۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

نگرانی شدید فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی از صدور فتوای خلع لباس مصباح-یزدی توسط آیات عظام

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری به شدت نگران صدور فتوای خلع لباس مصباح-یزدی توسط مراجع بوده اند. لازم به یاد آوری است که در ایام محرم تعداد بسیاری از عزاداران حسینی با مطرح نمودن مسئله ضدیت مصباح-یزدی با امام راحل (ره) و اصل و اساس انقلاب شکوهمند اسلامی و قانون اساسی جممهوری اسلامی ایران و کمکهای وی به دشمنان نظام در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از برخی از مراجع تقاضای خلع لباس وی را نمودند.
در دو هفته اخیر نیز سخنان آیت الله مهدوی-کنی و هشدارهای برخی از مراجع و اعضای جامعتین به فرقه ضاله مصباحیه باعث تشویوش و نگرانی مصباح-یزدی شده. برخی از مراجع به صراحت اظهار داشته اند که مسائلی چون تابعیت دو گانه مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و اسناد جمع آوری شده در مورد انحرافات این دو فرد روحانی نما حاکی از وابستگی مصباح-یزدی به مراکز استکباری می باشد. به علاوه به گفته برخی از بزرگان حوزهای علمیه اسفندیار رحیم-مشائی نیز از اسناد جواد مادرشاهی و الیاس محمودی و مجید علوی در مورد ارتباطات فرقه ضاله مصباحیه با محافل استکباری و صهیونیستی بهره برداری بسیاری نموده. به گفته برخی از بزرگان نظام بهره برداری مشائی از این اسناد باعث شده تا گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز با وجود شعارهای به ظاهر اصولگرایانه از برخورد با باند مشائی خودداری نموده و به جای محکوم نمودن رژیم سایه - که به گفته برادر احمدی نژاد داوود احمدی نژاد مشغول دادن آموزشهای نظامی به اعضای خود نیز بوده - به اصولگرایان حمله می کند و با وقاحت آنها را «مردودین فتنه» می نامد! این در حالی است که موسسین گروهک موسوم به جبهه ئایداری از ابتدا با مطرح نمودن بحث جریان انحرافی مخالف بودند و افرادی چون مهدی کوچک زاده -بخوانید کوچکف - حتی مدعی شده بودند که علی خامنه ای وجود چنین جریانی را قبول ندارد!
اکنون برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری چون حمید رسائی که حکایت خدمات آنها به محافل استکباری و صهیونیستی مثنوی هفتاد من کاغذ است با کمال وقاحت مدعی شده اند که آیت الله مهدوی-کنی اصلا با تحرکات فرقه ضاله مصباحیه مخالفتی ندارند! وی همچنین مدعی شده که غلامعلی حداد-عادل را جز اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری می داند! این در حالی است که یکی از سران این گروهک روح الله حسینیان با بهانه تراشی در جلسات مذاکره با گروه 7+8 سعی داشت تا مقدمات برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام ریااست مجلس خبرگان را فراهم آورد. اما بعد از افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد اهداف شوم این فرد روحانی نما و عضو باند صهیونیستی سعید امامی وی در سخنان تندی در جمع برخی از جیره خواران باند محصولی که خود را اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل می خواندند به فحاشی به جامعیتن و غلامعلی حداد-عادل ئرداخت! اما اکنون که اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری نتایج اعمال خود را می بینند سعی دارند تا با فرافکنی و فرار به جلو و دروغگوئی از افشاگریهای بزرگان حوزه های علمیه و نهایتا خلع لباس مصباح-یزدی جلوگیری نمایند. شکی نیست که در صورت ادامه یافتن چنین تحرکاتی بزرگان حوزه های علمیه نیز به روشنگری امت حزب الله ادامه خواهند داد و نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نظر مردم نسبت به این فرقه ضاله را برای همه روشن خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر