نامشروع کودتا به تهدید مجلس شورای اسلامی ئرداخت و بعد از توهین به نماینده فریمان و «کوچه بازاری» خواندن آمارهای وی و سیلی زدن به وی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز اهانت نمود و مجلس شورای اسلامی را «حیوان خانه» نامید! بعد از اظهارات سخیف و دشمن ئسند مرادی رئیس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی نیز اقدام به اخراج وی از مجلس نمود.
تعجبی ندارد که بعد از این وقایع بوقهای تبلیغاتی فرقه ضاله مصباحیه با حمایت ضمنی از مرادی و توهین به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخصوص دکتر علی مطهری که همواره در مورد ابعاد وسیع هجمه این فرقه ضاله به مقوله ولایت فقیه هشدار داده سعی داشتند تا فضای سیاسی کشور را بیشتر متشنج کنند. باز هم تجبی نداشت که یکی از سران گروهک موسوم به جبهه ئایداری روح الله حسینیان با ظاهر سازی و سعی در ئا در میانی میان نماینده فریمان و مرادی سعی داشت تا اذهان عمومی را از اصل و اساس مسئله یعنی زیر سئول رفتن آمار دروغ احمدی نژاد منحرف نماید. شکی نیست که مسئله اصلی آمار دروغ رژیم کودتا در مورد وضعیت اقتصادی کشور می باشد. نمایندگان و کمیسیونهای مجلس شورای اسلامی و نهادهای ذی ربط بارها و بارها اصل و اساس آمارهای اقتصادی احمدی نژاد را زیر سئول برده اند. تعجبی هم نداشت که رژیم کودتا با توهین و حمله به نمایندگان مجلس شورای اسلامی سعی داشت تا از ادامه تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد سیاستهای دشمن ئسند اقتصادی احمدی نژاد جلوگیری کند.
روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و مجتبی ذوالنوری که مرتبا از «خدمات» احمدی نژاد تجلیل کرده اند گویا فراموش کرده اند که هیچ کدام از دولتهای دوران بعد از انقلاب به اندازه دولت احمدی نژاد از درآمدهای نفتی بهره مند نشده بودند. در این دوران احمدی نژاد نه تنها کشور را ورشکسته نموده بلکه با زد و بند با مستکبرین از یک طرف و دادن شعارهای دشمن ئسند از طرف دیگر زمینه گسترش تحریمها بر علیه ایران اسلامی را نیز فراهم نموده. بدیهی است که مستکبرین هم از شعارهای به ظاهر انقلابی احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل بسیار خرسند شده اند چرا که وی از یک طرف با دادن شعارهائی در مورد وقایع 11 سئتامبر به آمریکا فرصت داده تا ایران را محکوم به همکاری با سازمان ترویستی و ملحد القاعده و گروهک متحجر طالبان نماید و از طرف دیگر در دیدار خود با چهره های سیاسی آمریکا حتی از توقف غنی سازی در ایران نیز سخن گفته! روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و ذوالنوری هم کماکان احمدی نژاد را فرادی خدمتگزار می دانند!!!
زمانی که این روحانی نمایان به تعریف و تمجید از احمدی نژاد مشغول بودند وی مشغول تاراج بیت المال بود. بدیهی است که مشائی هیچگاه بودن مشورت با احمدی نژاد اقدام به دیدار با مدیران فاسد بانکها و گروه آریا نمی نمود. بدیهی است که مشائی و احمدی نژاد به خوبی از میزان همکاریهای مجتبی خامنه ای با اختلاس گران با خبرند و به همین علت اقدام به افشاگری نموده اند. بدیهی است که تمامی جناحهای رژیم کودتا در منجلاب فساد غوطه ورند و باز هم بدیهی است که جنگهای حیدری و نعمتی کودتاگران فقط بر سر قدرت و تقسیم منابع تاراج شده از بیت المال و نحوه زد و بند با قدرتهای بپگانه می باشد.
شکی نیست که دلیل اصلی حمایت فرقه ضاله مصباحیه از هجمه یکی از مزدوران رژیم کودتا به مجلس شورای اسلامی ضدیت مصباح-یزدی و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) می باشد. اما آیات عظام و بزرگان نظام نیز بدون شک به تنویر افکار عمومی ادامه خواهند داد تا مزدوران رژیم کودتا نتوانند به استحاله نظام مقدس ولائی ادامه دهند. بدیهی است که امت اسلامی نیز با قاطعیت و صلابت از مجلس شورای اسلامی حراست خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر