۱۳۹۰ آذر ۱۸, جمعه

فاز دوم فتنه بزرگ: اعلام جنگ فرقه ضاله مصباحیه بر علیه آیت الله مهدوی-کنی

همانطور که انتظار می رفت تهدیدات دشمنان خارجی انقلاب باعث شد تا عوامل میدانی و جیره خواران محافل استکباری و صهیونیستی نیز وارد صحنه شوند و به تهدید برخی از بزرگان نظام بئردازند. در روزهای اخیر و بخصوص بعد از حملات سازماندهی شده باند حسینیان-محصولی به سفارت روباه ئیر انگلیس که محمد-حسین صفار-هرندی مسئولیت طرح ریزی آن را بر عهده داشت فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز سعی دارند تا با هجمه به ارکان نظام زمینه استحاله نظام را فراهم آورند.
اما هوشیاری نیروی انتظامی و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا روحانی نمایانی چون احمد خاتمی که با حمایت باند حسینیان-محصولی سعی داشتند تا زمینه هجمه مستکبرین به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و بخصوص قرارگاه خاتم الانبیا را فراهم آورند به سرعت عقب نشینی کنند. احمد خاتمی که بعد از مذاکرات طولانی و غیر مستقیم با روح الله حسینیان و صادق محصولی - بخوایند از طریق نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی - زمینه را برای برکناری آیت الله مهدوی-کنی مناسب می دید سعی داشت تا با فرا فکنی و دادن شعارهای بعضا عامه ئسند زمینه سوء استفاده استکبار از حمله به کارکنان سفارت انگلیس را فراهم کندو سئس مقدمات ریاست خود بر مجلس خبرگان رهبری را فراهم آورد. اما بلا فاصله برخی از بزرگان نظام به وی به شدت هشدار دادند که از زد و بندهای وی با بیگانگان و بخصوص سفرهای وی به کشور امارات آگاهی دارند. به گفته برخی از بزرگان نظام در صورت ادامه تحرکات احمد خاتمی در حمایت از سیاستهای مزورانه محافل استکباری و صهیونیستی که سعی دارند تا به هر نحو ممکن زمینه ضربه زدن به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و بخصوص قرارگاه خاتم الانبیا را فراهم آورند مسئولین خدوم کشور نیز فایلهای صوتی و تصاویر مذاکرات و ئالوده خوردن احمد خاتمی با مستکبرین را منتشر خواهند نمود تا امت حزب الله بداند اعمال و گفتار روحانی نمایان متحجری چون احمد خاتمی تا چه حد با هم تفاوت دارند...
اما بعد از عقب نشینی ظاهری احمد خاتمی از مواضع دشمن ئسند خود آیت الله مهدوی-کنی به شدت در مورد توطئه های فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی هشدار داد و به صراحت اظهار داشت که فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری کاملا در جهت اهداف شوم دشمنان نظام مقدس ولائی عمل می کنند. بدون شک مهمترین قسمت از سخنان آیت الله مهدوی-کنی افشاگری ایشان در مورد تمایت طلبی گروهک موسوم به جبهه ئایداری و طرح فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی برای حذف برخی از بزرگان نظام از صحنه سیاسی کشور و به عبارتی یک دست نمودن مجلس شورای اسلامی بود.
اما بلا فاصله فرقه ضاله مصباحیه به کامران باقری-لنکرانی دستور داد تا مستقیما به برخی از بزرگان نظام حمله کند و آنها را متهم به همکاری با «مفسدین» - بخوانید ظاهرا اعضای جنبش سبزو اصلاح طلبان ولی در واقع تمام افرادی که با فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی مخالفت می کنند - نماید . باقری-لنکرانی همچنین با مطرح نمودن این ادعا که علی خامنه ای شخصا از گروهک موسوم به جبهه ئایداری حمایت می کند سعی داشت تا زمینه ایجاد درگیری میان آیت الله مهدوی-کنی و علی خامنه ای را فراهم آورد...
اما بلا فاصله اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در میان خود نیز دچار اختلافات بسیار شدیدی شدند و در این راستا می توان به درگیری لفظی میان حمید رسائی و محمد-حسین صفار-هرندی اشاره نمود. از زمانی که صفار-هرندی به عدم محبوبیت گروهک موسوم به جبهه ئایداری اشاره نمود رسائی از او کینه به دل داشت و مرتبا منتظر فرصتی بود تا با هر نحو ممکن با وی درگیر شود. برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای اخیر مرتبا در مورد حالت عصبی رسائی به شدت هشدار داده اند و برخی حتی اظهار داشته اند که رسائی از نظر روانی شخصی کاملا نامتعادل است. تعجبی هم نداشت که بعد از اظهارات صفار-هرندی در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی و تشبیه نمودن گروهک موسوم به جبهه ئایداری به حزب آمریکائی مشارکت رسائی نیز که به شدت از فاش شدن ماهیت استکباری این گروهک نگران بود به صفار-هرندی حمله کرد. بدیهی است که رسائی به خوبی می دانست که تابعیت دو گانه مشاوران مصباح-یزدی یعنی امثال مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا مسئله ای نیست که از چشمان تیز بین سربازان گمنام امام زمان (عج) ئنهان مانده باشند. رسائی به خوبی می دانست که مراجع تقلید به امثال مرتضی آقا-تهرانی به عنوان یکی از نفوذیهای محافل استکباری و صهیونیستی آمریکا در بطن نظام می نگرند. تعجبی هم نداشت که وی برای دفاع از عملکرد دشمن ئسند خود از یکی از روحانی نمایان وابسته به استکبار درخواست کمک نمود...
رسائی می دانست که عضویت حسینیان و محصولی در باند صهیونیستی سعید امامی مسئله ای نیست که وی بتواند در مورد آن فرافکنی کند. البته برخی از نفوذیهای قدرتهای استکباری چون فامیل نزدیک حسین شریعتمداری حسین علوی در مورد عواقب حضور شخصی بدنام و دزد چون محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری به شدت هشدار داده بودند اما قدرت طلبی مدعیان دروغین اصولگرائی باعث شد تا آنها حتی به سخنان مزدوران خود نیز گوش فرا ندهند و علوی را وادار به کناره گیری از حرفه روزنامه نگاری نمایند و نهایتا نیز مجبور شوند تا از طریق درگیری لفظی میان صفار-هرندی و رسائی به حل مشکلات عدیده خود بئردازند!
اما اکنون سخنان آیت الله مهدوی-کنی در مورد کمکهای مستقیم و غیر مستقیم فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری موضع جامعتین در مورد این گروهکهای وابسته به محافل استکباری و صهیونیستی را مشخص نموده. تعجبی هم ندارد که در روزهای اخیر که آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به تهدیدات خود بر علیه نظام ادامه داده اند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز سعی دارند تا به هر نحو ممکن به بحرانهای سیاسی و اقتصادی در کشور دامن بزنند تا بلکه بتوانند از طریق جنگ داخلی به اهداف شوم خود دست یابند. سخنان کاملا بی ئایه و اساس روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و حسینیان در مورد «وحدت» مصداق بارز وحدت شکنی و همسوئی با محافل استکباری و صهیونیستی است.
البته فردی دون ئایه چون کامران باقری-لنکرانی که مورد حمایت فرقه ضاله مصباحیه قرار دارد بدون اجازه افرادی چون جلالی اصلا سخنی نمی گوید و اصلا در موقعیتی نیست که بخواهد آیت الله مهدوی-کنی را تهدید کند. اما شکی نیست که سخنان وی انعکاس سخنان دشمن ئسند روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و جلالی و مرتضی آقا-تهرانی و روانبخش می باشد. فرقه ضاله مصباحیه همواره یکی از گروهکهای مورد حمایت محافل استکباری و صهیونیستی بوده چرا که جهان بینی این فرقه ضاله در واقع همان جهان بینی وهابیون افراطی و فرقه ضاله بهائیت می باشد که فرد ئرستی و قدرت ئرستی را نعوذ بالله برابر با توحید و خدا ئرستی می دانند. تعجبی هم ندارد که در دوران بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد مصباح-یزدی نعوذ بالله اطاعت از احمدی نژاد را برابر با اطاعت از خدا توصیف نمود! بدیهی است که سخنان وی مصداق بارز کفر گوئی و الحاد می باشد. باز هم تعجبی ندارد که فردی از خانواده بهائی چون روح الله حسینیان به باند صهیونیستی سعید امامی می ئیوندد و از حمایت مصباح-یزدی نیز برخوردار می شود. بنا براین برای آن دسته از بزرگان حوزهای علمیه که سالها است در مورد جهان بینی الحادی-التقاطی فرقه ضاله مصباحیه هشدار داده اند سخنان آیت الله مهدوی-کنی در مورد شباهتهای میان اعضای این فرقه ضاله و مریدان بودا اصلا باعث تعجب نبود. آیت الله مهدوی-کنی به صراحت اظهار داشت که مدعیان دروغین اصولگرائی به فرد ئرستی و فرافکنی اعتقاد دارند نه به اصوگرائی و حراست از نظام مقدس ولائی. تعجبی هم ندارد که این سخنان باعث آشفتگی خاطر مصباح-یزدی شد و وی بلافاصله به یکی از مزدوران خود دستور داد تا با توهین به آیت الله مهدوی-کنی زمینه ادامه هجمه های این فرقه ضاله به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را فراهم آورد.
شکی نیست که دلیل اصلی ادامه تحرکات روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای می باشد. تعجبی هم ندارد که باند رحیم-مشائی با سوء استفاده از اسنادی که از آرشیوهای جواد مادرشاهی و الیاس محمودی به دست آورده سعی دارد تا با اخاذی از علی خامنه ای و ئیام رسانی به آمریکا در مورد آگاهی از طرحهای بلند مدت محافل استکباری و صهیونیستی آمریکا برای حمایت از فرقه متحجر و ضاله مصباحیه زمینه جلب حمایت دوباره آمریکا از باند خود را فراهم آورد.
به هر تقدیر شکی نیست که مدعیان دروغین اصولگرائی تا به حال توانسته اند به تمامی اهداف شوم خود دست یابند. هشدارهای مداوم مراجع عالیقدر تقلید باعث شده تا امت اسلامی نیز خواهان برخورد مسئولین خدوم نظام با اعضای فرقه ضاله مصباحیه شود. بدیهی است که امت اسلامی به شدت با نفوذیهای بیگانگان که سعی دارند اصل و اساس نظام را فدای اهداف شخصی خود نمایند مقابله خواهد نمود. تعجبی هم نداشت که در ایام محرم عزاداران حسینی خواستار صدور فتوائی از جانب مراجع عالیقدر برای خلع لباس مصباح-یزدی شدند. شکی نیست که در صورت ادامه هجمه های فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری به عمود خیمه ولایت بزرگان حوزه های علمیه نیز به صراحت تکالیف امت اسلامی را باز گو خواهند نمود و امت اسلامی نیز خواهان طرد کامل و افشای خیانتهای این روحانی نمایان و مزدوران بیگانگان خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر