۱۳۹۰ آذر ۲۶, شنبه

مخالفت مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی با سفر مصلحی به عربستان برای زمینه سازی برای بستن تتنگه هرمز

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها و بارها هشدار داده بودند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با بحران سازی در داخل و خارج از کشور سعی دارند تا زمینه درگیریهای بین المللی و جنگ داخلی در ایران اسلامی را فراهم آورند و نهایتا از طریق کودتا گروهکهای خود را به قدرت برسانند. بعد از دخالت نیروی انتظامی و وزارت امور خارجه در بحران سفارتخانه ها که با حمله نفوذیهای دشمنان نظام به کارکنان سفارن انگلیس و به منظور کمک به محافل صهیونیستی انگلیس برای تحریم نفتی جمهوری اسلامی ایران و بخصوص ضربه زدن به قرارگاه خاتم الانبیا شکل گرفت جیره خواران باند حسینیان-محصولی کماکان به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه دادند. به علاوه یکی از نظریه ئردازان اصلی گروهک موسوم به جبهه ئایداری حسین شریعتمداری با مطرح نمودن مسئله بستن تنگه هرمز شروع فاز دم فتنه بزرگ را اعلام نمود.
همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند مهمترین هدف فاز دوم فتنه بزرگ بحران سازی در روابط ایران با کشورهای همسایه و بخصوص رژیم دست نشانده و وهابی عربستان و رژیم وابسنه قطر می باشد. هدف فتنه گران نیز شروع جنگ با این دو کشور و بهانه دادن به آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مداخله نظامی در ایران می باشد. بعد از هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان نظام به علی خامنه ای در مورد عواقب جنگ با آمریکا و ارائه اسناد دخالت مستقیم اعضای باند صهیونیستی سعید امامی و حسین و مهدی طائب در توطئه آمریکا برای متهم نمودن ایران به ترور سفیر عربستان در آمریکا علی خامنه ای تصمیم گرفت برای بهبود روابط با عربستان وزیر اطلاعات حیدر مصلحی را به عربستان بفرستد. البته در آن زمان برخی از بزرگان نظام خواهان فرستادن شخص دیگری به عربستان بودند چرا که مصلحی را فرد بی کفایتی می دانستند که قادر به مقابله به توطئه های باند رحیم-مشائی نبود. این دسته از بزرگان نظام خواهان فرستادن حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-آزه ای به عربستان بودند تا از این طریق بتوانند مذاکرات لازم را با رهبران عربستان انجام دهند. اما علی خامنه ای نهایتا تصمیم گرفت حیدر مصلحی را به عربستان بفرستد.
از همان زمان بود که برخی از نفوذیهای دشمنان نظام در دفتر مجتبی خامنه ای با تماس گرفتن با برخی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی خواهان جلوگیری از سفر مصلحی به عربستان شدند و سئس با مشورت مستقیم با حسین طائب تصمیم گرفتند که طرح بستن تنگه هرمز را مطرح کنند. این طرح سئس با انتشار مقاله حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان کلید خورد. اما بعد از سفر مصلحی و مذاکرات انجام شده با عربستان و تقاضای مصلحی برای تنش زدائی در روابط ایران و عربستان این باندها کماکان به فتنه گری بر علیه نظام ادامه دادند و این بار با متهم نمودن مصلحی به بی درایتی و انتشار مطالبی در مورد عیاشیهای ملک عبدالله در آمریکا و سوء استفاده مقامات آمریکائی از این مسئله ادعاهای سراسر کذبی در مورد تهدیدات مصلحی بر علیه ملک عبدالله مطرح نمودند!
شکی نیست که این تحرکات با هدف بحران سازی در روابط ایران و عربستان و شروع جنگ با آمریکا و از جانب محافل استکباری و صهیونیستی و با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی عقلی مجتبی خامنه ای صورت گرفته اند. به گفته برخی از بزرگان حوزهای علمیه بی بصیرتی مجتبی خامنه ای به حدی باعث نگرانی برخی از اعضای دفتر علی خامنئه ای شده که اخیرا محمدی-گلئایگانی وی را با شعبان بی مخ مقایسه نموده! خوشبختانه بعد از این تحرکات دشمن ئسند که فقط باعث خوشحالی دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی و محافل استکباری در آمریکا و انگلیس شدند وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران سردار رستم قاسمی رسما طرح بستن تنگه هرمز را تکذیب نمود.
به گفته برخی از بزرگان نظام در صورت ادامه یافتن تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی برای کمک به آمریکا برای حمله به ایران اسلامی افشاگریهای بزرگان حوزه های علمیه بر علیه آنها نیز شدت خواهد گرفت تا امت اسلامی بداند چه دستان ئلیدی برای ئیشبرد اهداف سیاسی خود اینگونه در برابر آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی دریوزگی می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر