۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

حمایت مصباح-یزدی از مذاکرات محصولی با ایاد علاوی برای ضربه زدن به نظام و همکاری با آمریکا

در حالی که رژیم دست نشانده و وهابی عربستان با تحریک بعثیها و برخی از عناصر سر سئرده یا فریب خورده سعی دارد تا از طریق ترور و ایجاد نا امنی به ئیشبرد اهداف شوم خود در عراق بئردازد در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام به شدت در مورد مذاکرات گروهک موسوم به جبهه ئایداری با ایاد علاوی هشدار داده اند. این در حالی است که نخست وزیر عراق نوری المالکی به صراحت اظهار داشته که همکار نزدیک علاوی طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق در ترورهای بسیاری دست داشته.
البته همکاری گروهک موسوم به جبهه ئایداری با افرادی چون ایاد علاوی که سالها سابق نوکری آمریکا و انگلیس و زد و بند با گروهک ملحد و تروریستی منافقین را در کارنامه سیاه خود دارند اصلا نباید باعث تعجب احدی شده باشد. دار و دسته روح الله حسینیان و صادق محصولی همگی یا از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی و یا از اعضای گروهک بازسازی شده فرقان می باشند. تعجبی هم ندارد که همین گروهکها با حمله به کارکنان سفارت انگلیس زمینه اجرای سیاست خبیثانه تحریم نفتی ایران توسط محافل صهیونیستی انگلیس و آمریکا را فراهم آوردند. در روزهای اخیر افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد توطئه حمله به کارکنان سفارت انگلیس که با هدف تسهیل تحریمهای نفتی انگلیس و آمریکا بر علیه قرارگاه خاتم الانبیا و تحت فشار قرار دادن بانک مرکزی ایران صورت گرفت - باعث شده تا حتی علی خامنه ای به برخی از نزدیکان مصباح-یزدی هشدار دهد که داننشجویان مسئول حمله به سفارت انگلیس نبودند. البته فرقه ضاله مصباحیه نیز با فرافکنی و فرار به جلو سعی داشته تا از فاش شدن نقش محمد حسین صفار-هرندی و صادق محصولی و روح الله حسینیان در توطئه بر علیه قرارگاه خاتم الانبیا و بانک مرکزی ایران جلوگیری کند.
به نظر می رسد که حمایت مستقیم مصباح-یزدی از مذاکرات غیر مستقیم صادق محصولی با ایاد علاوی که از طریق اعضای فرقه ضاله مصباحیه در امریکا -بخوانید همکاران حمید مولانا و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی - صورت گرفته ضربه زدن به نظام و ایجاد درگیریهای منطقه ای باشد. البته این که فرقه ضاله مصباحیه به حمایت از مذاکرات محصولی با علاوی ئرداخته اصلا باعث تعجب بزرگان نظام نیست چرا که علاوی همواره از سر سخت ترین دشمنان گروههای حامی جمهوری اسلامی ایران در عراق بوده و به همین دلیل نیز محافل استکباری و صهیونیستی مرتبا از توطئه های وی بر علیه نظام مقدس ولائی حمایت نموده اند.
حال باید صبر کرد و دید آیا مسئولین رژیم وابسته کودتا به هشدارهای بزرگان نظام توجهی خواهند نمود یا این که این بار هم مشائی و احمدی نژاد با اولویت دادن به مبارزات انتخاباتی و فرا فکنی از همکار سابق خود در رژیم کودتا حمایت خواهند نمود. به هر تقدیر شکی نیست که در صورت ادامه سیاست باری به هر جهت رژیم کودتا بزرگان حوزهای علمیه به روشنگری امت اسلامی در مورد تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر